Miska albo cała z e30 albo przespawana z e36(i w tym kierunku bym na dzien dzisiejszy poszedł ze wzgledu na stabilizator), albo E30 i zamiast dolnej czesci gruba blacha ale tego nie polecam, do przeróbki odrazu bagnet i mocowanie pompy wspomagania - pompa wypadnie tam gdzie jest wzmocnienie mocowanie przedniego pasa choc moze w PN sie zmiesci bo w DF nie da rady, sprzegło i skrzynia fabryczna od bmw, czeka cie przeróbka pedalnicy pod hydraulike(wysprzeglik od E36 odpada bo za dlugi) ale to akurat jeden z mniejszych problemów z jakimi przyjdzie cie zmierzyc przy tym swapie.
Duzo wiecej pracy zejdzie ci na spawaniu kolektora wydechowego bo od wyjscia z głowicy do nadkola bedziesz miał jakies 7cm z czego 1 cm zabierze flansza -ale jest to wykonalne,choc mi zajeło kilka dni. Łapy zarówno pod skrzynie jak i silnik trzeba dorobic od zera( u mnie blacha 4mm) i dodatkowo z lapy od strony alternatora przeniesc mase, i elementy do sterowania przepustnica w kolektorze oraz cofnac alternator na maksa. Poduszki daj odrazu od M20 albo fiat argenta bo poldkowe to papier i padna zanim sie obejrzysz. Pod skrzynie moga byc te co sa. Najpierw wpakuj skrzynie w tunel ,skrec z motorem i dopiero pasuj - najbardziej newralgiczne punkty to odpowietrzenie wysprzeglika i wlasnie alternator. Puki masz motor na zewnatrz wykrec czujnik temp i przetocz ten od ohv pod zegar bo dojscie jest beznadziejne do niego na aucie
PS
I nie słuchaj kretynów którzy nic nie robią tylko wypisują jakieś pierdoły.Działaj. Tyle ze wybrales jeden z "ciezkich" motorów na swapa. A jak cos sie urodzi to sie pochwal