0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy
założyć deskę pod stare ogrzewanie nic nie rzeźbione to jest około godzina roboty i wszystko złożone a tu to z dobre poł dnia siedzenia kombinowania i przerabiania żeby co kolwiek tam pasowało
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.
A nie prościej podać zimne powietrze z parownika do chwytu powietrza nagrzewnicy tak jak jest to w plusie rozwiązane?
dzieki dzieki no własnie ja mam termostat ale verneta (jeśli dobrze napisałem nazwę firmy) też dedykowany do 132 oraz oryginalna szeroką chłodnicę i niestety temperatura w czasie jazdy to 90/92stopnie .
znany i bardzo lubiany lub znienawidzony na tym forum projekt kolegi fasoli teraz czas na moje odwiedziny
Cytat: mlody w Październik 11, 2016, 20:01:04 pmdzieki dzieki no własnie ja mam termostat ale verneta (jeśli dobrze napisałem nazwę firmy) też dedykowany do 132 oraz oryginalna szeroką chłodnicę i niestety temperatura w czasie jazdy to 90/92stopnie . Dokładnie tego kupiłem:http://allegro.pl/termostat-gates-fiat-124-125-131-132-1-3-1-6-2-0-i5754489045.htmlSpróbuj poeksperymentować z włącznikiem termicznym w chłodnicy, jak trzyma Ci 90-92 w czasie jazdy a podczas postoju leci na 110 i nie ma reakcji wentylatora to zapewne jest trafiony.