Chyba jedynie można spróbować zmienić sprężyny na te z wersji bez hydro, bo to jakiś dramat, żeby po 30kkm wymieniać wałek...
przy okazji remontu najlepiej rozwiercic gniazda i zamontowac zwykle popychacze, do tego oczywiscie slabsze sprezyny i lepiej co 20kkm odkrecec barana w GSI do regulacji zaworow i co 30kkm wymieniac walek
KGB, sam kiedyś wyrażałeś wątpliwość, czy zarys krzywek będzie się dogadywał z większym popychaczem... Ja ciągle postuluję zamianę jednej sprężyny na słabszą
nie sadze, z tego co pamietam, to watpilem, ze walek W nie pochodzi z hydroszklankami (mniejsza srednica),
odwrotna kombinacja, czyli walek H na zwyklych popychaczach to opcja, ktora "lansuje" od prawie dekady (chcialem wlozyc walek H do 1.5 AB ,ale nie zdazylem kupic nowego, oryginaly byly po 80pln)