Autor Wątek: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E  (Przeczytany 38999 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 19, 2014, 20:10:58 pm »

Offline Speedy Polonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro minus 1.4 GLI 16V
Dziś chyba każdy samochód pomalowany jakimś żywym akrylem będzie się wyróżniał na tle tych wszystkich srebrny/czarny metalik.

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 19, 2014, 20:38:50 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
To zastanów się nad plasti-dipem
Caly czas to jezdzi u mnie na masce w fazie testowej.
1l 140zl ja na maske rzucilem na gruuuubo, jest to malo oszczędny towar. Gdzie akryl dużo tańszy i trwalszy.
Ale dla bajeru czemu nie. Pomalowanie w firmie faceta mojej ziomalki to 1500zl( dla jednych tanio dla innych nie) Stosuje sie do tego sfecyficzny pistolet ale moze być i pistolet lakierniczy z odpowiednia dysza. Mam czarny mat cięzko się to czyśći. Na myjniach trzeba uważac iż mozna przeciać strumieniem warstwe tego i zrobi się fajny balonik :)
Jak narazie zimowe warunki znosi bdb. kolezanka ma na seacie 2 rok i jest wporzo. Gdy ktoś nie bedzie lubil danej osoby majacej auto w plastidipie moze zrobić mu psikuuusa :) :) zrywając cos z elementów karoseri heh :)
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 19, 2014, 20:42:16 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
To jak kupię kilka puszek w szpraju to kiepski efekt będzie?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 19, 2014, 20:55:21 pm »

Offline martinez#1970

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 308
wydaje mi się, że szary mat ma prawo fajnie wyglądać na Polonezie, nawet ktoś kiedyś miał Caro Plusa tak pomalowanego.





Autko GrzesiekBP, foto by michal235c
Cytat: Macki
Nieuchronnie nadchodzą czasy, kiedy to Poldasy bardziej spawać niźli ciąć opłacać będzie się... :]

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 19, 2014, 21:38:30 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
kupię kilka puszek w szpraju

Nie ekonomiczne. Ale dla fazy testów masz polski produkt Plasti Lak i ciekawa opcje kolorków http://plastilak.pl/produkty.html

Ja to kupilem czysto teoretycznie do fazy testów iż mialem pyknąć polda w blękitny mat. (zastanawiam sie nadal) Ale biore jeszcze pod uwage zminusić front i tyl oraz oriciari i pelna blacharka no i akryl coś nietypowego
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 20, 2014, 13:40:20 pm »

Offline mati_lecha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 564
A zamiast żarówek w kierunkach masz diody teraz czy jak?

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 20, 2014, 13:58:20 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A zamiast żarówek w kierunkach masz diody teraz czy jak?
http://auto-lamp.de/ebayTemplates/products/Philips_PY21W_%20Silver_Vision.png
Ale polecam tylko i wyłącznie Philipsa, bo chińskie zamienniki świecą jak 5W a nie 21W.
kupię kilka puszek w szpraju

Nie ekonomiczne. Ale dla fazy testów masz polski produkt Plasti Lak i ciekawa opcje kolorków http://plastilak.pl/produkty.html
Myślałem o PlastiLaku właśnie, a w puszkach, dlatego, że nie mam kompresora. Ale chyba jednak odejdę od tego wynalazku, bo co jak ktoś mi na parkingu drzwiami przytrze czy kobieta mocniej torebką zahaczy... Już lepiej zmatowić karoserię i pomalować lakierem.
Autko GrzesiekBP, foto by michal235c
O nim właśnie myślałem, bardzo mi się podoba, ale chyba celowałbym w trochę ciemniejszy szary. I do tego czarne akcenty, jak spojler, zderzaki z orciari, lub samo orciari, słupek A, B i C, klamki, grill, lusterka.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 20, 2014, 14:43:32 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Ciekawe radio . Nigdy takiego nie widziałem . Ono ma funkcję nawigacji(spory ekran ma) ?

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 20, 2014, 15:07:18 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Ciekawe radio . Nigdy takiego nie widziałem . Ono ma funkcję nawigacji(spory ekran ma) ?
Nie ma nawigacji, nie chciałem radia z tamtych czasów z nawigacją, bo byłaby totalnie nieprzydatna (wyświetlała by tylko strzałki na ekranie + ewentualnie wydawała głos w obcym języku). Ale jak na tamte czasy wypasione jest, tylko moje jest na kasety, a były jeszcze wyższe modele na CD, ale mi to nie przeszkadza, bo głównie radia słucham, a jak chcę coś swojego to mam w schowku MP3 podpięte kablem do radia :) Opcjonalnie można podpiąć mikrofon do automatycznego podgłaśniania radia, pilot bezprzewodowy do kierownicy. Nie ma tylko pamięci stacji - są one na bieżąco wyszukiwane i pokazywane gdy samochód się przemieszcza.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 08, 2014, 21:21:45 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Ostatnim czasem wytłukłem zółte szkła z halogenów i wkleiłem nówki szkła dalekosiężne zakupione w Wesemie.

Teraz front wygląda dużo lepiej niż z zółtymi szkłami i świeci też dużo dużo lepiej.


Trwają też prace nad zmieszczeniem diodowego obrotomierza w zegarach Plusa, możliwe, że za jakiś czas się to uda. W najbliższych planach jest też montaż centralnego zamka z alarmem i immobiliserem. Na dniach również planuję wyrzeźbić mocowania spojlera, a jak będzie czas i warunki to ramki drzwi, słupek A i B pójdą w folię czarną z brokatem.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 08, 2014, 21:54:50 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Na pewno masz teraz front jedyny w swoim rodzaju ;)
Odnośnie dolnych halogenów to polecam stare halogeny zelmot z taka przeslonka nad żarówką H3.
W swoim polonezie w ramach testów mam z 1 strony nowego wesema a z drugiej nowego zelmota i zelmot świeci dużo lepiej.
Oczywiście ja mam przeciwmgielne, więc mają inna charakterystyke niż twoje dalekosiężne. Ale do doświetlania pobocza są idealne i w mgle spisują sie bardzo dobrze.

Kolejnym bardzo dobrym patentem zwłaszcza na zime jest dolna osłona silnika. Nie ma tyle syfu po zimie w komorze silnika i szybciej rogrzewa się auto.

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 08, 2014, 22:20:36 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Nie mam problemów z nagrzewaniem silnika, toteż nie kombinuję z oslonami.

Ostatnio też uaktywnilem sobie kontrolki wentylatorów, pierwszy na małej diodzie koło kontrolki spalonej żarówki,  drugi na dużej kontrolce mającej znaczenie przegrzewajacego się silnika :-) wpadnie też może nawet jutro gong po przekreceniu zaplonu jak w zachodnich autach :-)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 08, 2014, 22:28:09 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Ogólnie widzę że tak jak ja nie udziwniasz poloneza i nie bawisz się w jakiś wiejski tunning ;)
Ja zastanawiam się nad montażem podłokietnika między przednimi fotelami bo jeżdże nim na codzień i brakuje mi tego. Oóolnie to na tunelu środkowym brakuje schowka takiej wielkości jak w 125p lub w caro ;)

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 11, 2014, 19:41:07 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Ogólnie widzę że tak jak ja nie udziwniasz poloneza i nie bawisz się w jakiś wiejski tunning
Póki co nie kombinuję, ale mam w planach Orciari :P

Ja zastanawiam się nad montażem podłokietnika między przednimi fotelami bo jeżdże nim na codzień i brakuje mi tego.
Też o tym myślę ;)

A dziś wziąłem się za wymianę wtryskiwacza. Miało być łatwo i szybko, było jak zwykle, ale udało się. Jeśli będzie to czytał i oglądał ktoś, kto nigdy tam nie zaglądał, to sądzę, że po obejrzeniu zdjęć wszyscy tam zajrzycie i przeczyścicie cały monowtrysk. Ja przy okazji wymieniłem wtryskiwacz wraz jego podstawą na jakiś inny Boscha. Z różnic jakie wypatrzyłem, to chyba znikło spalanie stukowe i silnik jakby żywiej reaguje na otwarcie przepustnicy. Dla informacji, zdjęcia pochodzą z silnika mającego obecnie prawie 50 tys km i będącego z roku 1997.


Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 11, 2014, 22:34:10 pm »

Online Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Aż chce się rzec: co to ku**a jest <wow>
Rozumiem że ten syf wypadł po wymontowaniu wtryskiwacza? Robiłeś na silniku tą operację?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 11, 2014, 22:41:56 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Tak to wypadło po wyjeciu wtryskiwacza. Jak zobaczyłem co się stało, to zdemontowalem cały monowtrysk i wyczyscilem. Ale zmieniając wtrysk i tak musiałem rozebrać na części urządzenie wtryskowe :-P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 11, 2014, 22:45:37 pm »

Online Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Najszybciej się wymienia wtrysk razem z całą obsadą, dwa plastikowe zaczepy i po sprawie :) Swoją drogą jak w tym było tyle syfu to możliwe że silnik miał cały czas za ubogo benzyny no i sobie stukał. Filtr paliwa wymieniałeś?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 11, 2014, 22:49:39 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Najszybciej się wymienia wtrysk razem z całą obsadą, dwa plastikowe zaczepy i po sprawie :) Swoją drogą jak w tym było tyle syfu to możliwe że silnik miał cały czas za ubogo benzyny no i sobie stukał. Filtr paliwa wymieniałeś?
Filtr paliwa 6tys km temu wymieniany, ale chyba jeszcze jakiś dodatkowy mały przezroczysty założę. Teraz silnik nie brzmi jakby miał się rozpaść :-) ale nie wiem czy to zasługa wydajniejszego wtrysku czy może braku syfu...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 11, 2014, 23:26:38 pm »

Online Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
No automatycznie wyrzucenie takiej ilości syfu zwiększyło jego wydajność. Dawałeś wtrysk z jakiegoś większego silnika np 1.8?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 12, 2014, 00:26:33 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
u mnie nic takiego nie ma ,ale moj na pewno nie zrobil 50 000km na benzynie,
podejrzewam,ze w sumie moze ze 20 000km mogl zrobic ,a nie wiecej,
z drugiej strony w Lagunie,ktora zrobila znacznie wiecej tez czysto bylo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.