nie musisz kupowac krowy,zeby napic sie mleka (pij mleko,bedziesz kaleka) ,
czyli nie potrzebujesz fejsa,laptoka i umiejetnosci,zeby ustawic sterownik, bo powinienes jechac do gaziarza i za gora 50pln miec ustawione,
ale jezeli pojedziesz do gaziarza, ktory twierdzi,ze to tylko Poloneza i najlepiej srube wstawic (i pewnie jeszcze wkreta w opone
) to lepiej jednak tam nie jedz,
chcesz byc "retro" to pozostaje tylko polsrodek ,czyli Ii1/2 gen ,najlepszy jest stag Lplus
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/pl/Stag%20L/PL-STAG-L%20PLUS%20instrukcja.pdfale to kosztuje pieniadze (spory procent wartosci,jak na auto za 1300pln - nie zycze ci zmiany opon
) i za tyle to mozna miec stagaXL ,ktory ma dwa tryby : potrzebuje laptoka,lub go nie potrzebuje,
ale w trybie nie potrzebujacym jest trudniejszy do ustawienia niz L-plus,
wazna cecha obu sa dioda czerwona i dioda zielona - to one pozwala Ci ustawiac we wlasnym zakresie srube na attuatorze bez zadnego dodatkowego "czytnika" jak w AL600 ,bo w stag L-plus i XL sa one wpudowane w skrzynke,
ale nie namawiam i nie polecam wymiany AL604 na L-plus,bo szkoda czasu i pieniedzy,
lepiej zaopatrzyc sie w cos takiego
http://allegro.pl/wskaznik-sondy-lambda-afr-i4873025074.html i miec wypas,bo zamiast 2 LED jest 10 LED ,
sprawna sonda, odpowiednie podlaczenie pod sonde zarowno AL604 jak i AFR 10LED i mamy wypas "retro" steerowanie ustawiane srubami