Autor Wątek: Pytanie o swap. MB.  (Przeczytany 2446 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pytanie o swap. MB.
« dnia: Styczeń 08, 2018, 02:22:24 am »

Offline Ozzi

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Mężczyzna
    • MB W124
Witam, zarejestrowałem się tu z jednego powodu.
Od kilku dni chodzi za mna swap silnika z mojego Benza do poloneza z racji że mercedesowi przydałby się mocny remont blacharski. Pytanie, co mniej wiecej trzeba zrobic i jakie przeróbki zastosować żeby wszedł silnik 2.6 R6. Czy może już ktoś to robił i doradzi. Pozdrawiam.

Odp: Pytanie o swap. MB.
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 08, 2018, 14:23:47 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Na szybko: przeróbka pasa przedniego/tunelu i ściany grodziowej, linka gazu, układ wysprzęglania, chłodzenie, wał, łapy silnika i skrzyni, wiązka, wydech, dolot, cięcie dziury w tunelu i przeróbka konsoli środkowej, napęd prędkościomierza. Czyli standard. Nie wiem jak z serwem przy kolektorze dolotowym, to kjet czy elektroniczny?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2018, 14:25:19 pm wysłana przez xmaniekx »

Odp: Pytanie o swap. MB.
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 08, 2018, 17:56:06 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Dodatkowo r6 jest w pn bez sensu. można wrzucić 2.0 r4 z merca, ale ma tyle mocy co lekko dlubnięty rover 1.8, wiec szkoda zachodu by przerabiać taką ilość rzeczy.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Pytanie o swap. MB.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2018, 20:53:39 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
r6 jest w pn bez sensu. można wrzucić 2.0 r4 z merca, ale ma tyle mocy co lekko dlubnięty rover 1.8, wiec szkoda zachodu by przerabiać taką ilość rzeczy

Jakikolwiek by to nie był silnik, to będzie o wiele lepiej się odpychać niż seria, a niektóre nawet lepiej niż Kseria.
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Pytanie o swap. MB.
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 10, 2018, 00:52:28 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
jak już r4, to 2.3. 2.6 to jest najgorsza możliwa opcja.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...