Autor Wątek: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI  (Przeczytany 841 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« dnia: Wrzesień 15, 2017, 20:25:06 pm »
Hello

Robiłem mały remoncik silnika typu pierścienie uszczelki szlify poszukałem nówkę głowice bo w starej zawory miały dość nowe uszczelki regulacja zaworów No i teraz mam dylemat nie pamietam już gdzie i który wężyk był podłączony do monowtryku , może ktoś pomoże ?   :]

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11385
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 16, 2017, 13:07:42 pm »
przeciez sa tylko 3 weze ,jeden grubszy, wszystkie w tym samym pmiejscu na przepustnicy, wiec nie sposob sie pomylic
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 16, 2017, 23:26:10 pm »
Tak teraz ogarnięty uciekł mi jeden wężyk który idzie do obudowy filtra .. i główkowałem nad tym .. ale mam problem bo silnik chodzi malinowo ale co jakaś chwilkę szarpnie silnikiem i znowu śmiga ładnie. Świece nowe kable tak samo iskra tez jest ... może ktoś podpowie gdzie można jeszcze szukać ?

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11385
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 17, 2017, 12:51:37 pm »
moze krokowiec powietrza sie przycina,
ten wezyk od obudowy filtra,czyli wciaga nie przedmuchow pod przepustnice to najlepiej wywalic a krocce zaslepic
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 21, 2017, 17:16:59 pm »
A gdzie jest ten owy krokowy? A coś to zmnieni ze zaślepie? Na chwile obecna nie podłączyłem tylko powietrza do gruszki od regulacji nawiewu .. Aha z tego interesu od wtrysku wychodzą dwa wężyki do gruszki czy jeden ?

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 2570
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 21, 2017, 20:10:37 pm »
Ale to Bosch jest chyba? Tak krokowca niet

Grubszy zasilanie, jak podepniesz to ten którym ucieka paliwo to będzie powrót (cienszy) a ostatni bedzie do pochłaniacza par paliwa. Tak myślę, dawno Boscha nie oglądałem pod tym względem.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 23, 2017, 19:32:29 pm »
zrobiłem foto tych podciśnień , 1 wyjście podłączyłem do wazy który wychodzi gdzieś do kielicha drugi idzie do obudowy filtra a trzeci do gruchy jezeli zamieniłem kolejność to proszę mnie poprawić ,,

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11385
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 23, 2017, 19:58:15 pm »
kolejnosc nie ma znczenia,
trzeci krociec zaslepiles ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 23, 2017, 22:34:49 pm »
Nie chce podłączyć pod gruszkę żeby mieć sterowanie ... cały czas kombinuje czemu auto po remoncie świruje ...

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 24, 2017, 11:59:31 am »
A jeszcze mam pytanie do czego służy ta kość brązowa widoczna na zdjęciu? Dochodzi do niej prąd bo widzę ze jest przestawiona z „ oryginalnych znaków „

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11385
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 24, 2017, 13:14:42 pm »
chodzi o ten brudny beżowy plaski element ?
to TPS i on fabrycznych znakow nie ma, sa fasoli jako otwory na sruby, zeby mozna bylo to regulowac, ale raz ustawione  fabrycznie problemow nie sprawiaja
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 24, 2017, 15:07:03 pm »
Sorrki tak chodziło o fasolki bo widzę ze jest przestawiony ja tego nie ruszałem a przybliż mi kolego fo czego to jest? A tak czytałem dlaczego ten jeden waz się zaślepia? Tzn ten który idzie do obudowy ?

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 24, 2017, 15:14:46 pm »
Tak chodziło mi o fasolkę ale widzę ze ktoś to ruszał bo widać komu czemu to służy ? Polepsza się coś pogarsza ? A ten waz dlaczego się zaślepia który idzie do obudowy filtra ?

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11385
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 24, 2017, 23:16:18 pm »
TPS to jeden z najwazniejszych czujnikow w tym wtrysku, ale przewrotnie jego rozregulowanie praktycznie nie ma wplywu na prace silnika na wolnych obrotach,

tak, najlepiej zaslepic wezyk idacy z obudowy filtra (odmy) pod przepustnice, konieczne to nie jest, ale majonezu kolektor nie wciaga,

pisales o regulacji zaworow, dlatego z marszu zalozylem na poczatku ze to abimex,
w boschu zawory sa regulowane hydraulicznie i jezeli cos tam namieszales, to moze byc przyczyną twoich problemow
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 25, 2017, 08:13:35 am »
Zawory regulował stary majster mechanik który wychował sie na takim czyms dzownilem pytałem czy się reguluje itd powiedział ze tak wiec przyjechał i coś tam robił ... to teraz co mam zrobić najlepiej ? Jechać do kogoś innego na ta regulacje ? To wężyk w takim razie zaślepiam

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11385
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 25, 2017, 17:03:15 pm »
zeby "wychowywac" sie zawodowo w latach 1997-2002 to musialby miec teraz 40lat lub troche wiecej, a trudno kogos takiego nazwac starym
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Odp: Schemat węży podciśnienia do monowtrysku polonez GLI
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 29, 2017, 19:16:59 pm »
Temat rozwiązany z obrotami była to błachostka po mimo tego ze wymieniłem świece jakiś miesiąc temu przez jedna miała pęknięta ceramikę kupiona nowa i autko kula i hula . Ale inna rzecz mnie nurtuje bo dziś poraz 2 wymieniałem wodę bo robi się mazidlo w zbiorniku ,, po demontażu dlowiicy itd oczyściłem Wszytsko czy możliwe ze po wymienię głowicy uszczelki coś skopałam? Czy to norma ?