Autor Wątek: Atu+  (Przeczytany 6959 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Atu+
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 26, 2016, 20:31:52 pm »

Offline olozwirski

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
    • Golf
R34,5 czyli R36 odprężony wałem z 3,2. I turbo.
Pewnie jeszcze coś ale to narazie w fazie planów wiec nie ma co pisać.

Odp: Atu+
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 13, 2016, 13:49:38 pm »

Offline szprycha

  • jeden dwa pięć pe
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 253
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO is the best Fuck the rest
    • PF 125p '80r 1.5, Fiat 125p '81 kombi 1.5, FSO Polonez '96 1.6 GLI Lancia Kappa '99 3.0V6
    • Krótka historia mojego Fiata
Super pomysł na projekt, kibicuję! <spoko>
Auto będzie na ramie? bo wyczytałem, że skrzynia będzie ZF 6HP26. U mnie w DF na styk pomiędzy podłużnice wchodzi o wiele mniejsza ZF 4HP22.  ABS'y będziesz miał?  <lol> bo z tego co się orientuje to Twoja skrzynia czyta sygnał z ABS'u. Będę śledził projekt z wielką uwagą, uwielbiam takie rzeczy i czekam na dalsze zdjęcia z pracy! pozdro


FSO - Trzy litery święte

Odp: Atu+
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 24, 2016, 20:15:26 pm »

Offline olozwirski

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
    • Golf
Skrzynia będzie tak jak piszesz, ABSu niet, co najwyżej czujniki.
Jeszcze co do skrzyni to napomknę ze przerabiam z 4x4 na rwd. I choć występowały w produkcji obie wersje to ta 4x4 ma poprawiony mechatronik, i znosi sporo więcej.

Odp: Atu+
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 25, 2016, 01:04:15 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w jakim modelu wystepowaly RWD ? w LT ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Atu+
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 30, 2016, 23:30:39 pm »

Offline olozwirski

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
    • Golf
KGB jest tego naprawdę sporo, BMW, Jaguary, Fordy, pełna lista w linku https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_6HP26_transmission

Koncepcja tylnego zawieszenia jednak uległa zmianie, zamiast hybrydy ML + most będzie coś co nie ma nazwy, albo ja jej nie znam. Koncepcyjnie ala rodzaj ladder bar z tym ze mocowanie do mostu na stale z możliwością regulacji konta flanszy i jeszcze regulacja squat/ antisquat. Uproszczony 4-link na jednym wahaczu. Jak będzie w samochodzie to porobię zdjęcia i wszystko będzie jasne.
Tymczasem zwęziliśmy most:




Odp: Atu+
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 31, 2016, 15:30:12 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
KGB jest tego naprawdę sporo, BMW, Jaguary, Fordy, pełna lista w linku https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_6HP26_transmission
ale do VR6 musisz miec pasujacy dzwon i o to wlsnie pytam - na liscie nie ma zadnego szmelcwagena RWD ,sa tylko AWD ,a wtedy skrzynia ma dodatkowe wyjscie na wal
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Atu+
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 02, 2016, 00:29:59 am »

Offline olozwirski

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
    • Golf
KGB jest tego naprawdę sporo, BMW, Jaguary, Fordy, pełna lista w linku https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_6HP26_transmission
ale do VR6 musisz miec pasujacy dzwon i o to wlsnie pytam - na liscie nie ma zadnego szmelcwagena RWD ,sa tylko AWD ,a wtedy skrzynia ma dodatkowe wyjscie na wal

A o to chodzi...
Ani dzwon ani, czy to rwd/4x4 nie ma znaczenia. Skrzynia nie będzie bezpośrednio przykręcona do silnika.
Znaczenie ma czy zniesie wygenerowany moment obrotowy i czy będzie szybko zmieniać biegi i zniesie bezawaryjnie sezon, tyle.

Ps, wszyscy jesteśmy fanami motoryzacji, nie ma powodu obrażać innych marek.

Odp: Atu+
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 09, 2022, 02:18:15 am »

Offline olozwirski

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
    • Golf
Projekt ciągle żyje, po dłuuugim przestoju ruszamy dalej.
Jednak zostało zawieszenie z mercedesa MLa W163, zwężone.
Most do dragu byłby lepszy pod warunkiem że zawieszenie by było 4-link. Ale na początku myśl była taka że skrzynia będzie z tyłu i nie było na to wszystko chęci/sposobu.
Teraz jest klasyczny układ, silnik\skrzynia, ale póki co nie zmierzam nic zmieniać w zawieszeniu.
Silnik będzie V8 z corvette, skrzynia automat z jaguara.
Auto nie będzie ładne, może z czasem wypięknieje.







Odp: Atu+
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 10, 2022, 23:27:30 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
No i proszę, silnik V8 wchodzi do seryjnej komory.

Kolektorom wydechowym może być ciut ciasno, ale jak to auto do dragów to w najgorszym razie można motor nieco unieść. Tunel środkowy i zapora przeciwogniowa i tak są do przeróbki. Oczywiście seryjna maska się nie zamknie, ale kto by na to w wyścigach na ćwiartkę patrzył.

Przy takim nakładzie prac i skali modyfikacji, jednak szkoda że to nie jest to replika Stratopoloneza z V6 Busso zamontowanym centralnie.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E