Autor Wątek: Polonez Atu Plus GSi  (Przeczytany 15960 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Atu Plus GSi
« dnia: Kwiecień 16, 2017, 14:07:00 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Witam. Przedstawiam wam mojego poloneza wyrwanego ze złomu. Więc jest atu plus 2001 rok 1.6 Gsi przeszedł trochę zmian z wyglądu i czeka na swap.
Zmiany:
- Kierownica sport line italy
- Żółte halogeny
- Dokładka zderzaka
- Czarne środki lamp
- Szeroka stal
- Fotele custom
- Przelot
- Lekki wał napędowy
- Springi truck -3.3/4 zwoju
- Amory przód łada niva Master sport
  https://m.facebook.com/hornet2001/photos/a.895231060610053.1073741829.895012333965259/947589055374253/?type=3&source=54
https://m.facebook.com/hornet2001/photos/a.895231060610053.1073741829.895012333965259/944665545666604/?type=3&source=54
https://m.facebook.com/pg/hornet2001/photos/?ref=page_internal&mt_nav=1#!/hornet2001/photos/a.895231060610053.1073741829.895012333965259/900998433366649/?type=3&source=54

Niestety nie wiem jak dodać tu zdjęcia z tel..  <smutny>

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 16, 2017, 15:23:10 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3144
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Nie boisz się jeździć z takimi podłużnica i tak zaawansowaną glebą?

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 16, 2017, 15:36:35 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Nie boję się, podłużnice są wstawione drugie i wzmocnione. Teraz jeszcze projektuje rozpórke kielichów.  :]

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 16, 2017, 15:45:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jaka rozpórka kielichów ? nie widze na zdjeciach ,by zawieszenie przednie bylo przespawane na McPhersona
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 16, 2017, 15:54:21 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Chodzi o to Polonez ma sztywny dół i chce też wzmocnienić górę czyli pod maską. Dlatego myślę jak zrobić rozpórke.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 16, 2017, 16:11:26 pm »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
I co ona ma rozpierać?
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 16, 2017, 16:28:25 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3144
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Jak to co elementy rozpierane :p Nie żebym coś, ale mam pewne wątpliwości co do sposobu wspawania tych podłużnic i utrzymywania geometrii przez ten samochód.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 16, 2017, 16:34:14 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
No jakoś się nie obawiam ponieważ wszystko na swoim miejscu a i 4 śladów nie zostawia  <lol2>

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 16, 2017, 17:11:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to muszisz zrobic rozpórkę miedzy kielichem a maska ;]
w PN jest zawieszenie wielowahaczowe ,wiec kielichy pracuja tylko w kierunku dzialania sprezyny,
a rozpórki w McPhersonach sluza usztywnieniu kielichow w kierunku pracy od sil wynkajacych z pracy dzwigni jak jest amorytyzator - czyli rozpórka usztywnia na boki, czyli w kierunkach gdzie kielich w PN nie przenosi sily   
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 16, 2017, 17:23:02 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
No i jednak nie będzie rozpórki  <lol2> to teraz idę szukać staba na tył i blendy nowego typu  :-)

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 16, 2017, 20:35:29 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6637
  • Płeć: Mężczyzna
Stab Ci niepotrzebny/
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 16, 2017, 20:55:34 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Dlaczego sądzisz że mi nie potrzebny? Może jest zglebiony ale tył się strasznie kołysze i czuć to w trasie.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 16, 2017, 20:57:50 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6637
  • Płeć: Mężczyzna
Jak kołysze góra dół to amortyzatory nie działają, a jak most chodzi względem budy to się stabilizuje prostowodem Watta, albo drążkiem Panharda, a nie stabilizatorem. Stab ogranicza ruch góra-dół tylko wtedy kiedy jedno koło wykonuje ruch, a drugie zostaje na tym samym poziomie albo idzie w przeciwnym kierunku.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 16, 2017, 21:01:43 pm »

Offline michau124

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Dobry gruzin z niego, tylko ja widziałbym tam ALU 16 lub 17 na fabrycznym zawieszeniu, wtedy wyglądaj idealnie. <3

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 16, 2017, 21:07:52 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Hmm założę sobie może 19??  I jeszcze wyżej go postawie niż seria.

Jeśli chodzi o staba to założę go żeby usztywnic tył skoro ktoś szuka żeby zamontować do caro czy atu to w jakimś celu go zakładają.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 16, 2017, 22:32:39 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Hmm założę sobie może 19??  I jeszcze wyżej go postawie niż seria.

Jeśli chodzi o staba to założę go żeby usztywnic tył skoro ktoś szuka żeby zamontować do caro czy atu to w jakimś celu go zakładają.

Proponuje koła żuka lub nivy ooooo!
A propo takiej gleby to coś czuje że długo te nowe podłużnice nie wytrzymają i zwyczajnie rozleci się całe nadwozie od naprężeń.


FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 16, 2017, 22:47:02 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Podłużnice pękły dlatego że poprzedni właściciel, który oddał auto złom miał wypadek..  Wszytko fajnie poskładał itp. Ale źle zrobił przedni pas dolny i po roku mojej jazdy wszystko wyszło tym bardziej że go obniżyłem.
Teraz podłużnice są nowe i odpowiednio wzmocnione nie tylko pod glebę ale także pod następny mocniejszy silnik. Ogólnie wszytko szykuje pod następny motor czyli zawieszenie podwozie i hamulce ponieważ to jest podstawą przy swapie na mocniejszą jednostkę.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 16, 2017, 22:51:59 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6637
  • Płeć: Mężczyzna
to w jakimś celu go zakładają.

Na takiej zasadzie powinienem zamontować amortyzatory z T4, sprężyny ucięte o cztery zwoje, odwrócić resory piórowe, założyć pluszowe kostki na lusterko, czarne krzyże do lamp i mugena na koniec- w jakimś celu to zakładają.

Mam przestrojone zawieszenie w Polonezie, nic mi nie buja i nie zakładam staba, chociaż mam nawet most z dorobionymi mocowaniami.
Kuras miał staba i wywalił bo "to się tylko do driftu nadaje", Dowgird też miał i wywalił bo samochód był skrajnie niestabilny.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 16, 2017, 23:19:33 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Setup zawieszenia jest taki amory mam od nivy i są one krótsze i twardsze szczególnie te co zamontowałem, i co za tym idzie pracują one prawidłowo przy glebie..  Sprężyny za to są skrócone o 3.3/4 zwoju nie dam go niżej bo nie mam zamiaru gdzieś skrzyni zostawić lub innej części. Już wystarczy że mam niecałe 2cm nad ziemią sanki pod miską   i na każdej koleinie lecą iskry.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 16, 2017, 23:38:46 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6637
  • Płeć: Mężczyzna
Ja mam dużo wyżej niż ty, i niższe uważam za nieporozumienie. Skok z przodu masz żaden albo symboliczny, to się co najwyżej do driftu nadaje.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E