Standardowo. Jeżeli to nie tajemnica, gdzie są oficjalnie podane te dane.
przyspieszenie PN jest w ktorejs ksiazce, ale nie w Morawskim - ja je znam ze skanow kiedys dostepnych w necie,
jak chcesz to sobie szukaj,
dane dla pomiarow zagranicznych samochodow sa np. w folderach reklamowych - przykladowo folder Alfa Romeo 156 ,data druku wrzesien 1997 ,
jakos nie mam zamiaru skanowac, udostepniam do wgladu dla osob zainteresowanych
Nie neguję osiągów Poloneza 1.4, ale nie o tym był początek dyskusji.
Swoje wywody rozpocząłeś od zaproponowania koledze posiadającemu OHV, myślącym o swapie, zerkniecie do cennika Octavii, aby się przekonał że Polonez nie jest najwolniejszy. Zostałeś standardowo przyłapany na manipulacji i teraz już piszemy o Roverze w porównaniu do wcześniejszej generacji Octavii, która oferowana była w latach produkcji Poloneza. Czy kolega Tales chciał robić SWAPa w 2002 roku, czy chce go zrobić dziś? Czy Polonez miał niewystarczające osiągi na przełomie wieku, czy ma niewystarczające osiągi dziś?
dokladnie to byl poczatek - gdy odpowiedzialem Talesowi,
moj blad polegal na tym, ze uzylem do porownania ścierwoSkody ,przez co Ty jako fetyszysta Skody przykleiles sie jak rzep psiego ogona do mojego bledu o 10KM ,mimo ze od razu sugerowalem podanie danych z palca i ze moga sie roznic od faktycznych,
a wiesz dlaczego ? bo mam wyjebongo na jakas Skode zwiesniaczona wieswagenem !
to Ty próbujesz manipulowac moimi wypowiedziami i robisz to bardzo nieudolnie - od poczatku chodzilo o PN 1.4 ,co widac dokladnie w moim drugim poscie tego tematu ,gdzie cytuje Talesa ,a post nie byl modyfikowany,
po prostu tym sie skompromitowales - nie sprawdziles nawet mojej wypowiedzi przed napisaniem posta,
a moj post dokladnie dotyczyl porownania osiagow PN 1.4 do osiagow aktualnie sprzedawanej Octavii 1.2 TSI o mocy 85KM ,a nie 75KM jak napisalem z pamieci,
jednak osiagi sugerowane przez Skode zapamietalem prawidlowo
a 75KM wzielo sie wlasnie z tego,ze poprzedni model byl sprzedawany z silnikiem o mocy 75KM ,tak samo jak jeszcze poprzednia generacja,ktora dotrwala do roku 2010,
te samochody z silnikami 60KM i 75KM nie sa stare , to nie sa lata 60-te ani nawet rok 2002 ,tylko rok 2010 - moj kuzyn ostatnio kupil taka Octavie1 1.6 102KM ,czyli o osiagach PN 1.4 i zaplacil 22 000pln - w "ch*" wspolczesnie bym powiedzial
a te modele z silnikami 60KM i 75KM maja osiagi gorsze , na poziomie PN+ 1.6GLI i to byl przyklad,ze jeszcze kilka lat temu sprzedawano takie samochody o gorszych osiagach niz PN 1.4
W przypadku 1.4 TSI wyciąga 100KM z litra.
Nie jest problemem zapewnienie trwałości przy nawet większej mocy z 1 litra, bo stare 1.8T nie miało problemów.
1.4TSI lapie sie na generalke razem z wymiana UPG w K16 ,wiec lepiej jakby go tak nie zylowali
najwyrazniej szmelcwagen ma problem z zapewnieniem wiekszej trwalosci z sobie tylko znanych powodow,
a dopoki Ja sam nie produkuje silnikow,to jestem skazany na wybor tego co mozna kupic