Tyle, że z tego co pisze, on ma ekstremalnie ubogo na niskich obrotach, a zalewa auto na wyższych. Skoro zszedł do 77 kroków (ale jak, na pełnym gazie, na wolnych obrotach, jeżdżąc delikatnie to już nie wiemy, skoro PWA, to pewnie trybem nauki, który w tym przypadku jest bez sensu), to wygląda na dość "bogate" ustawienie śruby czułości membrany.
Pytanie, w jakim celu butować do podłogi OHV od 2000 obrotów... Ja bym dążył do prawidłowej pracy od 2500obr w górę i do uzyskania oscylacji.
Trybu nauka nie ma co używać, but w podłogę na pełnym gazie na autostradzie i na turbo ma być bogato (do pewnej granicy, bo na wąskopasmówce nigdy nie wiesz, czy masz 14,5 afr, czy 9), najlepiej by było zmierzyć z AFR dawkę. Na pół gazu, podczas spokojnej jazdy uzyskać oscylację i będzie okej.