A ja zapytam jakie parametry powinien miec migomat aby byl dobry do blacharki samochodowej oraz mozna bylo spawac nim różne ksztaltowniki o grubości myślę max 5 mm?
nie wiem jak sobie wyobrazasz sprzet nadajacy sie do spawania blachy g<1mm i takiej 5mm,
do nadwozi potrzebny jest MAG z podajnikiem na drut 0.8mm i w pogotowiu 0.6mm,
do ksztaltownikow g~5mm potrzebny jest drut 1.2mm i w pogotowiu 1.5mm ,
takie spawarki zapewne sa dostepne, ale nie zwrocily mojej uwagi, wiec przekraczaly dany pulap cenowy,
zdecydowanie taniej jest kupic malego MIG/MAG + spawarke elektrodowa
Czy przy naprawach nadwozi jedyny sprzet do laczenia to migomat? Nie uzywa sie tez technologii zgrzewania?
uzywa sie zgrzewarek jezeli sie taka posiada i jest mozliwosc uzycia,
najbardziej uniwersalny to jest chyba TIG, chociaz nie mialem okazji wyprobowac w praktyce