w moim z przodu jest 64cm ,z tylu 66cm,
dziwne ,bo z przodu opona podnosci ci 7mm ,a z tylu 1cm wyzej ,
pobieznie zmierzylem trucka i wychodzi z przodu 68cm - troche slabo jak na 14.5mm na waskim zawiasie ,bo same opony daja +2cm
wychodzi na to,ze na trzech piorach mam tylko 1cm wyzej niz seria ,a po obnizeniu o 4cm masz nizej o 3cm (bez opon) - widac moj seryjnie stoi nizej o 1cm,
bez sensu to obnizanie na kolumienkach ,bo widac masz dystanse z tylu ,wiec po obciazeniu opony beda obcieraly,a masz dodatkowy 1cm do obcierania mniej,
niby roznica miedzy naszymi resorami to 1cm ,ale u mnie na dwupiorowych bylo nizej ,wiec ustalmy np. 2cm ,
teraz obetniesz kolumieke 4cm i zalozysz 3piora +2cm ,co da w sumie -2cm,
przy czym moje 3piora jakies plaskie sa,bo zazwyczaj to doopa idzie w kosmos ,wiec mozesz miec 0cm roznicy po tych zabiegach,
teraz obciazenie : ostatnio wiozlem 150kg na tylnej kanapie i kilkanascie w bagazniku - usiadl jakies 3cm ,raczej nie wiecej,
mysle,ze nie obnizysz tylu tak,zeby nadawal sie do wozenia ciezarow,
skaracanie kolumienek i 3piora raczej marnie obniza ,a na pewno nie wzmocnia tylu - w takim przypadku lepiej nie ruszac w cale,bo co to za frajda sie narobic i wydac kase,zeby miec to samo,
jedyny sens w tym przypadku,to dolozyc trzecie pioro twardze i nie napiete ,to wyskosc na luzie sie nie zmieni,a po obciazeniu bedzie sztywniej i resor ugnie sie mniej niz seryjny