Autor Wątek: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20  (Przeczytany 16905 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« dnia: Grudzień 02, 2014, 21:17:36 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Witam.
Dziś zakupiłem (czytaj uratowałem od złomu) Poloneza Caro Plus 1.4 GTI 16V. Pierwsza rejestracja auta 02.12.1997. Przebieg 67905km. Auto we wnętrzu jak nowe. Niestety z zewnątrz miało małego dzwona z ogrodzeniem, do wymiany maska zderzak lampa z kierunkiem, pas pod lampą i błotnik prawy. Prócz tego do zrobienia doły drzwi. Reszta karoserii w stanie idealnym. Silnik pali pięknie pracuje cicho, sama benzyna. Auto pozostaje w praktycznie w oryginale. Dziś tylko jedno zdjęcie z racji tego iż jest już ciemno.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 02, 2014, 21:21:32 pm wysłana przez pold20 »
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 02, 2014, 21:31:28 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
I takie działania popieram, powymieniaj uszkodzone elementy i ciesz sie rodzynkiem, który będzie nabierał wartości. Widzę że też chyba 86E, jaki ma nr nadwozia ?
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 02, 2014, 21:53:45 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Kolor 69E
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 02, 2014, 21:55:42 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
SUPB01ELBVW127582
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 02, 2014, 21:56:35 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Końcówka 1997, klamka szeroka czy wąska?
Poprosimy więcej zdjęć  <ok>
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 02, 2014, 22:10:13 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5097
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
I takie działania popieram, powymieniaj uszkodzone elementy i ciesz się rodzynkiem, który będzie nabierał wartości.
To nawet nie chodzi o to,tylko po prostu szkoda go na złom.Kolega Wojtek ma 3 polonezy,a mimo to uratował tego i tu należy mu pogratulować.Jak się go doprowadzi do porządku,to to będzie super autko.Orginalnych Plusoroverów to szczególnie szkoda,bo mało tego było,a te co zostały,to w większości już zakatowane,nie licząc tych w dobrych rękach.

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 02, 2014, 22:28:39 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
klamka szeroka czy wąska
Jeszcze wąska.
Co mnie w nim wkurza?? Brak wspomagania. Ale to się zmieni.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 03, 2014, 07:35:46 am »

Offline LeszekR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 521
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1980 - 58kkm Polonez 1989 - 63kkm BoroTruck 1989 - 68kkm Polonez 1996- 69kkm
Kolor 69E

Piekny kolorek, czekamy za fotami:)
Borewicz   1980
BoroTruck 1989
Akwarium  1989
Caro          1996

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 03, 2014, 14:42:23 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Gratuluje......
W pewnym stopniu unikat.
Czekam na fotki w świetle dziennym.
Rozumiem że koło i seria czy tylko i wyłącznie seria na fabrycznym alusie?
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 03, 2014, 14:49:19 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V



Po umyciu z brudu i mchu wyszło parę jakiś obcierek i parę małych ognisk rdzy (nie ma żadnych dziur) typowych dla poloneza. Przy okazji umyłem trochę komorę silnika mam nadzieje że trochę wody mu nie zaszkodzi. Co do oryginalności to chyba zostanie na stalówkach, zastanawiam się tylko nad grillem od orciari i noskiem od minusa.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 03, 2014, 15:13:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wszystko co do malwania jest ponizej listew (oprocz jednego blotnika) wiec luz,
stary nosek do plusa nie pasuje, na pewno nie do Caro+ ,bo przy Atu+ to jeszcze wizualnie zbliza przod do tylu -tzn. zbliza do volvo :p
w c+ zdecydowanie nie,
swego czasu myslalem o grilu od origami,ale tak przerobionym ,zeby od dolu mial luk dopasowany do noska,
ale dalem sobie spokoj,bo to sie ceny zrobily z doopy ,a jeszcze sie z tym babrac przy palniku
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 03, 2014, 17:09:33 pm »

Offline PoldoFan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 205
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO to nie marka ... To styl życia...
    • Polonez Caro Plus 1.4 GTI "ELB", FSO ATU 1.4 GLI 16V Orciari
Widzę, że to bliźniak mojego Plusa GTI. Rocznik ten sam, przebieg też podobny, dzieli je tylko kilka egzemplarzy sugerując się Vinem więc najprawdopodobniej zjechały z taśmy w tym samym dniu. Ja swojego również ratowałem po wypadku mimo tego, iż wszyscy twierdzili, że jest to nieopłacalne. Caro Plusy GTI mają coś w sobie. Gratuluje mądrej decyzji uratowania tego auta od złomowania. :)

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 03, 2014, 17:30:33 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
iż wszyscy twierdzili, że jest to nieopłacalne

Chyba tylko Ty..
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 03, 2014, 18:22:19 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5097
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Kurde po twoich gadkach myślałem,że będzie gorzej wyglądał.Doprowadzisz to do porządku i sobie to zostawcie,bo szkoda go sprzedawać dalej,choć zarobienie paru groszy kusi.Ja na swojego plusa miałem ofertę za 4,5 tysia,ale co z tego?Nie po to się użerałem rok czasu,żeby go kupić.GTI-ki to rzadkie auta i warto każdego zachować.Silnik o takim przebiegu powinien zwijać asfalt,ale tego nie rób,bo mostu szkoda.Ja też miałem na początku cichy... miałem  ;-|

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 03, 2014, 22:51:07 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
No no,nie myślałem,że kiedyś kupisz Rovera :D Fajny egzemplarz,wart uratowania.
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 03, 2014, 23:01:22 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie ma to jak dobry Rover, a w Plusie to już całkiem cywilizowane auto. :) Naprawiać i cieszyć się oryginalnym GTi. :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 03, 2014, 23:03:13 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Dziś postanowiłem z bratem iż auto zostaje w pełnym oryginale to jak widać na zdjęciach. Z drugiej strony będę miał gdzie wykorzystywać części niepotrzebne w innych plusach.
Teraz pytanie jaki płyn do chłodnicy zastosować by nie zjadło silnika?? Petrygo czy coś innego. Muszę go wymienić chyba od nowości w nim jest i zrobił się brązowy.
Do wymiany też będzie rozrząd z pompą wody.
Do silnika zaleje mobil 10w40. A do skrzyni i mostu 85w140.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 03, 2014, 23:13:53 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ja leję Petrygo i jestem zadowolony, po zdjęciu głowicy w 1.6 aluminium było czyściutkie bez przebarwień, a tuleje jak nówki.
Pasek polecam Gatesa (143 zęby i 23mm szerokości). Pompa wedle uznania, ale SKFu są solidne i mają lakierowany wirnik.

Co do wyboru olejów, to Mobil jest ok, ale zależy jak się trafi, jak masz pewne źródło to bierz. Do mostu jak nie wyje - 85W90 albo 80W90 (ja leje Motula z dwusiarczkiem molibdenu i jest cisza), a skrzynia to albo 80W90 albo 75W90 (Syntetyk podobno dobrze się spisuje). A skrzynie masz świeżą to lepiej zalać porządny olej.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 03, 2014, 23:25:12 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Most i skrzynia ciche. Wcale nie słychać że to Polonez:) Jedno hydro lekko słychać na zimnym silniku ale to może wina tego że dawno olej był nie zmieniany..
Olej silnikowy kupuje w beczkach 60L więc raczej nie powinien być oszukany a tym bardziej że jest ze sprawdzonej hurtowni.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V by POLD20
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 03, 2014, 23:29:38 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
A do skrzyni i mostu 85w140.
bedziesz nim jezdzil tylko latem ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.