przeciez masz teraz tylko cm nizej niz u mnie ,a kiedys jezdzilem pare lat na 195/50/15 ,czyli nizej o 1cm i nie ma problemow - do dzis sie wstydze ,ze jezdzilem z przyczepka po lesie autem osobowym,
do tlumika mam przeswit 14cm ,a podobno RAV4 ma 16.5cm ,bo jest SUVem ,co czyni ja prawie terenowym - ale to bzdura ,bo RAV4 ma mniejszy przeswit niz Polonez co porownywalem stawajac obok,
nie policzyli jej wystajacych wahaczy ,a jak na kamien najedziesz to na wahaczu zawisniesz,
wychodzi na to ,ze Truck roz... wszystkie SUVy pod wzgledem wlasciwosci terenowych ,bo w kategorii SUVow to tylko przeswit sie liczy w terenie :lol:
PN Truck ROY - SUV 4D coupe kombi najwieksze na rynku
wiec do zachodnich plastikow masz jeszcze duzy zapas w przeswicie - swojego mam zamiar obnizyc,zeby zredukowac ten zapas i nie korcilo nim wjezdzac tam gdzie sie nie powinno wjezdzac samochodem osobowym
co do rantow ,to pomijajc juz kwestie niszczenia blach w samochodzie ,to co da zaklepanie rantow,skoro plastikowe nadkole wchodzi glebiej ze swoim rantem niz blotnik auta :D
czyli bez sensu,
nie mozesz wystawiac kol na obrys auta i liczyc na to,ze nie bedzie ocieralo jak obciazysz auto - tzn mozna cos takiego obic,ale trzeba miec Citroena ,albo inne zawieszenie zachowujace stalu przeswit