Autor Wątek: Długości przewodów hamulcowych  (Przeczytany 3746 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Długości przewodów hamulcowych
« dnia: Luty 15, 2004, 22:47:50 pm »

Anonymous

  • Gość
.. zna ktoś?
Chodzi mi o przód - zwłaszcza jeśli chodzi o sztywne. Różnica standard przed modyfikacją i Lukas. Chodzi mi o to, czy lukasowe sięgną na stare mocowanie (za oś).
Pozdr
Cyneq

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2004, 07:13:18 am »

Anonymous

  • Gość
Z tego co kojarzę to przy mocowaniu za osią przewody byłyby krótsze niż przy moc przed osią (z lewej są prowadzone przez otwór na przekłądnię kierowniczą, z prawej nie mam pojęcia :D ), więc powinny starczyć

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2004, 09:18:35 am »

Cyneq

  • Gość
Chodzi o taki bajer, że w starym układzie (za oś) ida najpierw "do przodu", własnie ponad przekładnią, a potem jest "U", żeby końcówkamiała wylot do tyłu. Podejrzewam że taka pętelka to może wymagać paru centymentrów extra... Wolałbym się nie Ździwić ;)

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2004, 17:12:31 pm »

Woj-o#772

  • Gość
no tak - racja. Hmm będzie blisko, tzn te lukasowe i zwykłe przewody są bługością bardzo zbliżone do siebie. Jezeli bedzie się rozchodziło o 1-2 cm to z reguły tyle idzie wyciągnąć "optymalizując" prowadzenie ;).

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 17, 2004, 12:53:50 pm »

Bardos#779

  • Gość
a czy koncówki kuliste na przewodach sztywnych do Lucasa i "starych hamulców" to sie czasem nie różnią ??

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 17, 2004, 13:21:08 pm »

Woj-o#772

  • Gość
mówisz o tych zakończeniach uszczelniających ??
No więc zgaduję ;) : nie sądze - tutaj jeżeli o to chodzi jest chyba w miare standardowo, gwint się zmienił - fakt.A  nawet jakby to powinno się uszczelnić.

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 17, 2004, 13:49:50 pm »

Bardos#779

  • Gość
o ten gwint mi właśnie Woj-o chodzi, bo kula na końcu to kula, uszczelni sie zawsze jak tylko sie odpowiednio dokręci

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 17, 2004, 14:55:51 pm »

Cyneq

  • Gość
Bardos, to dla  Ciebie info: Lukas ma 10x1, a stare miały 10x1.25.
ale to pikuś, bo ja mam pompe od lukasa, a tył podłączam przez przejścióweczke. Mam dwie takie, które mająinaczej minimalnie przetoczone stożki, któraś musi być git. Nie sądze zeby "kulka" robiła wilką różnice, raczej jest taka sama. Chodzi mi tylko o to, ze mój nowy przód będzie sie tym różnil od org. lukasa, ze za osią będa zaciski (już przekombinowałem śrubę, od jażma, bo wyszła pod dŹwignią, zmieniłem na taką z łbem sześciokątnym i dośc płaskim, bo imbusa to nie ma którędy wsadzić). Zresztą obiecuej fotorelacje z przekładki, hehe.

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 18, 2004, 07:17:17 am »

Bardos#779

  • Gość
no to czekamy

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 20, 2004, 12:54:00 pm »

Cyneq

  • Gość
Teraz już po ptakach, jak są za krótkie to bedzie jutro hryja, ale podaje dla potomnych wymiary przewodów sztywnych do Lucasa: krótki 71 cm (przód prawy) długi 157 cm (przód lewy).

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 20, 2004, 13:00:39 pm »

Bardos#779

  • Gość
Cyneq, chyba na odwrót. Krótki z lewej strony a długi z prawej, no chyba że masz serwo a co za tym idzie po prawej stronie  :)

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 20, 2004, 13:34:36 pm »

Cyneq

  • Gość
Pomijająć dyskusje typu "w którą stronę zakrecamy słoik siedząc w słoiku" to racja, rąbnałęm się. Lewy jest krótszy, chyba że się patrzy od przodu (siedzi się w komorze silnika)

 :mrgreen:

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 24, 2004, 10:27:27 am »

Cyneq

  • Gość
Przeszczep dokonany.
Ło matko... Po trzech dniach walki (na cztery ręce plus gumówka- Czaku, dzięki wielkie) w końcu przełożyłem sobie lukasy do poldka 93. Przełożyłem przód i pompe z serwem, najgorsze jaja były z podłączeniem tyłu, zrypały sie przygotowane przelotki i do tego jeszcze gwint na starej końcówce. (Tak przy okazji: gdzie można dostać jakieś urządzenie do zagniatania przewodu za końcówką? Toby załatwiło sprawe  
Niestety mój wniosek jest taki: NIE POLECAM.
Roboty od cholery, efekt (przy najmniej jak na razie) nieodczuwalny (miałem dobrze zrobione stare hample, tylko troche piszczące klocki, jedyny plus przekładki tto pozbycie sie tej wady). Jak na razie jeszcze musze jakoś sobie poradzić z odbudowaniem wentylacji (wspornik pedałów jest tak zaje*.ście  duży że stara już nie wejdzie - pedał sprzęgła pracuje tam gdzie była rura na lewą strone. Poza tym te pedały są fatalne - jak sie najpierw wcisnie sprzęgło to hampel miażdży czubek buta - w ogóle jeszcze nie umiem tym operować. W ogóle z linką sprzęgła była najlepsza zabawa, bo stara była za krótka, odpowiednia okazała się dopiero ... od 1.4  I to i tak po dorobieniu "wspornika linki sprzęgłą" z kawałka starego wspornika serwa.
Aha: przy okazji - mam cały sprawny układ starego typu na przód z pompą, do tego zwrotnice i piasty (tylko bez tarcz) do opchnięcia. Wiadomosć na maila: cyneq@poczta.fm

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 24, 2004, 12:05:21 pm »

Bardos#779

  • Gość
no to Cyneq gratuluje udanego przeszczepu. To znaczy mam nadzieje udanego
I tak jak na GG pisałem, poczekaj. Hamulce się "ułożą" i hamować bedą lepiej a do nowych pedłów przyzwyczaisz sie.

Długo?ci przewodów hamulcowych
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 24, 2004, 13:25:56 pm »

Czaku

  • Gość
Cyneq nie ma za co  :mrgreen:  a kto dorobil ci ten wspornik :mrgreen:  a no i zapomniales o sworzniach ze tez trza bylo zmienic  :D