Autor Wątek: GSI spolany kabel - wymiana wiązki?  (Przeczytany 9779 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: GSI spolany kabel - wymiana wiązki?
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 09, 2016, 01:36:23 am »

Offline Leksu

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedy jade jest impreza....
    • Polonez Caro Plus 1.6 GSI /1999
Ok, dobra,dzięki wielkie ale teraz tak myślę że w sumie może był podpięty pod przełącznik od świateł ,to jest możliwe?Przecież tam też 12v ,dobrze mowie? To może po prostu podepne to pod przełącznik....

Wysłane z mojego HUAWEI Y330-U01 przy użyciu Tapatalka


Odp: GSI spolany kabel - wymiana wiązki?
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 09, 2016, 11:11:30 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Dokładnie tak, ale najsampierw musisz znaleźć stary kabel od podświetlenia, tak żeby nie zostawić go luzem bo sobie możesz samochód spalić.

Odp: GSI spolany kabel - wymiana wiązki?
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 10, 2016, 00:13:37 am »

Offline Leksu

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedy jade jest impreza....
    • Polonez Caro Plus 1.6 GSI /1999
Wiem ,wiem, już go znalazłem i zaizolowałem ale nie całego bo nie wiem do końca gdzie idzie, ale muszę poszperać..... Dzięki

Wysłane z mojego HUAWEI Y330-U01 przy użyciu Tapatalka


Odp: GSI spolany kabel - wymiana wiązki?
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 20, 2016, 21:31:39 pm »

Offline Bastek772

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSI
To wracamy do mnie.
Poskładałem wszystko, auto odpala, chodzi równo, wszystko świeci itd. Za pierwszym nie podłączyłem złącza hermetycznego, które wchodzi do komory silnika od strony pasażera i od razu za grodzią zawija się do góry i jest wtyczka. Od czego ono jest? Auto pomimo nie wpięcia tej wtyczki działało dobrze.
Potem jak już to podłączyłem też odpalił i chodził normalnie, ale po przekręceniu kluczyka zgasł po jakichś 2 sekundach. Wcześniej nie miałem takiego opóźnienia, z czego to może wynikać?
Nie sprawdzałem czy na gazie chodzi, ale od gazu tylko dwa przewody ciąłem także nie powinno być problemu. Poza tym zgaszeniem wszystko ok.

Odp: GSI spolany kabel - wymiana wiązki?
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 20, 2016, 21:52:24 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Wycieraczki... To było od wycieraczek... To opóźnienie to zdaje się przypadłość tych wersji, nie wiem co tam jest dokładnie skopane, KGB powinien wiedzieć, ale często zdarzało się, że po spaleniu się żaróweczki od podświetlenia regulacji świateł silnik gasł właśnie po paru sekundach (chyba, że wcześniej nacisnęło się hamulec). U mnie też tak bywało, że jeszcze na GSI raz na jakiś czas (najczęściej po odpięciu i ponownym podłączeniu aku) tak się działo przez 2-5 wyłączeń zapłonu, potem mu przechodziło.

Odp: GSI spolany kabel - wymiana wiązki?
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 20, 2016, 22:44:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
opoznienie przy gaszeniu,to rozladowywanie sie jakiejs pojemnosci , bo normalnie to wcale nie gasnie do momentu zapodania obciazenia w postaci swiatel hamulca lub swiatel pozycyjnych, ewentualnie mijania,
trzeba zbadac zjawisko, czyli pobawic sie wiatlami przy gaszeniu i wylapas te 2s zwloki
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: GSI spolany kabel - wymiana wiązki?
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 12, 2016, 18:01:13 pm »

Offline neket

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro/Abimex Caro/GaznikOricari Atu/GSI Omega/x20xev
Panowie, proszę poratujcie informacją lub schematem.

Chodzi od atu GSI (MPI jak kto woli). Którędy leci zasilanie pompy paliwa i jaki ma kolor. Podejrzewam, że biegnie podobnie jak w innych poldkach czyli we wiązce kolo złącza diagnostycznego ale jaki ma kolor izolacja tego przewodu? Sprawdziłem kilka ale za dużo nacinania żeby wszystkie prześledzić.

Z góry wielkie dzięki bo długo szukałem schematu do GSI i niestety nigdzie nie umiem dorwać.
Pozdrawiam

Odp: GSI spolany kabel - wymiana wiązki?
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 12, 2016, 18:24:51 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie idzie w okolicach złącza diagnostycznego dlatego że zasilanie pod deską ogranicza się do zasilania przekaźnika (skrzynka bezpieczników wiadomo gdzie) i jego wyjścia ze skrzynki do złącza z wiązką tylną za dywanikiem poniżej uchwytu do otwierania maski. Kolor jak dobrze pamiętam to niebiesko-czerwony. W wiązce tylnej niebieski.
Obok złącza diagnostycznego, chociaż nie do końca bo złącze jest nisko na słupku A, idzie przewód sterujący przekaźnikiem ze złącza 13-krotnego przy prawej poduszce amortyzatora, kolor zdaje się że czarny z żółtym paskiem, albo odwrotnie. W przypadku GSi po 1999roku, przewód ten idzie od złącza za zegarami (które zastąpiło 13krotne) do przekaźnika. A cała reszta znajduje się w wiązce sterownika.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...