Witam, chciałbym przedstawić mojego polda rocznik 1995. Mody ciągną się w tym aucie od 2008r. i pewnie jeszcze troszkę potrwają.
A oto krótki opis co zostało zrobione na dzień dzisiejszy.
Auto jest powoli przerabiane pod „Jazdę Bardziej Bokiem”.
SilnikSilnik został rozebrany na czynniki pierwsze, układ korbowo tłokowy został wyważony, motor został odprężony, szlif wału korbowego oraz bloku cylindrowego u braci Kuś, lekkie koło zamachowe 4.2 kg, Customowy kolektor ssący i wydechowy, przepustnica 60mm od Nubiry 2.0 16v. Turbo początkowo T2 z Renault 5 następnie Nissan 200SX T25 a na chwilę obecną lekka hybryda Kappa 2.0 16v i Renault 2.1 TD.
Jakiś czas temu był robiony porting głowicy i lekka polerka kanałów dodatkowo zostały wrzucone sprężyny zaworowe od Caro +. W planie jest montaż wałka rozrządu 278 by Rewar, który już czeka.
ElektronikaWiązka silnika GSI razem z ECU
Ecumaster Det2, ale w niedługiej przyszłości będzie jakiś stand alone
Układ paliwowyPompa paliwa Walbro GSS 342
Wtryskiwacze 335cc
Listwa Audi 1.8T
Układ wydechowyPełen przelot o śr. 60mm na trzech tłumikach WM Sport
SkrzyniaSkrzynia od silnika ohv.
Zmianie uległ docisk otrzymał dodatkową sprężynę centralną , tarcza to cztero ramienny spiek.
MostSzeroki 3.9 na tarczach + elektroszpera.
ZawieszeniePrzód na razie seria , tylne zawieszenie otrzymało resory 3 piórowe sklepane na płasko + stabilizator od kombi.
Koła Obecnie poruszam się na Brock-ach do odnowienia.
Przód 7.5” ET 35 195/45/R16
Tył 9” ET 30 205/50/R16
Dystanse po 20 mm na stronę.
Hamulce Przód obecnie podczas montażu 305 z Fiata Coupe
Tył 227 starego typu.
Wnętrze Dodatkowe wskaźniki na słupku .
Brak tylnej kanapy i paru wyciszeń.
A tutaj parę linków na yt.
http://www.youtube.com/watch?v=fYcVyDy9rAYhttp://www.youtube.com/watch?v=Kcl-ZA-zOLw&list=UU7u0s1izrTs4IZFfQDQfV5A&index=2http://www.youtube.com/watch?v=OPUspDKylz4&list=UU7u0s1izrTs4IZFfQDQfV5A&index=15