Autor Wątek: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k  (Przeczytany 31013 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline paweł1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 Orciari & Atu 1.8
Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #200 dnia: Listopad 03, 2017, 09:19:39 am »
Czy ten silnik ma jakąś możliwość komputerowej diagnostyki albo chociażby prostego odczytu kodu błędów?

Oczywiście że ma, pojawiła się ostatnio możliwość sciągnięcia ciekawej apki i testowania tych kompów. Co wiecej, pozwala na np. zmianę prędkości biegu jałowego, kąta wyprzedzenia zaplonu czy prędkości powrotu do biegu jałowego. Posiadam takie coś wiec gdybyś kiedyś przejeżdzał przez okolice wrocławia to zapraszam.

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1230
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #201 dnia: Listopad 26, 2017, 21:05:01 pm »
Kilka zdjęć dla przypomnienia tego auta:













Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI  '98, Mercedes 500E'92, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1230
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #202 dnia: Listopad 26, 2017, 21:13:15 pm »
Walka z gaśnięciem zaraz po uruchomieniu trwa. Wymieniłem świecie (były oryginalne), przewody zapłonowe (także fabryczne)  oraz wspomniany czujnik temperatury. Świece i kable NGK. Kopułka oraz palec w bdb stanie więc nie widziałem potrzeby wymiany, jedynie wyczyściłem styki. Wymiana upierdliwa ale da się wykonać ale jak robi się z opisem przytoczonym przez Multeca. Mi udało się odkręcić czujnik zwykłą oczkową "19", nie mniej krótki był pomocny do ostatecznego wyjęcia czujnika. Sukcesów brak, dalej gaśnie.















Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI  '98, Mercedes 500E'92, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Online Nole

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
    • Były, są i będą...
Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #203 dnia: Listopad 26, 2017, 22:28:17 pm »
Tommi, miałeś dać znać... :] Rover musi odżyć!! Jutro nie mogę, ale w tygodniu znalazbym czas  <lol>

Pzdr

Offline Slawo

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 41
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000/ BMW E36 Compact 2.8
Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #204 dnia: Listopad 27, 2017, 20:45:14 pm »
Tomek, a podmieniałeś komputer? Może warto by też podmienić przepustnicę.

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4276
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #205 dnia: Listopad 27, 2017, 21:17:48 pm »
Nagraj film jak to chodzi. Przerabiałem kilka wypadków tego typu, każdy wydawał dźwięki tylko sobie charakterystyczne.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię przednie błotniki 44E i rogal do Rovera

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1230
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #206 dnia: Listopad 27, 2017, 21:52:25 pm »
Tak, komputer podmieniłem z pełni sprawnego '95. Niestety dalej to samo.
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI  '98, Mercedes 500E'92, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B-1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 909
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borewicz_81 Caro_95 i inne graty
    • forum miłośników big-bike'a CB1300
Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #207 dnia: Listopad 28, 2017, 11:42:04 am »
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
Może przytarta pompa albo jakiś niestyk z nią związany?


Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 518
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #208 dnia: Listopad 28, 2017, 22:27:22 pm »
Mi się wydaje, że tu wszystko jest ok, a dosłownie pierdoła jakaś na etapie przeczyszczenia czegoś czy zaśniedziało coś od stania, zostaw tak jak jest przynajmniej będzie miał mały przebieg, może chcesz sprzedać ? Ja chętnie przygarnął bym taki okaz :D