Autor Wątek: Polonez caro 1996r. L98 by mlody  (Przeczytany 26775 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 08, 2016, 13:55:29 pm »

Offline mlody

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96r. L98 1.8Gli 16v/kombi 00r. 92u 1.6gli 16v/2xE30 Touring 93r. 1.8IS
założyć deskę pod stare ogrzewanie nic nie rzeźbione to jest około godzina roboty i wszystko złożone a tu to z dobre poł dnia siedzenia kombinowania i przerabiania żeby co kolwiek tam pasowało :P
Cytat: Fasola
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 08, 2016, 13:55:50 pm »

Offline LeszekR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 521
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1980 - 58kkm Polonez 1989 - 63kkm BoroTruck 1989 - 68kkm Polonez 1996- 69kkm
Co prawda nei przepadam za takimi mixami ale czekam na dalszy rozwój sytuacji <spoko>Jeszcze to mocowanie pompy wspomy nad sprzężarką <do bani>podobno da sie to zrobić bez jakichkolwiek przeróbek z wykorzystaniem otworów po aparacie zapłonowym <spoko>
Borewicz   1980
BoroTruck 1989
Akwarium  1989
Caro          1996

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 08, 2016, 13:59:11 pm »

Offline mlody

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96r. L98 1.8Gli 16v/kombi 00r. 92u 1.6gli 16v/2xE30 Touring 93r. 1.8IS
no mocowanie pompy będzie napewno jeszcze kombinowane nieraz szkoda że nieposiadam żadnej fotki jak to dokładnie jest zamocowane np. w tym minusie z orciari co ostatnio był wystawiony za 16tyś ale dam rade jak narazie musi zimę przejeździć i na wiosnę prawdopodobnie będę już walczyć z uruchomieniem klimatyzacji a zarazem kupnem wspomagania i wstawieniem go już na auto.
Cytat: Fasola
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 08, 2016, 16:41:39 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Dobra robota, trzymam kciuki za powodzenie przeszczepu. Podziwiam upór i dążenie do celu. Mam nadzieję że wiosną sklimatyzuję któregoś z moich minusów :)
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 08, 2016, 17:53:30 pm »

Offline Michu125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 188
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jeśli FSO, to tylko z dwoma wałkami rozrządu :)
    • 125p 1.4 16V / Caro 1.4 16V
założyć deskę pod stare ogrzewanie nic nie rzeźbione to jest około godzina roboty i wszystko złożone a tu to z dobre poł dnia siedzenia kombinowania i przerabiania żeby co kolwiek tam pasowało

Dlatego napisałem, ze Cię podziwiam...

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 11, 2016, 14:22:38 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Fajnie to wyszło... Ciekawe jak zadziała.

Ja kombinuję jak dołożyć do calsonica wymiennik z klimy żeby nie ciągnąć 10 rur pod dechą i coby nawiew zimnego powietrza był wszędzie. Na razie utknąłem w martwym punkcie...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 11, 2016, 16:59:18 pm »

Offline mlody

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96r. L98 1.8Gli 16v/kombi 00r. 92u 1.6gli 16v/2xE30 Touring 93r. 1.8IS
No ja jak montowałem wymiennik to jeszcze myślałem dodatkowo żeby byl nadmuch na szybę ale 12rur to chyba za dużo :p
Cytat: Fasola
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #67 dnia: Styczeń 11, 2016, 18:55:19 pm »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
A nie prościej podać zimne powietrze z parownika do chwytu powietrza nagrzewnicy tak jak jest to w plusie rozwiązane?

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 11, 2016, 20:44:37 pm »

Offline mlody

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96r. L98 1.8Gli 16v/kombi 00r. 92u 1.6gli 16v/2xE30 Touring 93r. 1.8IS
Fakt można tak bylo zrobić niestety bylo za mało juz miejsca żeby jakiekolwiek złączki porobić czy taki tunel powietrza na wzór plus ze względu na nizsza deskie rozdzielcza minusa.
Cytat: Fasola
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #69 dnia: Styczeń 11, 2016, 22:03:59 pm »

Offline Marcin.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 188
  • Płeć: Mężczyzna
  • Peloponez
    • Fso Polonez Caro 1,6GLI L98
Ja tego Poloneza widziałem kilka lat temu w Stegnie mam nawet gdzieś fotki jego poznałem stare tablice
Renault Safrane 3,0 V6 Baccara Automat
Renault Megane 2,0 RTE Automat
Ford Transit 2,0 TDDI 
Daewoo Leganza CDX 2,0

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #70 dnia: Styczeń 11, 2016, 22:20:00 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A nie prościej podać zimne powietrze z parownika do chwytu powietrza nagrzewnicy tak jak jest to w plusie rozwiązane?

Teoretycznie tak. W praktyce od blisko dwóch lat kombinuję jak to zrobić...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #71 dnia: Styczeń 11, 2016, 22:37:16 pm »

Offline mlody

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96r. L98 1.8Gli 16v/kombi 00r. 92u 1.6gli 16v/2xE30 Touring 93r. 1.8IS
Marcin. Niestety to nie jest ten polonez mam gdzies to twoje zdjęcie zapisane bo otrzymałem je od zazika i fakt początek tablicy się zgada ale niestety końcówka juz nie bardzo i mysle ze był w lepszym stanie blacharskim nie mój po kupnie a nie wielki gruz :) , a wiec po mojej okolicy jeździ jeszcze jeden taki egzemplarz bo ostatni egzemplarz z okolicy w tym kolorze z tego co wiem z Bydgoszczy wziął go właśnie zazik.
Cytat: Fasola
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 11, 2016, 19:18:20 pm »

Offline mlody

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96r. L98 1.8Gli 16v/kombi 00r. 92u 1.6gli 16v/2xE30 Touring 93r. 1.8IS
A więc po małej przerwie w temacie wracam z wielkim uderzeniem :P bo od stycznia do października dużo się zmieniło i to niekoniecznie w wyglądzie bo tu już po mału kończą się pomysły :/ , ale zacznijmy od początku.
Bodajże w lutym poldek dorobił się wspomagania zf oraz obszycia raida, chwilę po tym w moich zapasów strychowych wytargałem IG w bordo krzaki i tak jakoś sobie jeździłem poldek pojechał pod fabrykę i kilka innych spotów/zlotów, chodź niestety w lipcu lub w sierpniu poldek miał małego pecha i niestety w odwiedziny wjechał golf II i trochę pogiął i prawy tylny błotnik, ale zostało to po tygodniu lub dwóch zrobione a dokładnie drugi nowy błotnik i poldek wygląda jak wyglądał. Chodź największa modyfikacja została zrobiona 3tygodnie temu czyli swap myślałem że nigdy tego niezrobię chodź niestety w maju zrobiłem uszczelnianie silnika zrobiłem uszczelniacze zaworowe a jednocześnie chyba zabiłem tym pierścienie i niestety poldek jak gubił i przepalał olej tak dalej to robił chodź wszystko szło odmą :P . Ale co do swapa to trafiło pod maskę DOHC chodź niejest nim rover :P ponieważ nielubię trochę tego silnika oraz już swapy na rovera są poprostu nudne. Pod maską teraz jest 1.8 dohc z fiata 132 według oznaczeń na bloku 111km, gaźnik weber z silnika 2.0 wspomaganie ZF oryginalnie napędzane paskiem zębatym, jak narazie jest jeszcze w fazie testów walczę cały czas z chłodzeniem już chyba termostat jest dobry chodź niestety teraz mi się wentylator nie załącza mam nadzieje że jest to spowodowane czujnikiem w chłodnicy bo nawet przy 110stopniach na liczniku nic się niedzieje. Dodatkowo wpadnie na dniach nowy środkowy i końcowy wydech starego typu.
to chyba tyle klimy niezrobiłem bo poprostu kasa szła w inne pierdoły zamiast w klimę może w następnym roku :P prawdopodobnie w zimę poldek pójdzie na lekką glebę kupiłem już sprężyny z trucka jeszcze tylko resowy 3piórowe muszę kupić.

To teraz mała porcja fot.









 

Cytat: Fasola
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 11, 2016, 19:55:51 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Dobry wybór silnika.
1,8 fajnie się wkręca i ma odpowiedni moment. Jak zwykle brawa za konsekwencję.
Co do termostatu - do swojego kupiłem dedykowanego Gates'a i jest ok.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 11, 2016, 20:01:04 pm »

Offline mlody

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96r. L98 1.8Gli 16v/kombi 00r. 92u 1.6gli 16v/2xE30 Touring 93r. 1.8IS
dzieki dzieki :P no własnie ja mam termostat ale verneta (jeśli dobrze napisałem nazwę firmy) też dedykowany do 132 oraz oryginalna szeroką chłodnicę i niestety temperatura w czasie jazdy to 90/92stopnie . :/
Cytat: Fasola
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #75 dnia: Październik 12, 2016, 08:53:39 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
dzieki dzieki :P no własnie ja mam termostat ale verneta (jeśli dobrze napisałem nazwę firmy) też dedykowany do 132 oraz oryginalna szeroką chłodnicę i niestety temperatura w czasie jazdy to 90/92stopnie . :/

Dokładnie tego kupiłem:

http://allegro.pl/termostat-gates-fiat-124-125-131-132-1-3-1-6-2-0-i5754489045.html

Spróbuj poeksperymentować z włącznikiem termicznym w chłodnicy, jak trzyma Ci 90-92 w czasie jazdy a podczas postoju leci na 110 i nie ma reakcji wentylatora to zapewne jest trafiony.

Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 12, 2016, 19:30:34 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
Samochód wspaniały w każdym calu  <spoko>

A właściciel Golfa II powinien stracić prawo jazdy, jak można jeździć tak źle żeby wjechać w cudze auto przy parkowaniu?

znany i bardzo lubiany lub znienawidzony na tym forum projekt kolegi fasoli teraz czas na moje odwiedziny

Auto jest kochane, tylko nienawidzimy tego co właściciel zrobił z zawieszeniem.
Glebowcy nie rozumieją jednej rzeczy: nawet jeżeli auto jedzie wyłącznie po gładkiej drodze, to na skutek zmiany przyspieszeń, czyli zmiany prędkości albo skrętu, następuje przeniesienie środka ciężkości pojazdu i ugięcie sprężyny. Amortyzator ma wytracić tak skierowaną energię na etapie ściskania sprężyny, a energię skumulowaną przez sprężynę, powstrzymać przed odbiciem nadwozia do góry. Jeżeli amortyzator spełnia swoje zadanie, to auto np. podczas skrętu ugina się raz i ma w miarę stałą przyczepność przy danym przyspieszeniu bocznym. Jeżeli nie działa, to najpierw następuje nadmierne ugięcie sprężyny, potem odbicie itd. auto nie ma stałej przyczepności. W przypadku takiej gleby jak u Fasoli czy Marcina, jest już nie tylko kwestia tego ze amortyzatory nie mają prawa działać, ale w jednym z nich nawet drążek reakcyjny zapiera się o stabilizator.
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2016, 20:09:51 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #77 dnia: Październik 13, 2016, 19:48:20 pm »

Offline mlody

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96r. L98 1.8Gli 16v/kombi 00r. 92u 1.6gli 16v/2xE30 Touring 93r. 1.8IS
dzieki dzieki :P no własnie ja mam termostat ale verneta (jeśli dobrze napisałem nazwę firmy) też dedykowany do 132 oraz oryginalna szeroką chłodnicę i niestety temperatura w czasie jazdy to 90/92stopnie . :/

Dokładnie tego kupiłem:

http://allegro.pl/termostat-gates-fiat-124-125-131-132-1-3-1-6-2-0-i5754489045.html

Spróbuj poeksperymentować z włącznikiem termicznym w chłodnicy, jak trzyma Ci 90-92 w czasie jazdy a podczas postoju leci na 110 i nie ma reakcji wentylatora to zapewne jest trafiony.


Wymieniłem wczoraj czujnik w chlodnicy na nowy i wentylator według licznika włącza sie przy 105 stopnia a na trasie trzyma temperaturę 90-92stopnie.
Cytat: Fasola
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #78 dnia: Październik 13, 2016, 23:20:57 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
więc raczej jest ok , jak coś można kombinować z termostatem od forda 2.5v6 tylko wkład trzeba kupić na 82 stopnie od amerykańskiej wersji na kalifornię ;) mimo wszystko u mnie dalej jest ok 90 stopni , ja spróbuję wsadzić wkład customowy na 78 stopni i zobaczymy czy uda się zejść do 85-87 - co myślę że w dohcu jest odpowiednią temperaturą
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez caro 1996r. L98 by mlody
« Odpowiedź #79 dnia: Październik 13, 2016, 23:35:42 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
U mnie po założeniu włącznika 92-82 St jest podobnie, wg zegarów wentylator załącza się przy ok. 100 St, podczas jazdy temperatura utrzymuje się na poziomie 90 St.C.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16