Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'  (Przeczytany 15007 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 27, 2017, 23:26:03 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Co do lamp spróbuj zwykła benzyna.  Ja zmywalem tak smole z moich lamp z katowozu jak go miałem.  Domyły się tak że wyglądały jak nowe . Troszkę trzeba było  je mocniej potrzeć ale zszedło
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 28, 2017, 18:58:08 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
Powiem tak Maciejowski powiedz mi to w twarz na jakimś spocie a nie na forum bo póki co to widzę że  nawet boisz się podejść przywitać ... (koniec offtopu)
weź sobie plakietkę z nickiem w sobotę.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 30, 2017, 23:16:34 pm »

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V | Żuk A11B 87' | VW Passat B3 1.6td 93' | Seat Ibiza Cupra 1.8t 03'
W końcu podłoga ogarnięta, faktycznie było o wiele więcej wstawek do zrobienia niż się spodziewałem, z małej dziurki powychodziły naprawdę duże płaty blachy do wspawania. Tak jak radziliście - podłoga zrobiona na płasko i mam nadzieje, że wystarczy na jakiś czas  :] . Do zrobienia pozostaje nadal dolny pas drzwi kierowcy a tak poza tym to już wszystko ogarnięte. Nadkola, progi reszta dołów w świetnym stanie. Do ideału jeszcze brakuje mu odświeżenia lakieru ale to już najbliżej w następnym roku <lol>.
Co do planów na najbliższy czas to dorwałem centralkę Patrola hps-619 z alarmem i sterowaniem z pilota, założę to pewnie dopiero po ogarnięciu drzwi kierowcy, żeby nie przekładać tego setki razy. Na pewno chce tez pobawić się w elektryczne lusterka wg. tego pomysłu: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=34481.msg594697#msg594697 , gdyż dorwałem ori przełącznik lusterek z jakiegoś szrotu i fajnie by było mieć taki bajer - a co? jak szaleć to szaleć  <lol>. Na pewno będzie z tego fotorelacja, może ktoś kiedyś się pokusi i mu się przyda. Do ogarnięcia to zostały jeszcze tylne resory, pewnie zostaną sklepane na płasko, żeby ładnie wpasowało się koło z oponą 195/50 i mniej więcej wyrównać tył z przodem. Co do silnika nie ruszam na razie nic w tym temacie.. Planuje swapa na 1,8 , więc wole na razie nic nie wkładać w ten silnik. Z lamp tylnych niestety nie idzie niczym zmyć tej farby, jest strasznie twarda, widać ze nie poszła tam tylko jedna warstwa. Zauważyłem jeden odprysk i od niego idzie to jakoś zdrapać, ale bez uszkodzenia lamp się nie obejdzie  <smutny> .
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 31, 2017, 00:33:49 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ktos Ci w nocy podmienil kola na takie od cieniasa
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 31, 2017, 19:00:06 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Co do ramki od minusa na przełącznik to wyjmij tą podwójną co masz wytnij ten szczebelek co w nim się trzymają zaślepki mniej 1 zaślepkę chlastasz jakoś mniejwięcej na pół Wklejasz 2 po bokach i przełącznik wchodzi :)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 02, 2017, 18:38:42 pm »

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V | Żuk A11B 87' | VW Passat B3 1.6td 93' | Seat Ibiza Cupra 1.8t 03'
Co do ramki od minusa na przełącznik to wyjmij tą podwójną co masz wytnij ten szczebelek co w nim się trzymają zaślepki mniej 1 zaślepkę chlastasz jakoś mniejwięcej na pół Wklejasz 2 po bokach i przełącznik wchodzi :)
Postaram się w takim razie to ogarnąć na dniach. Przerzucę przełącznik podgrzewanej szyby na dół, a na górze dam ten joystick :]. Co do wiązki to będzie i tak podpinane pod mechanizm z astry, więc myślałem żeby dorobić ją samemu. Gdzieś mi się obiło o uszy, że we wszystkich atu były już fabrycznie wiązki pod lusterka, prawda to? Wtedy to będę miał problem wiązki z głowy <lol>.

ktos Ci w nocy podmienil kola na takie od cieniasa
<lol>
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 02, 2017, 18:43:17 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Gdzieś mi się obiło o uszy, że we wszystkich atu były już fabrycznie wiązki pod lusterka, prawda to?

Prawda.

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 03, 2017, 02:49:13 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
W minusach to napewno :)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 13, 2018, 17:36:29 pm »

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V | Żuk A11B 87' | VW Passat B3 1.6td 93' | Seat Ibiza Cupra 1.8t 03'
Jako, że minęło sporo czasu od ostatniego postowania, chciałbym dodać, że auto jeszcze żyje <lol>. Miałem tak naprawdę niewiele wolnego czasu z powodu pracy, ale to co udało się zrobić i nabyć to już połowa sukcesu :]. Polonez miał być zdrową w opór budą ale jak się okazało tak nie było.. Lepsze budy trafiałem na szrotach, ale sentyment został do niego także trzeba było go ogarnąć. Na początek dostałem ostry cios w twarz, kiedy to się okazało, że wszystkie drzwi nie nadają się do niczego. Kupiłem więc wszystkie praktycznie nowe drzwi (właściciel twierdził, że zakupił je jako fabrycznie nowe, polakierował i pół roku stały na aucie ledwo) co widać po dołach i ogólnym ich stanie.

Mniej więcej tak się prezentują drzwi, oczywiście wszystkie 4 w idealnym stanie :]
Idąc dalej zostały zrobione wstawki w tylnej części podłogi, tzw. lewarki. Wymieniłem także przednią podłogę pasażera wraz z poszyciem progu wewnętrznego (przy czym sam próg wewnętrzny i zewnętrzny byl fabryczny, w idealnym stanie)  :]
Przykładowe zdjęcia z przed spawania:

Jeden lewarek zostawiłem sobie na pamiątkę <lol>
A tu w trakcie:

Po wstawkach przyszedł czas na zabezpieczenie spawów z obydwu stron. Na spawy poszła masa a na to epoksyd. Z biegiem czasu stwierdziłem, że nie ma sensu lakierować tylko wybranych elementów a prysnąć już całość. Wszystkie wygłuszenia zostały ściągnięte i zmyte a cała podłoga została zmatowiona. Na całość poszedł epoksyd :]

I już to jakoś wygląda <lol>
Podłużnica przednia z prawej strony była naprawiana, z lewej nie było takiej potrzeby bo była zachowana w fabrycznym stanie :]

Oczywiście po spawaniu została cała zabezpieczona masą i epoksydem a środek zalany woskiem <lol>
Zbliża się zima a z racji braku ogrzewania w garażu raczej średnio się coś jeszcze ruszy. Na pewno zrobię jeszcze te wstawki w dachu o których była mowa w moim poście a także nadkola tylne wewnętrzne. Dzięki naszemu forumowemu koledze dostałem wycinki dachu także będzie to łatwiej ogarnąć <lol> .

Ogromne podziękowania należą się też mojemu dobremu koledze Wojtkowi za użyczenie kompresora pistoletu a także swoich umiejętności blacharsko-lakierniczych bo bez tego by się nie obeszło <lol>
Tutaj zarzucę jego wątek z samochodem, gdzie znajduję się kawał dobrej roboty http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=43565
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 15, 2018, 14:34:25 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1216
Z ciekawości. Jak wykonałeś zmatowienie podłogi?
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 16, 2018, 21:53:36 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Dzięki naszemu forumowemu koledze dostałem wycinki dachu także będzie to łatwiej ogarnąć  .

Cieszę się że mogłem pomóc ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 17, 2018, 17:31:17 pm »

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V | Żuk A11B 87' | VW Passat B3 1.6td 93' | Seat Ibiza Cupra 1.8t 03'
Z ciekawości. Jak wykonałeś zmatowienie podłogi?
Całe wygłuszenie trzeba było ściągnąć i resztki zmyć, a samo matowanie szlifierką mimośrodową. Takie miejsca jak odpływy itd. zostały ręcznie papierem przejechane. Później ten cały syf był oczyszczony odkurzaczem i odtłuszczony  <lol>
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie