Witam, przepraszam jeśli ten wątek tu nie pasuje, chyba powinienem raczej umieścić go w dziale (Szybkie pytanie i Szybka odpowiedz), gdyż zależy mi na wycenie pewnych materiałów.
Posiadam oryginalne dokumentacje OBR-FSO, są to projekty - rysunki techniczne oznaczeń (emblematów), które to następnie znalazły się praktycznie w stosowaniu w samochodach Polonez, poniżej lista:
> projekt małego znaku FSO montowanego na przedniej kracie w Polonezie, co więcej dokument ten jest datowany na: 10. 01. 1977 r, czyli jeszcze przed rozpoczęciem produkcji seryjnej ''Borewicza''
Kolejne rysunki (prototypownia) to oznaczenia, które pojawiły się na klapie tylnej Poloneza począwszy od modelu: MR-83, mam projekty następujących oznaczeń:
> Wersja 1.5 ''C''
> Wersja 1.5 ''L''
> Wersja 1.5 ''CL''
> Wersja 1.5 ''LE''
> Wersja 1.5 ''S''
(wszystkie projekty z datą 17 stycznia 1983 r)
Projekty są jak najbardziej autentyczne, jeśli istnieje taka możliwość to bez problemu mogę poddać je jakiejś ekspertyzie, nie wiem jak to się poprawnie nazywa, chodzi mi o to, że nie są to jakieś tam rysunki powstałe w ostatnim czasie i można to sprawdzić.
Pochodzą one ze zbiorów niestety zmarłego kilka miesięcy temu wieloletniego pracownika FSO
, zapewne niektórzy znający historię zakładu słyszeli o panu Jerzym Dembińskim.
Jestem skłonny odstąpić tzn. sprzedać te dokumenty - osobie poważnej, która zrobi z tego użytek, wydaje mi się, że powinno to być oprawione w ramkę i znajdować się w muzeum, może się mi tylko wydaje...
----generalnie proszę o jakieś opinie dotyczące ewentualnej wartość tejże kolekcji
Zdjęcia postaram się zrobić za jakiś czas, ale w przypadku tych dokumentów to chyba raczej najlepiej było by zrobić skany, gdyż są to rysunki techniczne, cyfry, numerki, często bardzo małe - jak to w projektach.
pozdrawiam