Autor Wątek: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU  (Przeczytany 7511 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 14, 2016, 22:08:49 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 14, 2016, 22:18:02 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 14, 2016, 22:34:48 pm »

Offline jacek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ATU Plus
Rzeczywiście brać nie narzekać.....:) Czy ten do Caro jest taki sam jak do Atu Plus?

http://allegro.pl/nowy-mieszek-oslona-lewarka-polonez-caro-plus-i6600108266.html

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 14, 2016, 22:43:28 pm »

Offline Michał M#1985

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 292
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI & Polonez Atu Plus 1.6 GLI
Taki sam.

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 14, 2016, 22:44:08 pm »

Offline Nole

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
    • Były, są i będą...
brac, brac to jest OE :)

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 14, 2016, 22:59:17 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Szkoda że nie kupiłem więcej jak były po 9zł...
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 15, 2016, 00:37:00 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Ten za 99pln, to z krokodyla czy jak? Ludziom już za bardzo na dekiel bije.Rozumiem rzecz, której się już nie dostanie i której praktycznie nie da się dorobić, ale mieszek lewarka biegów? To trzeba być mistrzem.Kawałek byle dermy i gównianego plastiku.Niezłe przebicie.

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 15, 2016, 00:41:53 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Ten za 99pln, to z krokodyla czy jak? Ludziom już za bardzo na dekiel bije.Rozumiem rzecz, której się już nie dostanie i której praktycznie nie da się dorobić, ale mieszek lewarka biegów? To trzeba być mistrzem.Kawałek byle dermy i gównianego plastiku.Niezłe przebicie.

No niezłe. Ja kupiłem chyba w 2010 roku kilka sztuk po ok 5zł.

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 15, 2016, 12:14:38 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a czego po Feldmanie sie spodziewaliscie ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 15, 2016, 15:08:51 pm »

Offline jacek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ATU Plus
W jaki sposób taki mieszek można łatwo wymienić ?

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 15, 2016, 16:04:58 pm »

Offline Michał M#1985

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 292
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI & Polonez Atu Plus 1.6 GLI
Próbować odgiąć zszywki, którymi jest przytwierdzony do tej ramki i zejdzie.

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 15, 2016, 16:45:34 pm »

Offline jacek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ATU Plus
U mnie ten cienki plastyk do którego przymocowana jest derma jest połamany. Trzyma się na dwóch śrubach. Muszę odkręcić wszystkie wkręty.

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 15, 2016, 18:02:13 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Jak jest ramka w dobrym stanie to najlepiej sobie "dorobić" z porządnej skóry, bo fabryczny materiał to się do niczego nie nadaje.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 15, 2016, 18:52:31 pm »

Offline jacek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ATU Plus
W jaki sposób to przykręcić jak będzie gotowe. Nie jest to wygodne i dostępne.

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 15, 2016, 21:17:20 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Zdemontować ramkę konsoli. Wyjąć panel nagrzewnicy, opcjonalnie radio jak ktoś posiada, zegarek i przełączniki. Pod zegarkiem i włącznikiem awaryjnych są wkręty. Odkręcasz, potem delikatnie wyszarpujesz (od góry), bo ramka siedzi na zatrzaskach i już.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 16, 2016, 00:06:45 am »

Offline Marek94

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 157
  • Płeć: Mężczyzna
    • C+ i inne
Mój też był mocno sfatygowany ale dziewczyna się nim zajęła,ogarnęła go na maszynie i mam skórzany jak na limuzynę przystało  <lol>

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 16, 2016, 17:28:33 pm »

Offline jacek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ATU Plus
Dobrze by było gdyby tu na forum był dział z filmikami poglądowymi jak naprawić lub wymienić.
Niema to jak wrażenia wizualne.

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 16, 2016, 19:54:27 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Tak tak, bo to Bentley jest.Akurat w wymianie mieszka drążka zmiany biegów, to nie widzę większego stopnia trudności, niż w wymianie lampy z przodu, czy z tyłu, a nawet prościej.Koledzy pisali, co masz zrobić.Wyjmij radio (jak masz) odczep linkę od sterowania ogrzewaniem, wyjmij panel na wierzch,odepnij 2 kostki i przewody podciśnienia, wsadź palce i wypchnij zegarek, pod nim masz wkręt, odkręć go, wypchnij po kolei każdy z czterech przełączników obok zegarka (lub tylko ten od awaryjnych) możesz sobie je podłączyć na powrót do kostek, żeby Ci się nie pojeba*o, odkręć wkręt znajdujący się pod przełącznikiem awaryjnych, odkręć gałkę z lewarka i zacznij wyjmować ramkę konsoli od góry.Po bokach ma takie zaczepy, więc najlepiej wsadzić palcem od spodu, a kciuk na wierzchu i delikatnie (acz stanowczo) pociągnąć do siebie.Czynność powtarzamy z drugiej strony.Bardziej łopatologicznie już się opisać nie da.Człowiek najlepiej uczy się na własnych błędach.Jak raz coś połamiesz, to już do końca życia będziesz pamiętał, jak to się prawidłowo robi.
Jak już ogarniesz wyjmowanie ramki konsoli, to będzie można ewentualnie przejść do wyjmowania obudowy zestawu wskaźników, bo ta jakże skomplikowana czynność, nastarcza równie wielu trudności niektórym nowym użytkownikom.
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2016, 20:52:53 pm wysłana przez Buźka »

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 16, 2016, 20:37:10 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 601
    • Coupé Plus
Tak naprawdę to nie trzeba wyjmować tej konsoli, miejsca jest na tyle że małym bączkiem ph2 można tam wejść od strony grodzi bez wyjmowania jakiejkolwiek rzeczy, a operacja kończy się właśnie na odkręceniu tych 4 wkrętów z mocno płaskim łepkiem i wyjęciu mieszka. W montażu trochę trudniej, ale również się da.

Odp: Osłona na dźwignie biegów Poloneza ATU
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 16, 2016, 20:52:14 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Skórka za wyprawkę,Tomku, bo przecież łatwiej wyjąć jednak tą konsolę, niż się tak gimnastykować.No chyba, że komuś się nie chce tyle rozkręcać i woli iść na "łatwiznę". Ja się tyle tego owyjmowałem, że robię to w pięć minut.Teoretycznie, to gdyby nie konieczność odczepiania linki od ogrzewania, to powiedział bym, że łatwiej (nie szybciej) było by odkręcić całą konsolę i ją po prostu odsunąć na bok i odkręcić ten nieszczęsny mieszek.Przewody od zapalniczki jedynie by trzeba było odczepić, bo reszta jest dosyć długa.Ale cóż. Niema to, jak bezproduktywne teoretyzowanie w tak błahej sprawie.
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2016, 20:54:18 pm wysłana przez Buźka »