to nie tak, byly przeciez waskie GLD i nurkowaly jak kazdy waski
w szerokim zawiasie sprezyna inaczej pracuje, wahacz jest odsuniety o 3cm ,a gorne mocowanie sprezyny sie nie zmienilo,
dlatego szeroki zawias na 13.3 siedzi nisko, a nie normalnie jak waski,
odwrotnie tez dziala, czyli waski na 14.0 bedzie stal wyzej niz szeroki na tej samej sprezynie,
oczywiscie to nie jest tylko kwestia poczatkowego polozenia,bo to wynika z ukladu sil, wiec i sztywnosc zawieszenia bedzie adekwatna,
a kwestia jest taka, ze wszystie trucki sa waskie i na 14.5 stoja wysoko, co daje przeswit wiekszy niz chyba wszystkie SUVy na rynku, ale trzepie na nierownosciach jakby sprezyn nie bylo tylko gumowe balwanki,
tym moim sztruclem z peknieta podluznica zmieniam kierunek jazdy z nieprzyzwoicie duzymi predkosciami i on sie za bardzo nie kladzie, czasami mam wrazenie ze zgubie nadbudowe,
zupelnie nie potrzebne sa takie wlasciwosci zawieszenia, bo opony szybciej sie poddadza,
dlatego mysle nawet nad 13.3, bo wtedy osiagnie stan waskiej osobowki, co by bylo zupelnie wystarczajace dla trucka (a na pewno dla tego egzemplarza) i przod zaczalby przyjemnie miekko amortyzowac (i tak amory sa duzo sztywniejsze niz w waskich osobowkach) zawsze - na tyl trzeba wrzucic pół tony, zeby bylo przyjemnie,
ale troche mi szkoda przeswitu, jednak czesto zbaczam z asfaltu w rozne krzaczory, bo piasku czy drewna na asfalt nie wykladaja,
czyli 14.0 byloby taka wersja posrednia,zeby zachowac duzy przeswit i pozbyc sie uczucia lamania budy na kazdej dziurze