Autor Wątek: Wiązka plus rover.  (Przeczytany 4516 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wiązka plus rover.
« dnia: Sierpień 19, 2013, 23:04:28 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Będę w najbliższym czasie na szrocie gdzie stoi plus rover. I tu pytanie czy prócz wiązki silnikowej oraz przekaźników pod komputerem trzeba brać jeszcze jakąś część wiązki wnętrza aby podpiąć to do zwykłego plusa??
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2013, 23:16:57 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
ja bym polecał całą kompletną wiązkę przodu zabierać :) czyli to co pod maską i to co pod deską rozdzielczą :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 19, 2013, 23:31:29 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
A różni się wiązka pod deską rovera i zwykłego??
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 19, 2013, 23:41:42 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Niby nie wiele, ale jak swapujesz OHV na K16 to nie musisz potem wydziwiać jak połączyc wiązkę wnętrza z wiązką silnika :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 23, 2013, 09:37:17 am »

Offline zastava

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez Atu Plus 1.4 Rover / Caro 1.6 GLI / 3x Zastava1100p/ FSO 1500c
    • domki
Niby nie wiele, ale jak swapujesz OHV na K16 to nie musisz potem wydziwiać jak połączyc wiązkę wnętrza z wiązką silnika :)
Popieram

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 23, 2013, 18:53:32 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Niby nie wiele, ale jak swapujesz OHV na K16 to nie musisz potem wydziwiać jak połączyc wiązkę wnętrza z wiązką silnika
Rafal ja mam stara wiązke z OHV na boshu, jedynie jakies chyba 2 albo 4 kable dodane :) Trzeba Bociana pytać :) i nie bawisz sie w cale wiązki
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 23, 2013, 20:19:18 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Niby nie wiele, ale jak swapujesz OHV na K16 to nie musisz potem wydziwiać jak połączyc wiązkę wnętrza z wiązką silnika
Rafal ja mam stara wiązke z OHV na boshu, jedynie jakies chyba 2 albo 4 kable dodane :) Trzeba Bociana pytać :) i nie bawisz sie w cale wiązki
co jak co ale elektryke to wole miec na tiptop niz potem szukac pradu niewiadomo gdzie albo miec jakies choinki... Jest mozliwosc, to warto skorzystac. Montaz/demontaz przodu wnetrza to 4h, a wymiana wiazki to kolejne 30min w miedzyczasie...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 23, 2013, 21:12:48 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
całość jak jest ori to jest ori ja przełożyłem całość i jestem zadowolony bo to nie wiele roboty a spokój na wieczność :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 23, 2013, 21:41:34 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Nie neguje waszych propozycji. Mówie tylko że da się bez tego :)
Ja jestem też zadowolony. Od roku nie mam problemu
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 23, 2013, 23:07:12 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
a czy przypadkiem złącze 13-krotne tego nie ułatwia, bo słyszałem że wiązki wnętrza się nie różnią, tylko za tym złączem pod maską się różnią, czy to prawda?
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 24, 2013, 00:47:11 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Niby nie wiele, ale jak swapujesz OHV na K16 to nie musisz potem wydziwiać jak połączyc wiązkę wnętrza z wiązką silnika :)
W ohvce nie masz złącza 13sto krotnego.
Dla wiązki Rovera przekaźniki od wtrysku i pompy paliwa są wyciągnięte pod maskę i nie ma ich w bezpiecznikach.

Najlepiej przekładać cała wiązkę i się nie bawić w druciarstwo, bo potem coś nie działa i nie wiadomo za co się łapać ...

Warto dodać, że oprócz wiązek musisz zabrać jeszcze ten gruby plusowy niebieski przewód idący z klemy do rozrusznika w K16
A no i masowy też jest inny ...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2013, 00:48:48 am wysłana przez Szakal#1962 »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 24, 2013, 01:04:21 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3809
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Do 1999 jest złącze 13-krotne, ale pinologia się nie zgadza. Wystarczy zrobić przejściówkę między wiązkę OHV, a Rovera i śmiga. :)
Największym problemem jest raczej zasilenie samej wiązki, bo OHV ma po prawej, a Rover po lewej.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 24, 2013, 11:14:30 am »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
;) Więc mogę sobie spać spokojnie :) Właśnie u mnie to zlącze zalatilo cała sprawe. wiązka wnętrza zostala, Wrzucona tylko wiązka silnika ale to rzecz jasna :)
I nie uważam za druciarstwo :)
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 21, 2015, 14:27:12 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Odkopię, żeby nie zakładać nowego tematu.

Czy różni się wiązka silnika w pluso- i minusoroverze ?
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 22, 2015, 00:26:00 am »

Offline zastava

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez Atu Plus 1.4 Rover / Caro 1.6 GLI / 3x Zastava1100p/ FSO 1500c
    • domki
Odkopię, żeby nie zakładać nowego tematu.

Czy różni się wiązka silnika w pluso- i minusoroverze ?

I tak i nie.
W pierwszych minusach nie było pochłaniacza par paliwa, a w późniejszych był. A w plusie jest dokładnie  ta sama wiązka silnikowa co w minusach z pochłaniaczem.

Odp: Wiązka plus rover.
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 22, 2015, 08:43:49 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
nawet jak pochłaniacza nie było, to wtyczka jest-wiązki są identyczne.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r