Jak mnie pamięć nie myli to tak jak piszesz. Ale dla pewności mozesz zrobic to sam. Zamontowana przekladnie krecisz w skrajne polozenie, zaznaczasz, krecisz w drugie skrajne polozenie liczac pelne obroty, zaznaczasz. Powinno chyba byc 5 kub 6 pelnych obrotów, dzielisz na pol i juz mam mniej wiecej wyznaczony srodek przełożeń. Naocznie ustawiasz kola przednie na wprost i sprawdz jak Ci pasuje was na przekładnie. Nie dokrecaj mocno wasa, tak zeby w razie potrzeby skorygować jego polozenie o 1 zab lub 2 jeski zajdzie taka potrzeba
przekladnia PN ma ~3obroty, a sposob przez ciebie opisany to to samo, co zalozyc na oko,
sa znaki na obu elementach, to najlepiej zalozyc na znaki i przymierzyc w aucie, czy sie zgadza (z grubsza), czyli kola do jazdy na wprost i was ma miec mozliwosc wychylenia w obie strony o ten sam kat,
jezeli sie zgadza, to sa prawidlowe znaki,
jezeli sie nie zgadza, to jest przewalone