Autor Wątek: Polonez Atu Plus GSi  (Przeczytany 14177 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 17, 2017, 16:35:51 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
A to podobno forum Polonez TUNING klub xD Taka ciekawostka :)

Tuning z angielskiego oznacza DOSTROIĆ, a nie rozpierdolić i zrobić wolniejszą od serii kalekę samochodopodobną na wzór wozu DTM którym nie potrafiłoby się jeździć.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 17, 2017, 16:43:53 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Zdjęcia są na fp na Facebook. Silnik jaki mam zamiar wsadzić to 1.8 16V rover na ostrych walkach, większych wtryskach i przepustnicy. Silnik zostanie rozebrany na części pierwsze odprężony i złożonych na nowych częściach. Zamontowany będzie również kompresor,intercooler, blow.off oraz będzie mapowanie na hamowani.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 17, 2017, 16:56:51 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Zapowiada się ciekawie, liczę na bogatą fotorelację z modyfikacji silnika  <ok>

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 17, 2017, 17:01:57 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Jak narazie szukam i kompletuje odpowiednie graty więc za rok może dwa wystartują pracę nad swapem.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 17, 2017, 17:10:34 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
Banned,ja z kolei chętnie zobaczę Twoje "obniżone" GTI. Zeszło chociaż z 0,5cm?  <lol2> A auto kolegi KGB też gdzieś już widziałem ;)

Zresztą,KGB i banned są dwoma naczelnymi teoretykami na PTK z tego,co ja widzę. Idąc ich mądrościami,auta takich użytkowników jak np. Fasola powinny już dawno znaleźć się w hucie,a jakoś jeżdżą i są w niezłym stanie. Ale z mojej strony to tyle,pośmiałem się trochę i nie zamierzam dalej trolli karmić ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2017, 17:12:21 pm wysłana przez Rocky »
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 17, 2017, 17:37:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tak Rocky, za to ty jestes praktykiem - praktykujesz zabawe klockami ,niekoniecznie LEGO,
tylko nie mozesz sie pochwalic zadnymi efektami,bo ktos ci zlosliwie wode spuszcza i efekty pracy splywaja z muszli ;]

P.S.
ciekawe gdzie widzales moje auto ? chyba z 5 lat temu na zlocie ,
ciekawe tez co takiego w nim wypatrzyles
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2017, 17:40:20 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 17, 2017, 17:39:32 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
Sory bardzo,ale po powyższym poście widać,że ktoś inny chyba bawi się tu klockami ;) A powyższy post pokazuje tylko twój poziom intelektualny. Takie teksty to ja waliłem do kolegów w podstawówce  <lol2> Skoro tyle się zmieniło,to pokazałbyś co się od tamtego czasu zmieniło. Dalej w tą dyskusję nie zamierzam brnąć,bo debil najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,a potem pokona doświadczeniem.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2017, 17:42:34 pm wysłana przez Rocky »
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 17, 2017, 17:49:35 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
tak Rocky, za to ty jestes praktykiem - praktykujesz zabawe klockami ,niekoniecznie LEGO,
tylko nie mozesz sie pochwalic zadnymi efektami,bo ktos ci zlosliwie wode spuszcza i efekty pracy splywaja z muszli ;]

P.S.
ciekawe gdzie widzales moje auto ? chyba z 5 lat temu na zlocie ,
ciekawe tez co takiego w nim wypatrzyles

Dokładnie 5 lat temu, zielony plusiak z końcówki produkcji, ładny tylko wtedy miał problem z cewką i kulawo działał. Ale z tego co pamiętam dotoczył się z Błędowa do Elbląga bez większych problemów.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 17, 2017, 18:28:40 pm »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
tak Rocky, za to ty jestes praktykiem - praktykujesz zabawe klockami ,niekoniecznie LEGO,
tylko nie mozesz sie pochwalic zadnymi efektami,bo ktos ci zlosliwie wode spuszcza i efekty pracy splywaja z muszli ;]

P.S.
ciekawe gdzie widzales moje auto ? chyba z 5 lat temu na zlocie ,
ciekawe tez co takiego w nim wypatrzyles

Dokładnie 5 lat temu, zielony plusiak z końcówki produkcji, ładny tylko wtedy miał problem z cewką i kulawo działał. Ale z tego co pamiętam dotoczył się z Błędowa do Elbląga bez większych problemów.


Moje auto które dawno miało się rozpaść, popękać i wylądować w hucie też bez niczego robi trasy po 1000km bez problemów. Wsiadam odpalam i jade, więc na dobrą sprawe w tej sytuacji to żaden wyznacznik

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 17, 2017, 19:36:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Takie teksty to ja waliłem do kolegów w podstawówce
"walilem" to slowo klucz ;]


Skoro tyle się zmieniło,to pokazałbyś co się od tamtego czasu zmieniło.
komu mam pokazywac i po co ? auto stoi w garazu bez drzwi i blotnikow

istota rzeczy jest zupelnie cos innego, a mianowicie twoj poziom intelektualny, ktory jest jest ponizej tych "walonych" tekstow,
wyzywasz osoby, ktore ideologicznie nie pasuja do twojego podejscia, od teoretykow nie majac pojecia co one robia,
banned nie ukrywa, ze ma dwie lewe rece i dlubanie w aucie mu nie idzie, ale zlecil i zaplacil za przerobki swego auta osobom, ktore mialy mozliwosci je wykonac,
ja jego auta nie widzialem i nie mam podstaw by ocenic, czy obnizyl je o 0.5cm czy o 5cm ,ale mysle ze ta druga wartosc nie wchodzi w gre, bo nie polepszy wlasciwosci jezdnych, a jedynie je pogorszy,
wszelakim rajdowaniem interesuje sie On juz o lat i zapewne nie raz wypadl z drogi, wiec mysle,ze jest w stanie ocenic roznice w jezdzie swoim autem przed modyfikacjami i po nich,

z kolei przywalenie sie do mnie w kontekscie tego co napisalem w temacie to jakas osobliwa forma samozaorania,
na poczatku uratowalem autora od zbednej i bensensownej roboty robienia rozpórki kielichów,
a pozniej wypowiedzialem sie na temat stabilizatorow - no tak, ciekawe jakie sam masz doswiadczenie w sprawie stabilizatorow, bo podejrzewam, ze nawet nie siedziales w aucie z wyjetym stabilizatorem przednim,
a ja aktualnie ujezdzam 3 auta bez stablizatora z przodu, jedno fabrycznie bez (chociaz ma miejsce na montaz dla mocniejszej wersji) i dwa w ktorych sam odpialem stabilizator, a jeszcze rok temu wmialem jeszcze jedno i wczesniej nawet waskim Caro bez staba zrobilem kilka kkm,
wiec mam doswiadczenie z 5 aut ,
wiec z czym do ludzi !
spawaj sobie dalej czesci karoserii we wrakach, jak zlapiesz w tym wprawe to moze skorzystam z twoich rad w tej dziedzinie,
ale ocene mechaniki zostaw tym, ktorzy sie na tym znaja


Dokładnie 5 lat temu, zielony plusiak z końcówki produkcji, ładny tylko wtedy miał problem z cewką i kulawo działał. Ale z tego co pamiętam dotoczył się z Błędowa do Elbląga bez większych problemów.
Błędów 2012 to faktycznie zielony,
nie wiem,czy kiedys byl w Elblągu (na pewno nie ze mna) ,ale na cewce pozyczonej od nubiry Bryska wrocil z Błędowa bez problemow

to srebrny byl w takim razie 4 lata temu w Karolewie 2013
w stanie nie calkowitego zlozenia,bo montaz byl w dniu wyjazdu ,auto bylo kolorowe ze zle spasowanym blotnikiem przednim - pucowanie na zlot  na -100%
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 17, 2017, 19:55:23 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Idąc ich mądrościami,auta takich użytkowników jak np. Fasola powinny już dawno znaleźć się w hucie,a jakoś jeżdżą i są w niezłym stanie.

Zobaczymy w jakim stanie będzie za 100 tys. i za 200, o ile dotrwa do tylu.
Popełniłem natomiast jeden błąd, jakim było nieuwzględnienie sposobu eksploatacji. Mając koło na równi z błotnikiem raczej musi jeździć tym autem delikatnie, żeby nie powiedzieć że w tempie ślimaczym ,a ja z kolei nie jestem zwolennikiem zwalniania do 20km/h przed każdym złym odcinkiem drogi.

Ty natomiast nie dopuszczasz do wiadomości prostej rzeczy, że zawieszenie amortyzuje nierówności, więc im mniej skutecznie to robi, tym bardziej dostaje buda. A że Polonezy pękają na seryjnym zawieszeniu, to nie jest możliwe żeby w twoim się coś nie stało, nie wiadomo tylko kiedy to nastąpi.

Banned,ja z kolei chętnie zobaczę Twoje "obniżone" GTI. Zeszło chociaż z 0,5cm?  <lol2>

Śmiechu warte to jest amatorskie obniżanie do poziomu kiedy amortyzatory nie działają, skok jest taki że zamortyzowanie nierówności jest niemożliwe, i pójście w spoilery, naklejki czy nawet silnik ze złomu, w sytuacji kiedy szkoda nam kasy na dopracowanie zawieszenia.

Celem niskiego zawieszenia jest niski środek ciężkości, po to żeby auto było SZYBSZE na drogach które pozwalają na dany prześwit, a nie po to żeby robić z niego upośledzonego kangurka który się wlecze- chociaż może g... kierowcy to lepiej, bo jak jedzie powoli to trudniej mu będzie z drogi wypaść :]
U mnie zeszło tyle ile miało zejść, żeby było lepiej a nie gorzej i żeby się dało szybko jeździć. Nie zamierzam się z nikim ścigać na poziom debilizmu, bo w tym kretyńskim wyścigu na glebowanie inni już dawno sięgnęli poziomu gruntu i nie ma sensu dążyć do ich poziomu. Zresztą ludzkość już dawno pobiła wszelkie rekordy głupoty i najwyższy czas żeby zacząć coś działać w drugą stronę.



« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2017, 20:09:55 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 17, 2017, 21:31:08 pm »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
Do zawali dróg nie należe, a polonezem często biore udział jak nie w jakimś slalomie to pojade na wypad na tor, jeśli to było do mnie kierowane...

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 17, 2017, 21:52:26 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
Fasola, Cytując Zbysia Stonogę, "Szkoda strzępić ryja" ;) Z niektórymi nie ma sensu się wdawać w dyskusje,bo sprowadzą Cię do i tak niskiego poziomu intelektu(jak np. KGB,który zaczął używać dziecięcych "pocisków" w stosunku do mnie,bo skończyły mu się argumenty,dla mnie istna piaskownica). Mają swoje mądrości i będą się ich trzymać,nawet jeśli rzeczywistość jest zupełnie inna. Oczytali się pewnie różnorakiej literatury, i chcą zabłysnąć wiedzą,ale widać-nie zawsze wychodzi. Także proponuję zakończyć temat,bo to walka z wiatrakami  <spoko>
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 17, 2017, 22:01:35 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Mimo swojej gleby również nie należę do zawalidróg.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 17, 2017, 22:27:58 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 880
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
KGB to będą te foty czy nie? Bo z michau124 chętnie byśmy zobaczyli ;)
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 17, 2017, 22:30:31 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
I nie tylko wy ;)
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 17, 2017, 23:17:28 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
,ale widać-nie zawsze wychodzi. Także proponuję zakończyć temat,bo to walka z wiatrakami

I to nawet łopatą. Najprostsza logika i podstawowe fakty dot. konstrukcji samochodu jak widać do ciebie nie docierają, to jak ja mam ufać twoim organoleptycznym odczuciom skoro kłócisz się nawet z podstawami na których zbudowana jest cała rzeczywistość?


Do zawali dróg nie należe, a polonezem często biore udział jak nie w jakimś slalomie to pojade na wypad na tor

To nie sztuka nie być zawalidrogą bo większość dróg w Polsce jest już dobra.
Po torze można jeździć nawet taczką, tylko że niezbyt szybko, a i prowadzi się nerwowo i ma słabą przyczepność. Proponuję zamówić sobie nagranie, to zobaczysz czy przypadkiem nie masz tego samego problemu co ten tutaj.
https://youtu.be/Iu_73AHrYYU?t=4m58s
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2017, 23:21:26 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 17, 2017, 23:24:01 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Cytując Zbysia Stonogę, "Szkoda strzępić ryja"
Racja biorąc pod uwagę, że jakkolwiek byście się tu nie spierali to banned i KGB mają rację. A co do rozwalającego się nadwozia to nie ma zmiłuj prędzej czy później się rozwali, chyba że by się jeździło po drogą gładkich jak szkoło. Przy takie glebie to ja bym się modlił, żeby lecąc np. 120 km/h nie trafić na jakąś większą sztywną nierówność na drodze bo wtedy w dupe można sobie wsadzić te kilka cm ugięcia kiedy samochód zaczyna lecieć w sobie tylko znanym kierunku i jest pozbawiony jakiejkolwiek sterowności, bo koła przednie albo są oderwane od nawierzchni albo nic ich do niej nie dociska przez co się po niej ślizgają...  W temacie staba to to o czym pisze autor tematu to to co odczuwasz na zakrętach to nic innego jak przesuw mostu względem budy, zatem nie stab z kombi a panhard lub prostowód watta.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 18, 2017, 22:04:45 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2017, 22:10:10 pm wysłana przez GreenHornet »

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 19, 2017, 14:58:51 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Jestem na nie. Nigdy mi się takie coś w autach nie podobało wygląda to jak by lampa od środka była brudna...  Nigdy nie zrozumiem co ludzie w tym widzą...
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "