Dzięki za odpowiedź.
z lekkim odjazdem na zewnatrz kola
to znaczy w stronę 1 czy 2 (na rysunku)
Czyli taki ślad współpracy i stan zębów nie powinien powodować wycia mostu?
Pozostałe parametry to (jeżeli dobrze zmierzyłem je):
- luz międzyzębny w granicach: 0,09-0,16 mm (mierzone na każdym zębie talerza)
- naciąg łożysk mech. róż: 0,065 mm
- naciąg ataku: 1,55 Nm (tak naprawdę trudno powiedzieć, bo w książce E. Kaim jest podana wartość 1,37-1,57 (a nawet 1,96) [Nm], ale nie podane jest jak szybko obracać atakiem w czasie pomiaru momentu. Ja mierzyłem kluczem dynamometrycznym wychylnym własnej konstrukcji. Przy wolnym kręceniu atakiem miałem 1,1 Nm. Wartość 1,55 Nm dla 2 sek / obrót ataku.
- nowe łożyska mech. róż, ataku, nowy mechanizm różnicowy (obudowa + koronki + satelity).
Pomimo tego most jest cichy od 45 - 85 km/h. Dla małych prędkości (< 45 km/h) i dużych (> 90 km/h), jest wycie (przy większych prędkościach trudno powiedzieć, bo dźwięk może być już zagłuszany). Dźwięki występują zarówno przy jeździe na luzie, jazda ze stałą prędkością, przyspieszanie, hamowanie silnikiem. Również po wyłączeniu silnika, jazda na luzie, prędkość 60 km/h -> 0 jest też dźwięk. Według E. Kaima i E. Morawskiego dźwięki na luzie nie mogą pochodzić od przekładni głównej i mechanizmu różnicowego.
Jakby ktoś miał jakieś sugestie byłbym wdzięczny.