Autor Wątek: Parownik, a szarpanie  (Przeczytany 10336 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Parownik, a szarpanie
« dnia: Marzec 25, 2014, 16:53:11 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Witam

Pacjent - plusorover 1.4 na sekwencji - sterownik diego, wtryski matrix, parownik KME silver.

Sprawa dotyczy parownika. Był regenerowany, ale podobno te zestawy naprawcze są kiepskiej jakości i tutaj pytanie, czy słabej jakości zestaw naprawczy użyty do regeneracji może być powodem, że auto szarpie na niższych obrotach (do 3k), a na wyższych (pow. 4,5k) dostaje zadyszki ?
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Parownik, a szarpanie
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 25, 2014, 19:07:50 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zestaw naprawczy do Silvera jest tej samej jakosci ,jak oryginal ,bo nie wyobrazam sobie ,zeby do polskiego parownika zestawy naprawcze robil ktos inny niz ten ,ktory je produkuje,

klekanie parownika ,czy tez zmiany cis. widac w programie diagnostycznym
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Parownik, a szarpanie
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 02, 2014, 15:39:23 pm »

mgniot

  • Gość
Nie szarpanie na pewno nie jest wynikiem wadliwego parownika, a co do systemów naprawczych ja bym nie był taki pewien czy są one takiej samej jakości

Odp: Parownik, a szarpanie
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 27, 2015, 19:14:38 pm »

Offline Adriano

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Mężczyzna
    • fso gsi
ciezko tak na odleglosc poza tym na kompie cos powinno moze po prostu cos z cisnieniem jest nie hallo