Autor Wątek: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20  (Przeczytany 16907 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #60 dnia: Lipiec 22, 2015, 12:04:35 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Tylko rogal, bo wydech jest taki jak i we wcześniejszych. Polecam wywalić, od razu przyjemniej pojeździć. :D
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 08, 2015, 09:21:46 am »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Polonez wreszcie poskładany i doposażony.
Czyli od początku:
- centralny zamek na 5 drzwi
- elektryczne szyby przód na przekaźnikach
- fotele przód IG STD
- podgrzewane lusterka
- hamulce przód Fiat Palio Weekend 257mm, zaciski zregenerowane, nowe tarcze i klocki ferodo, z tylu nowe cylinderki i linka ręcznego,
- światła do jazdy dziennej w oryginalnych lampach,
- uruchomiona nie działająca w roverach kontrolka świateł mijania,
- nowe felgi 15 allesio z dystansami 25mm z przodu i 20 mm z tyłu oraz nowe opony nexen 185/55/15,
- duża owiewka szyby tylnej heko,
- dołożone wspomaganie,
- usunięta wszelka korozja oraz usunięte miejsca na lewarek w progu,

W przyszłości zostało jeszcze wymienić pompę paliwa bo trochę niedomaga przy ostrym przyspieszaniu i wyższych prędkościach. Wymienić muszę też cały układ wydechowy bo już zaczyna wszystko brzęczeć, prawdopobnie zrobię cały wydech z nierdzewki i założę kolektor rurowy. Na zamontowanie czeka jeszcze stabilizator od kombi. Prócz tego temat poloneza zakończony, czas brać się za kolejne projekty które czekają.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2015, 09:30:02 am wysłana przez pold20 »
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 09, 2015, 17:24:23 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Możesz coś więcej o tych światłach dziennych... Sam też będę chciał coś urzeźbić.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 09, 2015, 21:45:55 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
  Wszystko odnosnie swiateł dzinnych w lampie caro opisalem w tym temacie. http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=27539.20
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 09, 2015, 22:57:42 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Czyli podobnie jak ja zamierzam. Tyle że ja chcę pójść o krok dalej. Planuję wsadzić do lampy kawałek kierunku aby uzyskać lepsze zobaczy co z tego wyjdzie.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 13, 2015, 20:34:29 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Po przejechaniu 2 tys km utwierdziłem się w przekonaniu że ten silnik i tak krótki most nie nadaje się do normalnej jazdy na codzien bo żeby sprawnie jechać trzeba go piłować jak szalony. Żeby nie zmieniać zbytnio orynalności auta w przyszłości wpadnie 1.8 vvc i most 3.9. Mam nadzieje ze wtedy auto będzie jechać od dołu tak jak lubię. Prócz tego trzeba utwardzić zawieszenie.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 13, 2015, 21:27:34 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5097
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
To od razu pakuj 160KM,bo 145KM szkoda się bawić.Niestety 1.4 ma tylko dobrą legendę i nic więcej.W tamtych czasach pewnie była różnica pomiędzy 1,4 a innymi wersjami silnikowymi,więc ludzie parę ich kupili,ale dzisiaj to żadnego szału nie robi.

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 15, 2015, 18:00:30 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie powiedziałbym. 145 jest o wiele łatwiej wsadzić niż 160tke pod kątem elektryki, a i tak jedyna korzyść jest powyżej 6500 obrotów, bo wtedy 160 rozwija dodatkową moc.
W 145tce wystarczy przedłużyć 6 niezbędnych przewodów i auto jeździ... W dodatku jeżdżąc ostatnio 125p stwierdzam że zdecydowanie fajniej reaguje na gaz na "starszym" sterowniku.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 09, 2017, 19:02:28 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Polonez ostatnio oddał mi poważną przysługę:)
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 09, 2017, 22:09:15 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5097
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
No no, ładnie.Widzę, klamka zapadła?  :P I Mariana zaszczyt spotkał.

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 11, 2017, 21:18:10 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Tylko rogal, bo wydech jest taki jak i we wcześniejszych. Polecam wywalić, od razu przyjemniej pojeździć. :D

To ja ten rogal poproszę, bo dźwięk owszem jest fajny, ale za to silnik dostaje dziury w obrotach.

Po przejechaniu 2 tys km utwierdziłem się w przekonaniu że ten silnik i tak krótki most nie nadaje się do normalnej jazdy na codzien bo żeby sprawnie jechać trzeba go piłować jak szalony.

Zależy do czego masz porównanie. 1.4 ciągnie z dołu zupełnie przyzwoicie. Przejedź się Sejem. Silnik który najlepiej ciągnie z dołu, a trzeba kręcić na maksa żeby uzyskiwać przyspieszenia spokojnie jadącego Rovera.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 11, 2017, 22:09:15 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
To ja ten rogal poproszę,

Heh u mnie na garażu chyba ze 3 się walają + kilka kompletów gum do puchy :P
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 12, 2017, 14:37:39 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Heh u mnie na garażu chyba ze 3 się walają + kilka kompletów gum do puchy :P

Zamawiam!
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E