Te smarki i łaty na łączeniu progu z błotnikiem to wzmocnienie progu wewnętrznego i poszycia wewnętrznego błotnika, oryginalne było zardzewiałe, teraz jest zrobione z blachy 2 mm, dobrze zakonserwowane, na to pójdzie oczywiście normalny próg. Na koniec będzie to jeszcze zabezpieczone konserwacją do profili zamkniętych.
Jeśli chodzi o spawanie nakrętek z teflonem, jedyne co złe może przy tym się stać to wypłynąć teflon może, i tak też się stało ale to w niczym nie przeszkadza
później można ewentualnie dać klej do gwintów i jest okej.
A co do belki regulowanej, to właśnie o to mi chodzi, tylko koszt gotowej belki to 700zł, a zrobienie takiej samemu nie powinno przekroczyć 200zł, zależy czy kupię gotowe fasolki z śrubami czy zlecę zrobienie ślusarzowi, a ta regulacja co jest na zdjęciu to jest do ustawienia belki względem reszty samochodu na przyrządach do ustawiania geometrii, wstępnie jest to ustawione, ale wiadomo że w garażowych warunkach nie ustawi się tego co do stopnia bez przyrządów.
P.S co do tych zakończeń progu, chciałem to kupić ale nie mogę nigdzie dostać, są tylko końcówki na przód, progi mam ale nie mam końcówek. Wiecie może gdzie tego szukać? Na allegro nie ma.