Autor Wątek: Polonez Atu Plus GSi  (Przeczytany 15961 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 16, 2017, 23:46:32 pm »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
To samo było pisane 2 lata temu umnie w temacie, jakimś cudem auto jeździ do dziś i po 25tys km nic nie pękło i się nie rozleciało

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 16, 2017, 23:55:03 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6637
  • Płeć: Mężczyzna
Nie to samo, bo ja nie piszę teraz o trwałości tylko o bujaniu i właściwościach jezdnych.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 17, 2017, 00:08:49 am »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Nie masz obniżonego auta więc możesz nie wiedzieć ale mimo że mam glebę i środek ciężkości niżej, przód sztywny i niby tył to nadal czuje jak ten tył próbuje  a zakręcie przechylic resztę auta.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 17, 2017, 00:18:02 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6637
  • Płeć: Mężczyzna
Nie wiem gdzie wyczytaliście że nie mam obniżonego auta, ale gdziekolwiek by to nie było to informacja jest nieprawdziwa.

Mam obniżony samochód, tyle że nie tak bardzo jak wy, i prowadzi się bardzo dobrze.

Przechyłów nie wyeliminujesz bo to jest absolutnie niemożliwe w tym samochodzie (chyba że zrobisz z niego taczkę).
Nawet najnowsze wozy Ferrari się przechylają w zakrętach.

To jest 430 Scuderia, czyli wersja jeszcze utwardzona w stosunku do 430, ma niezależne zawieszenie, a nie sztywny most który bez przechyłu w ogóle nie ma prawa działać jak zawieszenie i proszę

Zwalczanie przechyłów za wszelką cenę to walka z wiatrakami i robienie czegoś bez wiedzy o skutkach.

Co więcej, tył musi się przechylać żeby tylna oś jako tako trzymała się drogi, w przeciwnym razie samochód będzie trudny do kontrolowania i ogólnie mało przyczepny.
Imo, przy tak małym skoku który masz, to co czujesz to bardziej przesunięcie osi niż przechył.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2017, 00:21:53 am wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 17, 2017, 00:49:04 am »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
Akurat ja banned nie pisałem do Ciebie ;) bo nie chodziło mi o sens montowania staba a o rozlatywanie się nadwozia

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 17, 2017, 01:34:54 am »

Offline Majonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 603
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez C+ gli
Przecież stabilizator nie ma wyeliminować przechyłów tylko je ograniczyć . W moim odczuciu jest przydatny, mam zamontowany własnoręcznie przerobiony z przedniego i sobie chwalę. Auto mniej się przechyla, mam poczucie większej kontroli na zakrętach, ale trzeba wziąć pod uwagę że u mnie polonez stoi na seryjnym zawieszeniu, z modzonym może być różnie, lecz czemu by nie sprawdzić samemu organoleptycznie ? To jest akurat taki rodzaj modyfikacji że jak nie podpasuje, to zawsze można zdemontować i sprzedać, jak to problem ?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2017, 01:37:52 am wysłana przez Majonez »

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 17, 2017, 08:58:32 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Bez urazy dla wlasciciela.
A nie lepiej przy takiej glebi zaspawac zawieszenie na sztywno. Jak w taczce. Mam nadzieje ze zabiora sie kakretnie za badania techniczne, i tego typu mody bez opini rzeczoznawczy i wpisaniu w dowod rejestracyjny beda skutkowany unieruchomieniem pojazdu.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 17, 2017, 09:02:00 am »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
Niestety,źle trafiłeś. Na PTK jak zwykle sami znaffcy i teoretycy  <lol2> Jeśli mam być szczery,swoje GTI też mam zamiar położyć na glebie(może nie psycho,ale powinien siąść trochę)  <spoko>
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 17, 2017, 09:40:13 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Gleba nie jest zla, ale z glowa. Zakorkowana osiedlowa uliczka przez auto nie mogace przejechac przez prog zwalniajacy. Czy przez przejazd kolejowy, nie daj boze na nim zawisnie, stwarzajac zagrozenie dla innych. Czy jadace max 40km/h gdzie ograniczenie jest do 90km/h. Wszystko mozna robic ale z glowa i Bezpiecznie, przydalo by sie zeby ktos to kontrolowal.

Piszac o wpisaniu w dowod modifikacji i oponi rzeczoznawcy mam tez na mysli sytuacje uszkodzenia auta w kolizji-wypadku, tak aby ubezpieczyciel nie wypiol sie z wyplata z powodu zmodzonego auta jesli jest sie sprawca. Lub odbudowal-wyplacil za modifikacje ktore niekiedy sa o wiele wiecej warte niz sam pojazd (mam na mysli czas pracy i czesci niekiedy wykonyane na jednorazowe zamowienie)

Tyle ode mnie koncze OT.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 17, 2017, 09:54:56 am »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
No cóż,to zależy kto jak co rozumie przez słowo "Rozsądek" . Ja akurat widziałem to auto na żywo i twierdzę,że nie jest przesadzone. Co innego np. auto niejakiego Goorskyego(co uważam już za debilizm). Trzeba umieć odróżnić Ricerów od osób,które ze smakiem obniżą auto,a nie jechać jak po burej suce osoby,które obniżyły/chcą obniżyć swoje auto. I 100x bardziej wolę obniżyć auto i założyć szeroką stal,niż jeździć na seryjnym zawiasie na felgach 17 na których Polonez wygląda na seryjnym zawieszeniu jak auto murzyna z brooklynu albo Tuningiem nazywać założenie riali na baloniastych oponach i pomarańczowych kierunków(trzeba odróżnić doposażenie auta od tuningu w stylu OEM,bo wg. mnie różnica jest znaczna).
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 17, 2017, 10:42:48 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jasna sprawa,ze stabilizator nie jest potrzebny i sluzy za zbedny balast,
ani z tylu, ani z przodu nie bedzie spelnial swojego zadania,
z przodu zawieszenie nie ma miejsca,zeby pracowac ,bo sanki 2cm nad ziemia to jest poziom nieosiagalny dla seryjnego zawieszenia - odboje nie pozwola na takie ugiecie,
wiec teraz zawieszenie nie jest  w stanie ugiac sie na tyle,by stabilizator naprezyl sie do tego stopnia,zeby wyolac reakcje na karoserii - 2cm to za malo ,a glebiej to juz miska olejowa skuteczniej wyprostuje bude ;]

z tylu jest nie wiele lepiej pod wzgledem ugiecia ,a tylny stab jest slabszy,
to auto nie nadaje sie do szybkiej jazdy ze wzgledu na przeswit z przodu, wiec stabilizatory nie spelnia swojego zadania
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 17, 2017, 11:20:59 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6637
  • Płeć: Mężczyzna
lecz czemu by nie sprawdzić samemu organoleptycznie ?

A przyjrzałeś się jaki jest prześwit z tyłu? Tam nie ma czego ograniczać bo przechyły jeżeli jakieś są, to naprawdę minimalne.

Na PTK jak zwykle sami znaffcy i teoretycy  <lol2> Jeśli mam być szczery,swoje GTI też mam zamiar położyć na glebie(może nie psycho,ale powinien siąść trochę)  <spoko>

Tak się składa że ja mam obniżone i utwardzone GTI, tyle że auto nie leży na ziemi, a jest na tyle wysoko że zawieszenie może bez problemu połknąć dziurę. Przechyły jakieś są, bo muszą być, z tym że mnie to nie przeszkadza zupełnie bo jeżdżę w pasach szelkowych. Jak ktoś się niekomfortowo czuje w zakręcie to polecam to samo, albo co najmniej porządne kubły.

Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 17, 2017, 12:37:56 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
KGB Z chęcią zobaczył bym Twój samochód.Obserwuję to forum od dawna i z tego jak piszesz wynika że Twoje auto musi być dopracowane w 100%
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 17, 2017, 12:45:19 pm »

Offline michau124

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Ja obserwuję od może jakiś 2 tygodni ale też mam takie odczucie jak MORFINA.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 17, 2017, 12:58:04 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jest rozkrecone w 30% ;p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 17, 2017, 13:19:29 pm »

Offline michau124

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Nie szkodzi. :) Nawet lepiej, zdjęcia z prac są ciekawsze. :)

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 17, 2017, 14:39:09 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6637
  • Płeć: Mężczyzna
KGB nie wykonuje modyfikacji które są autu potrzebne jak organizmowi ludzkiemu cyjanek potasu.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 17, 2017, 15:28:50 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Nie pamiętam już w tej chwili gdzie, ale gdzieś widziałem to auto na żywo :) Pomijając kwestie gleby której nie lubię i nie potrafię być obiektywny to zrobił na mnie raczej dobre wrażenie. Jeden z dwóch najładniejszych kolorów jakie były na Plusach ( obok błękitu nieba )  <cwaniak2> Powiedz, jak przeprowadzona została wymiana podłużnic ? Masz jakąś fotorelację z tej naprawy ? Jaki mocniejszy silnik planujesz włożyć pod maskę ?

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 17, 2017, 16:08:35 pm »

Offline michau124

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
banned, co ty go tak bronisz? Z tego co widzę to jesteś dwoma naczelnymi gruszącymi do oryginałów. :) Typowy starter pack PTK pewnie xD
A to podobno forum Polonez TUNING klub xD Taka ciekawostka :)

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 17, 2017, 16:10:06 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
Ale jak było jeżdżące na pewno jakieś ma a ja i sporo innych osób pewnie chętnie by zobaczyło ;)
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali