Ostatnio swoją drogą miałem w rękach podporę z łady i wyglądała bardzo fajnie. Guma miękka, dawała się wyginać lepiej, niż fabryczna ZMC ze starych zapasów (starość nie radość, guma twardnieje). Jedynie trzeba zrobić fasolki w fabrycznej poprzeczce. Jak będę robił kiedyś wał, to na pewno taką zamontuję. Jedynie łożysko wymienię na C3, bo te ruskie mają złą opinię i są bez C3.
Zdecydowanie za to odradzam kupowanie podpory na poliuretanie do innych zastosowań niż rajdowe. W rajdówkach może się sprawdzać i pewnie warto ją montować, bo wytrzyma więcej, niż fabryczna. Natomiast w cywilu miałem okazję przejechać się na podporze zregenerowanej na poliuretanie i niestety wibracje są, masaż pleców jak nie wiem, przy prędkości 40km/h oraz 80-90km/h mimo wyważenia wału w porządnym zakładzie. Zanikają dopiero przy 100-110km/h.
Żebyś się nie zdziwił . Szczerze u jeszcze nie trafiłem na wał po regeneracji który nie bił nawet po wyważeniu ...
Może właśnie przez za twardą gumę w podporze? Kurczę, aż boję się ruszać swój wał na fabrycznych krzyżakach i podporze, wibracji brak mimo 105kkm
