Autor Wątek: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E  (Przeczytany 41790 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #180 dnia: Lipiec 13, 2014, 10:24:48 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
A one nie mają jakiegoś regulowanego filtru? Chodzi mi o to pokrętło/przycisk na środku
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #181 dnia: Lipiec 13, 2014, 10:34:02 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A one nie mają jakiegoś regulowanego filtru? Chodzi mi o to pokrętło/przycisk na środku
Mają +2dB - 0 -2dB :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #182 dnia: Lipiec 13, 2014, 10:42:05 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
No to raczej bym wolał sobie zostawić na wierzchu, kiedyś kombinowałem zeby to przymocować do plastikowych osłon uszczelki na wysokości piszczela przy drzwiach, ew na końcu konsoli środkowejj byle by tylko jakoś nie przeszkadzało przy operowaniu pedałami ;)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #183 dnia: Lipiec 14, 2014, 17:43:17 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Jednak zwrotnice nie będą w panelu. Schowam je gdzieś przykręcone wewnątrz boczku.

Ciąg dalszy wygląda tak:



Dużo roboty, żeby z tego wyszło coś fajnego, a jeszcze na dodatek musiałem to rozerwać po pierwszym połączeniu bo się zwichrowało jakoś dziwnie. Udało mi się za to wykorzystać fabryczne mocowania panelu do boczka drzwiowego i przy użyciu żywicy wkleiłem je do tego co rzeźbię.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #184 dnia: Lipiec 18, 2014, 19:28:56 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Panele poszpachlowane. Zakupiony szary lakier strukturalny.

Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #185 dnia: Lipiec 28, 2014, 22:22:04 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Powoli do przodu, może kiedyś skończę :d



Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #186 dnia: Sierpień 03, 2014, 22:47:56 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Powyższy panel jutro zostanie zaprezentowany w szarej strukturze, a tymczasem wziąłem się za tworzenie panelu na drugą stronę.

Początki wyglądają następująco:



Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+