Autor Wątek: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok  (Przeczytany 11120 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« dnia: Grudzień 23, 2013, 00:20:46 am »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Auto posiadam od 5 października 2013. W momencie zakupu przebieg 66300 km. Polonez kupiony w zasadzie od 1 właściciela. Instalacja gazowa Elpigaz. Blacharka w stanie bardzo dobrym i jak narazie nie ma miejsc które wymagałyby naprawy.
Jest to mój pierwszy polonez w życiu. Poprzednio jeździłem Fso 125p.
Obecnie jeżdże nim na codzień i cieszę się z braku soli na drogach i bezawaryjności poloneza.
Auto chciałbym doprowadzić do jak najlepszego stanu.
Na wiosne wymienie maske, obydwa zderzaki, deske rozdzielczą i założe 5 ramienne alufelgi.
Ostatnio dzięki koledze z forum udało się zdobyć tylny spojler dedykowany do Atu. Dziś go przymierzałem i jutro pewnie zamontuje na stałe.

Poszukuje jeszcze foteli Inter Groclin w kolorze pasującym do auta. Najlepiej te najwygodniejsze czyli akupresura ewentualnie standardy. Co do relaxów sam nie wiem, ale z tego co sie orientuje sa niemal identyczne jak fotele które mam obecnie więc co do ich wygody mam wątpliwości.
W standardowych taboretach które mam najbardziej przeszkadza mi wbijanie się fotela w kregosłup na odcinku lędźwiowym.

Krótko mówiąc auto chciałbym zrobić niemal identyczne tak jak były Atu+ kolegi Szakala od którego zresztą mam sporo części.
Zaczynam od rzeczy wizualnych bo mechanika jest ok, a na czym się skończy jeszcze sam nie wiem.









Przymiarka spojlera:



Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 23, 2013, 00:39:07 am »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
No pięknie, identyczne atu mi się marzy też z małym przebiegiem i też 42u :D Co do spojlerka to miałeś niezłego farta znaleźć  ;p
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 23, 2013, 00:47:27 am »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Szczerze mówiąc to kolor mojego poldka nie podobał mi się po zakupie.
Ale kupowałem ze względu na przebieg, ogólny stan auta i to że od kilka lat znam 1 właściciela.
Dopiero jak w weekend umyłem go porządnie to zaczyna mi sie podobać.
Chociaż nadal uważam, że niebieski metalic jest najładniejszym kolorem jaki był w plusach.

Spojler to fakt bardzo duży fart :D
Chciałbym miec takiego samego farta przy kupnie groclinów ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2013, 00:54:21 am wysłana przez seraf »

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 23, 2013, 11:33:38 am »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
No widzę ,że bliźniak mojego tyle ,że sedan  :P Bardzo ładny . Ale te fotele z końca produkcji jak dla mnie brzydkie są . Kolor 42U według mnie jeden z najładniejszych  ;p Spojler dużo daje -fajny akcent .

Kolego a ta  atrapka HEKO ? Skąd ją masz ? Bo ładna jest i zasłania tylko krateczki wlotu a nie cały grill . To jakaś rzeźba ? Czy jak ?

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 23, 2013, 11:38:11 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Kolego a ta  atrapka HEKO ? Skąd ją masz ? Bo ładna jest i zasłania tylko krateczki wlotu a nie cały grill . To jakaś rzeźba ? Czy jak ?

przypatrz się uważnie zdjęciu i sam oceń ............
atrapa jest standard  plus plastiki wycięte z owiewki heko.///////


heh jeździłem nim dość długo:)
to co na wiosnę wyciągamy wszystko co trzymamy pod narzutami i wspólna duża sesja:)


FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 23, 2013, 18:58:13 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Atrapa to lepsza rzeźba niż oryginalna owiewka heko co zasłania cały grill.
Dodatkowo ostatnio założyłem dolną osłone silnika dedykowaną do poloneza i naprawdę grzeje jak szalony ;)

No jak do wiosny go zrobie tak jak chce to wtedy moge ustać obok twojego bez wstydu ;)

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 04, 2014, 20:57:55 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Kierownica obszyta i gotowa do założenia:

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 06, 2014, 20:28:07 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Ehh ja nie rozumiem co wy się jaracie tak tymi kierownikami od kombi ani to ładne ani wygodne ;E . A do poldasa pasuje jak siodło do świni ;E ... Sam nie wiem co za mądrala w FSO to wymyślił żeby zamontować :E
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 06, 2014, 21:25:20 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
kierownica trójramienna jest dużo wygodniejsza, nie ważne w jakim samochodzie ;)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 06, 2014, 21:49:15 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Jest mniejsza niż oryginalna, grubsza i przy kręceniu jest wygodniej.
Głównym powodem wymiany jest "denerwujący" klakson w kierownicy 4-ramiennej ;)

Pozatym wg mnie ta z kombi lepiej pasuje do plusowego wnętrza.

Chętnie zobaczę inna 3-ramienna kierownice, która psuje na wieloklin do poloneza i jest lepsza od tej z kombi ;)

Zamontuje jeszcze podłokietniki z kombi bo oryginalne są strasznie nieporęczne, a raczej miejsce ich montażu. Oczywiscie chodzi mi o przednie podłokietniki.

Ja się niczym nie jaram bo już nie ten wiek ;) Wystarczająco dużym szaleństwem jest fakt że jeżdże na codzień polonezem.

W międzyczasie wymieniłem panel nagrzewnicy bo stary był mocno wytarty.
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2014, 21:50:59 pm wysłana przez seraf »

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 06, 2014, 21:54:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Chętnie zobaczę inna 3-ramienna kierownice, która psuje na wieloklin do poloneza i jest lepsza od tej z kombi ;)
moja jest ladniejsze i pasuje na drobny wieloklin, bo ja przerobilem :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 06, 2014, 21:57:39 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Noo, lepsze jest koło sterowe o które się zaczepia kolanami. :) Kiera z kombi może nie jest wybitnie piękna, ale przynajmniej wg. mnie jeździ się z nią lepiej.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 06, 2014, 22:02:18 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Chętnie zobaczę inna 3-ramienna kierownice, która psuje na wieloklin do poloneza i jest lepsza od tej z kombi ;)
moja jest ladniejsze i pasuje na drobny wieloklin, bo ja przerobilem :p

Pokaż :D
Nie mam czasu na przeróbki więc zostanie z kombi.
Teraz priorytet to zrobić legalizacje butli lpg lub kupić nową i poprawić ręczny bo jest bardzo słaby.
Muszę też zająć się problemem z brakiem ładowania powyżej 3000 obr/min chociaż w codziennej jeździe to nie przeszkadza i tylko chwilowo przy zmianie biegów zapala sie kontrolka.

koło sterowe
Moja druga połowka identycznie woła na tą 4-ramienną hehe
Uważa ją za najbrzydszy element wnętrza i że wygląda jakby miała 20-30 lat ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2014, 22:07:20 pm wysłana przez seraf »

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 06, 2014, 22:43:35 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 07, 2014, 11:40:12 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Pokaż :D
pokazywalem jak bylem maly :p
kiedys dawalem zdjecie ,ale chyba gdzies juz wsiaklo

Teraz priorytet to zrobić legalizacje butli lpg lub kupić nową
do kiedy masz i jaka butle masz ? jakos na czasie bede sie dowiadywal o koszta przedluzenia legalizacji ,wiec mozesz poczekac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 07, 2014, 11:47:22 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+

Też mam ochotę na monte carlo. Jaką ona ma średnicę ?

Ta z Kombi jest w porządku, ale za cienka...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 07, 2014, 13:49:16 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
koszta przedluzenia legalizacji

W wwa 200pln jak przyniesiesz wymontowaną, tak to 250-300 zależy od warsztatu.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 07, 2014, 14:31:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
koszta przedluzenia legalizacji

W wwa 200pln jak przyniesiesz wymontowaną, tak to 250-300 zależy od warsztatu.
mam zamiar zapytac w UDT bezposrednio (z autopiety sobie skocze)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 07, 2014, 18:22:21 pm »

Offline strowger#1983

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 144
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Heavy User
    • Polonez, Fiat, Chevrolet, Toyota
Jest mniejsza niż oryginalna, grubsza i przy kręceniu jest wygodniej.
[...]

Nieco mniejsza to na pewno, ale grubsza to na pewno nie :).
Było:Polonez C+ 1.6GSI '99 - 437kkm - bez remontu: http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/69918
Jest:Polonez C+ 1.6GSI '01/02 - 216kkm: klimatyzacja
Chevrolet Nubira 1.8 CDX, 2007, 216kkm: http://www.polskajazda.pl/Samochody/Chevrolet/Lacetti/147971
Toyota Auris 1.6, 2015, 93kkm
http://www.youtube.com/user/strowger79

Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI 2000 rok
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 07, 2014, 18:34:23 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p

Nieco mniejsza to na pewno, ale grubsza to na pewno nie :).

Lepiej leży w dłoni, a tymbardziej w połączeniu ze skórą. Może po obszyciu jest grubsza i stad moje odczucia ;)
Odnośnie Monte Carlo to w aucie które ma powyżej 100 KM ok, anie w zwykłym polonezie którego prawie każdy na światlach wciągnie hehe
Takiego tunning nie pochwalam. Już bardziej wolałbym coś z stylu niedawnego Caro Szakala gdzie był strasznie mocny silnik w niepozornym aucie. Chociaz tam to bałbym się szybko jeździć po tym co widziałem na żywo hehe
W skrócie z zewnątrz auto fabryczny stan, a pod maską potwór ;)

do kiedy masz i jaka butle masz ? jakos na czasie bede sie dowiadywal o koszta przedluzenia legalizacji ,wiec mozesz poczekac

Butla była wyprodukowana w 2003 roku i przegląd mam do połowy marca. Butla walec w miejscu koła zapasowego.
A butla jest firmy GZWM Grodków o oznaczeniu ZT-G, wysokość 200mm, średnica 600mm, pojemność 41,5 L, znak homologacji E20-67R-010410 Ext 2.
Nowy zbiornik kosztuje okolo 300 zł więc może lepiej kupić kolejny zbiornik i mieć z głowy anie gdzieś jeździć gdzie i tak musze samemu wymontować zbiornik.
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2014, 18:37:28 pm wysłana przez seraf »