Autor Wątek: wspomaganie + szeroka stal  (Przeczytany 730 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1991
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: wspomaganie + szeroka stal
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 12, 2018, 00:50:39 am »
Zwracam uwagę na słowo nowszym. Warto też zauważyć, że cały "spór" toczył się nad plusami z pierwszych roczników produkcyjnych 1997/1998 r. Na OLXie na 133 polonezy plusy znalazłem tylko 4 z ZF wszystkie sprzed 1999r. Także czapki z głów jak znajdziesz plusa z ZFem z rocznika 1999-2002.
Jeżdżę FSO:
Cytat: "?"
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3110
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Odp: wspomaganie + szeroka stal
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 12, 2018, 01:08:20 am »
Analizując posty, pisałeś o zmianie wspomagania razem z klamkami. Mój post tego się tyczył, dlatego wskazałem Atu z 1998 jako takie z "okrągłymi" klamkami i ZF. To samo linki z ogłoszeniami.

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 631
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 GLI 16V 1997 Polski Fiat 125p 1980
Odp: wspomaganie + szeroka stal
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 12, 2018, 01:59:18 am »
chyba wraz z wprowadzeniem klamek-wyłamek ZF
Chyba nie ;) moje atu fabrycznie jest z 97 miało stare klamki bosza pod maską i wspomaganie fabrycznie JKC .
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2018, 02:00:57 am wysłana przez Macfly »
"Anywhere, anytime
I would do anything for you
Anything for you
Yesterday got away
Melody stuck inside my head "

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1991
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: wspomaganie + szeroka stal
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 12, 2018, 09:56:04 am »
Żeby ukrócić gównoburze w zarodku, napiszę tylko tyle, że myślałem iż obłe klamki weszły pod koniec 98 roku. Widać były wcześniej.
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2018, 09:59:21 am wysłana przez Gomulsky »
Jeżdżę FSO:
Cytat: "?"
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3110
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Odp: wspomaganie + szeroka stal
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 12, 2018, 10:16:37 am »
Okrągłe klamki weszły na początku 1998.

Gomulsky, aby nie było tej twojej burzy, wystarczy nie tworzyć jakiś legend.

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1991
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: wspomaganie + szeroka stal
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 12, 2018, 12:03:43 pm »
Zrób kalendarium produkcji polonez, chętnie będę się posilkowal, żeby nie tworzyć mitów, guseł i zabobonów ;]
Jeżdżę FSO:
Cytat: "?"
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3051
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: wspomaganie + szeroka stal
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 12, 2018, 22:13:18 pm »
Ja plusa z ZFem widziałem może 3-4 razy z czego na żywo tylko raz. 99% plusów jakie widziałem to były JKC, a z nich 100% było na obłych klamkach. Możliwe, że mógłby się trafić ZF w nowszym plusie, ale w takim wypadku to albo efekt ingerencji ASO, albo inwencja twórcza właściciela.

Musiałoby być dużo takich ingerencji. W ogłoszeniach tak na szybko znalazłem 2. Sam również posiadam Atu z września 1998 z ZF. Pierwszego Plusa miałem z maja 1997 i miał JKC. Jak to w FSO, montowane to co na magazynie.
https://www.olx.pl/oferta/polonez-atu-plus-pierwszy-wlasciciel-benzyna-gaz-hak-CID5-IDu2sBr.html#3605a2ea9e
https://www.olx.pl/oferta/polonez-caro-plus-CID5-IDsBASh.html#3605a2ea9e

Miałem taka hybrydę Caro Plus 1998 kwiecień , okrągłe klamki, wspoma ZF, welurowe wnętrze, GLI.
Mam 1998 marzec podobno pierwszy wypust GSI okrągłe klamki, JKC i 3/4 części sygnowane na 1997r październik.


FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6439
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: wspomaganie + szeroka stal
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 13, 2018, 08:22:34 am »
FSO Fabryka Samochodów Osobliwych... i wszystko w temacie.

A jak nie wiadomo było czemu ciężko kręcić, tak dalej nie wiadomo...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3110
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Odp: wspomaganie + szeroka stal
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 13, 2018, 13:01:34 pm »
Jakie by nie było, JKC czy ZF powinno lekko kręcić.

Pompa, płyn?

Offline jaca

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 166
  • Płeć: Mężczyzna
    • fiat 125p borewicz
Odp: wspomaganie + szeroka stal
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 13, 2018, 20:49:49 pm »
Jakie by nie było, JKC czy ZF powinno lekko kręcić.

Pompa, płyn?

zacznę od przekładni. z poprzednim silnikiem i pompą też chodziło ciężko. biorąc pod uwagę boreicza, który też był po swapie wspomaganie chodziło mega lekko.