dobra, może powinienem uściślić: kabel plus akumulatora <-> włącznik elektro-mechaniczny rozrusznika (mniejsza "puszka" na rozruszniku)
Masa idzie po silniku/karoserii.
Dokładnie takie same objawy miałem - wymieniłem/sprawdziłem praktycznie wszystko w obwodzie rozruchu zanim wpadłem na trop kabla (bo przerywał tylko na ciepłym i to nie zawsze). Przetarty, czy raczej załamany/przepalony - czort go tam dokładnie wie (sekcji zwłok ostatecznie mu nie robiłem)...
Teraz mam kabel ze 125p - polecam, duuużo grubszy - i mam spokój (oraz kupę części na zapas z rozrusznikiem włącznie
), więc chyba pomogło
Dołożenie dodatkowego przekaźnika natomiast tu nie pomoże za wiele - ma to na celu odciążenie stacyjki (czyli styków w niej) i może nieco sprawniejsze załączanie rozrusznika bo tym obwodem i tak nie idzie ten "wielki" prąd rozruchowy, tylko o rząd wielkości mniejszy -naście amper- na wspomniany wyżej włącznik elektromagnetyczny (to taki powiedzmy "mocniejszy przekaźnik") który puszcza prąd bezpośrednio z plusa aku na rozrusznik.