Miałem przez chwilę sierrę 3d
mimo że zgniła mi tylna podłużnica (a właściwie urwał się jej kawałek
) i kielichy przednie zjechały do środka, miło wspominam jazdę nią- i gdybym miał wtedy półautomat to bym ją reanimował, bo przyjemnie się tym jeździło- taki miękki statek. Był tam silnik 1.6 i skrzynia 4 biegowa, bo to był 1986 rok produkcji mk1. Teraz bym się nie zdecydował na nią- mało ich zostało, trochę wymierający gatunek. Dużo lepszym wyborem jeśli chcesz klimatyczne auto i kombi (a sądzę po tym co piszesz, że szukasz tego co ja)- w124. Ja szukałem od prawie roku, po tym jak sprzedałem rajdówkę- quattro 80/100, e30/34 i w124. Tylko te modele brałem pod uwagę. Wybrałem to co prędzej się trafiło według kryteriów: odległość/zakatowanie/cena.
po ponad pół roku śmigam e30
Pewnie znalazłbym szybciej (po drodze parę okazji mi uciekło sprzed nosa) ale niektóre były po prostu za daleko i nie chciało mi się po nie jechać, a niektóre mi uciekły "bo zapomniałem dziś sprawdzić nowych ogłoszeń". Wbrew pozorom- nawet w takich modelach po paru godzinach od wystawienia jak jest dobry egzemplarz to go za chwilę nie ma. A np gdy choćby dziś wpiszę w OLX "quattro" albo "e30" to do 6 tys zł- wiszą lumpy które już były wiosną 2014 jako stany bardzo dobre
powodzenia w szukaniu!
edit: najbardziej istotna różnica która skłoniła mnie do tego aby podróżowanie fiatem zastąpić e30/audi/mb- komfort podróżowania- jeździłem często do Wrocławia po s8- fiatem goniłem po 120-130 (tak co by trzymać silnik przy ok 4 tysiącach): spalanie 12L lpg, hałas jak cholera, w kabinie chłodno z przewagą na zimno. W bmw to nie występuje- spalanie niższe, można normalnie rozmawiać, słuchać radia na normalnej głośności, jest ciepło
Tata mój ma astrę F- porównując zawieszenie, głośność w środku, pozycję za kierownicą- opel jest daleko daleko w tyle za bmw, mimo że bmw jest starsze i ma większe oznaki zużycia (przebieg, silnik, skrzynia, dyfer). No i jak też jesteś maniakiem rwd to czasem się nie wygłupiaj i nie kupuj przednionapędówki