Autor Wątek: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie  (Przeczytany 5299 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« dnia: Marzec 10, 2017, 10:27:27 am »

Offline miXol2607

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1500GLI 1992
Witam
Mam problem ze swoim GLI auto po odpaleniu chodzi przez 30 sekund bez ssania po czym załącza się ssanie i nie chce z niego zejść, ewidentnie go zalewa. Prosiłbym o poradę jak sobie z tym poradzić  :(

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 10, 2017, 10:38:49 am »

Offline miXol2607

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1500GLI 1992
nie, dodam że to caro z 1992 roku jedyna kontrolka jaka się świeci to od ssania

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 10, 2017, 11:01:44 am »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1166
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Czyli świeci ci się check engine,tylko masz wsadzone zegary od poloneza gaźnikowego. Orginalnie w miejscu symbolu ssania jest napisane  "check engine"

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 10, 2017, 12:44:19 pm »

Offline miXol2607

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1500GLI 1992
mam stare zegary raczej przekładane nie były, wyczyszczę krokowy i zobaczymy co będzie, w chwili kiedy zapala się ta kontrolka słychać "cyknięcie" coś jakby załączało przekaźnik.

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 10, 2017, 14:11:00 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Gli i 92 rok? Chyba mam spore braki w dziedzinie historii fso...
Oryginał czy składak.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 10, 2017, 14:17:35 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Gli i 92 rok? Chyba mam spore braki w dziedzinie historii fso...
Oryginał czy składak.
To musisz się doszkolić bo jest to możliwe jako oryginał :)

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 10, 2017, 15:21:50 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Gli i 92 rok? Chyba mam spore braki w dziedzinie historii fso...
najwyrazniej,
w 92 zaczeli montowac abimexa, zwlaszcza bez kata,
nawet jezdzilem 1.5 GLI z 1992
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 10, 2017, 15:52:14 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1166
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Mixol,skoro masz wtrysk to w miejscu kontrolki ssania powinieneś mieć napis check engine,na pomarańczowym tle. Ja bym zaczął od sprawdzenia błędów skoro się check zapala.
Ja mam wąskiego 1.5 gli 93 bez katalizatora i sondy,jest regulacja mieszanki potencjometrem na prawym błotniku. Stare wnętrze,stare zegary tyle że ma wtrysk :p

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 10, 2017, 17:34:39 pm »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Niechaj autor topicu poda czy przy lewym kolanie ma dźwignie od ssania i będzie wszystko jasne. W '92r były jeszcze stare zegary Pafal a ich z wtryskiem się nie łączyło. Także wtrysk wszedł w '93r.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 10, 2017, 17:51:59 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
W '92r były jeszcze stare zegary Pafal a ich z wtryskiem się nie łączyło. Także wtrysk wszedł w '93r.
Kolejny kolega musi się poduczyć, wtrysk wszedł w 92 i była na starych zegarach kontrolka check engine zamiast ssania.

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 10, 2017, 18:16:37 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1166
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
No włąśnie przecież cały czas o tym pisze że zamiast symbolu ssania jest napis chceck engine na pomarańczowym tle  !! Trojan w prospektach eksportowych przejściówek już były zegary z checkiem ;p

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 10, 2017, 18:58:56 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Trojan w prospektach eksportowych przejściówek już były zegary z checkiem ;p
Dokładnie tak, ale dla przeciętnego Kowalskiego były oficjalnie od 92.

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 12, 2017, 18:30:09 pm »

Offline miXol2607

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1500GLI 1992
Jest to 100% wtrysk z 1992 roku oryginał żaden składak. Czyli musz zacząć od czyszczenia krokowca?:)

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 13, 2017, 22:22:09 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
A Abimex nie robi tego samego numeru co Rover przy wypięciu/awarii czujnika temperatury wody do komputera?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 14, 2017, 11:34:41 am »

Offline miXol2607

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1500GLI 1992
dziś będę próbował odczytać błędy bo auto się zalewa i zobaczymy co pokaże.

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 16, 2017, 10:20:06 am »

Offline miXol2607

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1500GLI 1992
Błędów jeszcze nie sprawdzałem ale na moje oko to on dużo za dużo pali :/ 10 litrów zjadł na jakieś 20 km :(

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 16, 2017, 13:34:55 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Deliktanie mówiąc dużo za dużo.

1.6 GLI powinien palić najwyżej 10 litrów w mieście, a w trasie schodzić do 8. 1.5 GLI pali mniej, bo mniejsza pojemność, moc prawie ta sama, a charakterystyka momentu korzystniejsza.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 16, 2017, 14:14:40 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A paliwo nie ucieka? Mi maluch też raz zużył 10l/10km. Przelew z gaźnika się upiiiiiił ostatnie 2km musiałem pchać...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 16, 2017, 14:17:11 pm »

Offline miXol2607

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1500GLI 1992
właśnie sprawdzałem nie ucieka nigdzie, auto kopci na biało jak dla mnie zbyt bardzo no i bardzo śmierdzi benzyną.

Odp: Polonez GLI nie wyłączające się ssanie
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 16, 2017, 16:38:33 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
auto kopci na biało

Na biało to za zwyczaj woda w cylindrach po padzie uszczelki pod głowicą. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodzącego, bo nie jest powiedziane że dwie rzeczy nie zepsuły się na raz. W autach w tym wieku to wszystkie możliwe uszczelki i uszczelniacze padają z samej starości.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E