Autor Wątek: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego  (Przeczytany 11757 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 08, 2020, 21:09:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli jest w komorze to ma daleka droge do ssania, ale napisalem, gdzie ja najlepiej zamontowac i to bynajmniej nie jest komora,
druga sprawa, to cofanie sie paliwa z przewodu latwo wyeliminowac przez zrobienie odpowiedniego krocca przelewu benzyny, a mianowicie nalezy go przedluzyc do dna baku , tak zeby chwyt i odplyw byly na tej samej wysokosci/glebokosci
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 18, 2020, 12:35:30 pm »

Offline bodzioklb

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6GSI
Panowie potrzebuję info tudzież foto gdzie powinien być i jaki filtr paliwa.
Rozebralem u siebie cały układ paliwowy.
Zdemontowalem sztukaterię jaka była zrobiona.
Na zasilaniu szyny paliwowej było wszystko co możliwe: miedź, Alu oraz sparciałe przewody gumowe.
Jeden kawałek nawet z oznaczeniem na wężyku 1,5 bar max :-)

Zamówiłem przewody miedziane na metry i będę zarabiał na nowo zasilanie szyny i powrót.
Mam już nowe te krótkie przewody elastyczne do szyny i do pompy oraz kawałek elastyczny na powrót.

Reszta w miedzi będzie.
Ale nie widziałem nigdzie żadnego filtra na zasilaniu, jedynie woreczek na pompie.

Gdzie i jaki powinien być filtr w kombi GSI?

Drugie pytanie:
Jakie mają siedzieć wtryskiwacze w GSI.
Dwa mam z niebieskim pierścieniem A dwa jakieś z innej parafii.
Pasują  rozmiarem i wtyczką ale mają inny kształt i brak na nich oznaczeń.
Na tych niebieskich zresztą też nie da się odczytać nr.
« Ostatnia zmiana: Październik 18, 2020, 12:41:50 pm wysłana przez bodzioklb »

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 18, 2020, 12:40:32 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5089
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Gdzie i jaki powinien być filtr w kombi GSI?
Chyba tam, gdzie w caro GSi, czyli przykręcony do podłogi, nad tylnym mostem, zaraz za zbiornikiem paliwa. Połączony jest metalową rurką z elastycznym przewodem pompy paliwa. Tylko radziłbym uważać, bo przeważnie to się wszystko ukręca od korozji. Ja swój filtr przeniosłem pod maskę i jest spokój.

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 18, 2020, 12:47:26 pm »

Offline bodzioklb

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6GSI
Też myślę aby dać filtr w miejsce gdzie jest łatwiejszy dostęp.
Znalazłem niby dedykowany do FSO.
Ale nie wiem czy taki tam siedzi w oryginale.

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 18, 2020, 13:14:30 pm »

Offline AUTOSAN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 274
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Borewicz 1980
Ale nie wiem czy taki tam siedzi w oryginale.
Tak, numerki z katalogu FSO:

Filtr paliwa Polonez 1,6 MPI: FSO 077397 ; 77397 = Delphi 25121130 = MANN WK612/2 = Filtron PP859 = PZL FPW02

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 18, 2020, 15:08:15 pm »

Offline bodzioklb

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6GSI
Ale nie wiem czy taki tam siedzi w oryginale.
Tak, numerki z katalogu FSO:

Filtr paliwa Polonez 1,6 MPI: FSO 077397 ; 77397 = Delphi 25121130 = MANN WK612/2 = Filtron PP859 = PZL FPW02

Dzięki za info

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 18, 2020, 15:24:46 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Filtrona nie montuj, lubią się w nich obrywać wkłady.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 18, 2020, 16:29:24 pm »

Offline bodzioklb

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6GSI
Więc co z M16?

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 18, 2020, 18:49:48 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Filtrona nie montuj, lubią się w nich obrywać wkłady.

Podpinam się pod tym rękoma i nogyma . W moim ATU z Roverem 4 pod rząd się oberwały ...
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 18, 2020, 19:35:01 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Bosch'a wsadz. Bedzie spokoj

0 986 450 119
« Ostatnia zmiana: Październik 18, 2020, 19:39:40 pm wysłana przez śledzik »
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 18, 2020, 19:39:07 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Filtrona nie montuj, lubią się w nich obrywać wkłady.

Podpinam się pod tym rękoma i nogyma . W moim ATU z Roverem 4 pod rząd się oberwały ...

Mnie zarżnął cztery wtrysliwacze.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 18, 2020, 19:53:02 pm »

Offline bodzioklb

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6GSI
Zatem kwestia filtra jasna...
Ktoś się wypowie w sprawie wtryskiwaczy?

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 18, 2020, 19:57:14 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Widocznie ktos cos przy nich grzebal. Musza byc wszyskie takie same. Nie pamietam jaki nr powinny miec
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 18, 2020, 20:40:50 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak zmieniasz przewody paliwowe, to daruj sobie filtr przykecany, a zastosuj z kroccami na ktore naklada sie waz ,czyli np. taki jak wyzej proponowany od boscha SPI,
dla pewnosci mozesz dac wtedy po dwie opaski zaciskowe na jednym kroccu, chociaz nie jest to konieczne (zalezy jeszcze,czy pogrubisz koncowki na miedzianej rurce, czy zostawisz proste)

co do wtryskiwaczy, to w GSI czasami zdarzalo sie, ze wtryskiwacze zatykaly sie, cholera wie czy sa tak czule na zabrudzenia, czy po prostu uzytkownicy mieli wywalone na zmiany filtra, bo "to tylko Polonez"
w kazdym razie najprostsza metoda naprawy byla wymiana wtryskiwaczy na inne uzywane, wiec moze stad masz u siebie dwie rozne pary
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 18, 2020, 20:52:42 pm »

Offline bodzioklb

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6GSI
Sprawdzę wtryski na żywca: podepne na stole pod szynę pompę i pocykamy wtryskami.
Będzie mgiełka to uznam że sprawny. Lejące i kropelkujące do wymiany

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 19, 2020, 08:00:03 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Mgielka to nie wszystko. W gre wchodzi ich wydajnosc. Każdy musi miec taka sama
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 19, 2020, 09:36:10 am »

Offline bodzioklb

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6GSI
Wydajności narazie nie będę sprawdzał bo garażowe możliwości mi na to nie pozwalają.
Chcę jedynie odpalić auto na PB.
W tej chwili ciężko odpala - właściwie jedynie na plaku :-)
Dopiero jak jest nagrzany to odpala dopiero po dłuższym kręceniu

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 19, 2020, 15:12:14 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Czujnik temp silnika do sprawdzenia
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 19, 2020, 18:39:34 pm »

Offline bodzioklb

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6GSI
A czym najlepiej odczytać parametry w poldku?
Jaki interfejs to czyta ?

Odp: Polonez Kombi 1.6 GSI z roku milenijnego
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 19, 2020, 18:54:03 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Specjalny. Czujnik mozesz zmiezyc samemu za pomoca miernika. Czym zimniejszy tym rezystancja wieksza. Rezystancja ma spadać wraz ze wzrostem temperatury
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)