Autor Wątek: Polonez Atu+ 1.6 GSI ---> Atu- 1,6 GSI ---> Atu- K16 by Gomulsky  (Przeczytany 9019 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI ---> Atu- 1,6 GSI ---> Atu- K16 by Gomulsky
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 05, 2018, 17:40:35 pm »
(~0,3-0,5 bara)
Możliwość modyfikacji wygasła, więc małe sprostowanie po spodem. 0,03-0,05 bara
Jeżdżę FSO:
Cytat: Varisella
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 10651
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Polonez Atu+ 1.6 GSI ---> Atu- 1,6 GSI ---> Atu- K16 by Gomulsky
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 10, 2018, 17:34:17 pm »
zdjecia z PW mi zniknely,
na tym jednym w temacie nic ciekawego nie widac, korekty jak korekty, miejscami czerwone,wiec pewnie ciut duze,ale nie mam TECHa do dyspozycji, to nie mam jak sprawdzic  z czym to sie wiaze - mozliwe ,ze z niczym przeszkadzajacym w prawidlowej pracy,

dlaczego sterownik wyswiatla 26% obciazenia ? moze tak interpretuje wysokie cis. w kolektorze ,bo 0.5bara na wolnych obrotach to troche za duzo

sama listwa wtryskiwaczy wyszla dosc ladnie,ale ten majatajacy sie przewod z gazem od parownika do filtra to ani dobrze nie wyglada, ani nie jest bezpieczny,
poprowadz go pod rura dolotu i przytwierdz do niej
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.