Autor Wątek: Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi  (Przeczytany 43595 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 09, 2006, 15:24:46 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Cytat: "KGB"
CyCu#1904,
no z moich danych wychodzi do setki 14.6 ,a GSI ma katalogowo 14.5 ,wiec sie zgadza
probowales rozne mosty wstawiac ? GSI najlepiej wyszedl mi na 41/10
fakt ze od startu troche zalezy ,ale max roznice 0.2s do 100 ,wiec olalem i nastawilem 2500 obr/min SLIP (bo moj i tak ciagnie na sprzegle ,wiec DUMPa i tak nie zrobie)

ja mam z dump-a z 5200obr most 43/10
wyniki:
1 bieg - 43km/h 6400 (będe zaokr?glał)
2 - 77 - 5900
3 - 109 - 5500
4 - 140 - 5300
5 - 166 - 5200
odcięcie dałem przy 6500 ,0-100  (nie ?miac sie , na DUMP przy starcei z 5500) 12,7  :|
tak samoodcięcie start z 3000 , SLIP - 13.0

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 09, 2006, 16:56:58 pm »

Guciu1801

  • Gość
co to jest ten DUMP?

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #82 dnia: Kwiecień 09, 2006, 17:26:01 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Guciu#1801,
DUMP to nagle puszczenie sprzegla

CyCu#1904,
uzyskalem 13s ale na masie 1130kg
a sam samochod nie jezdzi (zreszta widac po innych furach w programie ,ze maja wieksze masy niz calkowite)
jaka mase wpisales ? no i redline 6500 w Polonezie to zaduzo ,bo synchronizatory w skrzyni nie nadazaja

mozna by wprowadzic felicie i porownac ,ale "Szkoda" szukac szczegolowych danych "szkody"
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #83 dnia: Kwiecień 09, 2006, 18:06:10 pm »

Cycu_E30

  • Gość
14.1 na masuie 1300kg  , on do 6500 tylko na 1 ci?gnie reszta juz 6000 nie przekracza  :mrgreen:  ;)

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #84 dnia: Kwiecień 09, 2006, 18:53:27 pm »

Arnold

  • Gość
to jak ja wprowadzę swojego to mi wyjdzie z 9 s do "setki"  :mrgreen:

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #85 dnia: Kwiecień 09, 2006, 19:49:44 pm »

Cycu_E30

  • Gość
ta juz 8 razy  :mrgreen:   ;)  hehe wyjdzie ci ze 12  :P

[ Dodano: 2006-04-09, 19:50 ]
mi przy zwiększaniu mocy i momentu tylko wyszło  8 przy 150 KM jakos tak  ;)

[ Dodano: 2006-04-09, 19:50 ]
i chyba 200 momentu  :roll:

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #86 dnia: Kwiecień 09, 2006, 20:41:57 pm »

Arnold

  • Gość
zaraz do tego usi?dę i zobaczymy  :vader:

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #87 dnia: Kwiecień 09, 2006, 20:53:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mi wychodza inne wyniki ,bede w domu to dokladnie wpisze wymiary

ale moje wyniki sa bardziej zblizone do rzeczywistosci :P
kupilem sobie stoper i teraz bede sprawdzal w realu
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #88 dnia: Kwiecień 09, 2006, 20:59:36 pm »

KANAL

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
kupilem sobie stoper i teraz bede sprawdzal w realu

Jak chcesz stoperem zmierzyc realne przyspieszenie :P O minimum 0,5sek w ktoras strone sie pomylisz. Nie ma ch*a we wsi :D

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #89 dnia: Kwiecień 09, 2006, 21:06:26 pm »

Rysiu#1883

  • Gość
co do pomiaru przyspieszenia akurat dzi? tak dla jako takiej wiedzy sprawdziłem i wyszło na LPG niecałe 17 na noPB 15.6 z zaznaczeniem iż mało paliwa w zbiorniku było i przez chcwilkę silnik dostał czkawki (więc jak doleje beznzynki to sprawdze jeszcze raz powninno być troszkę lepiej) start przy 2.5 ty? obr/min krecenie do max 5.5 ty? i nastepny bieg

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #90 dnia: Kwiecień 09, 2006, 22:19:14 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Rysiu#1883,
no to niezle (a nawet za dobrze) jak na boscha  :mrgreen:

 KANAL,
0.5s to caly ch...
i tak robie 5 prob
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #91 dnia: Kwiecień 09, 2006, 22:24:07 pm »

Rysiu#1883

  • Gość
Cytat: "KGB"
Rysiu#1883,
no to niezle (a nawet za dobrze) jak na boscha  :mrgreen:

no też jestem zadowolony  :D jutro jak dolewkę wachy zrobie to jeszcze zobaczę ze 2 razy aha i filterek paliwa kupie i wymienie może jutro ja tylko mam kolektorka wyd od GSI i kata wydłubanego  ;) aha jeszcze na zimowych oponach  :mrgreen:

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #92 dnia: Kwiecień 09, 2006, 22:33:32 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Cytat: "mastah22#1900"
Cytat: "Arnold"
przy 80 km/h to ja nieraz 3 wrzucam  :D
True True :D
Cytuj (zaznaczone)
Ale co tam, wazne ze maja cos zagranicznego bo przeciez wszystko co polskie do ch*j. I to mnie denerwuje w Polakach. Cudze chwala a swojego nie znaja.
Njabardziej mnei wk..a to ze o poloneza nikt nie dba,ładuje 200kg ziemniaków do bagaznika,rolnicy woza w nich trzode chlewna,rzadko sie go myje, o konserwacji nie wspomne,olej leje sie najtanszy jaki jest bo to w koncu polskie gówno i niczego drozszego lac nie warto,Wszelkie wycieki i rdze sie olewa bo po co to robic skoro to i tak tylko polski syf.A jak Ty zadbasz o swojego(jako jeden z niewielu) to ludzie zaczynaja Cie wytykac palcami,usmiechac sie z politowaniem i patrzyc jak na kretyna...nik nie dba a kazdy narzeka bo tak najłatwiej


Mój tata choć jest rolnikiem to dba o swojego poloneza. Teraz ma Caro Plus 1.6GLI z 1997, wcze?niej miał 1.6GLE z 1993 roku. Teraz ja nim jeżdzę i też o niego dbam. Ma 130000km, jedyny remont silnika to wymiana uszczelki pod głowic? (2 razy, po 60tys i 110tys.) Wymienione były też dolne płaty drzwi (oczywi?cie korozja) i kawałek przodu, bo poldek miał kontakt z poci?giem.Reszta oryginał,.lakier jak nówka. To chyba na wsi dba się o POLONEZY. Trzody w ?rodku się nie wozi, bo zawsze można mieć hak i przyczepkę, no chyba że jakie? debile, ale to zdarza się też w mercedesach, taka mentalno?ć ludzi. Żadna skodzinka też nie wyskoczy(nie mówie tu o nowych octaviach,fabiach, superbach z mocnymi silnikami i oczywi?cie ?wietnych sportowych wozach skody z dawnych lat produkcji),bo nie wiem czemu, ale ten poldek zbiera się do 100km/h w jakie? 11s. Ma tylko magnetyzery i przedłużony przewód zasysaj?cy powietrze. Nie znam dokładnie nastawów tylnego mostu, ale jest taka sprawa, że ten polonez fabrycznie w papierach (i na tylnej klapie) ma 1.5 GLE. Mechanik podczas wymiany uszczelki jednak stwierdził że to silnik 1.6.  Nie wiem jak to się ma do rzeczy, ale gdyby pozostałe elementy (skrzynia biegów i tylny most) byłyby od 1.5, to w tej wersji (1.5) s? nastawy na lepsze przyspieszenie i chyba mniejsz? prędko?ć maksymaln?. Ja na maks. jechałem nim prawie 160km/h (wskazania licznika), ale silnik miał zapas mocy (oczywi?cie 4 bieg). Po wrzuceniu 5 przy tej prędko?ci, obroty spadły do ok.4,5 tys.obr.  Gdy rozpędzam się od 0-maks. to wskazówka prędko?ciomierza ani na chwilę nie przystaje, cały czas biegnie prawie jednakowym tempem. Gdyby jaki? psycho fan skody chciałby się zmierzyć to niech poda czas i miejsce.Tylko żeby była to fabryczna skoda po ewentualnie niewielkim tuningu, a nie z przeróbka silnikiem 2,5. Na tak? okazję mam w planach przygotowanie poloneza z normalnym nadwoziem, nawet grama tuningu, może poza dużymi alufelgami, na podzespołach BMW M3 (silnik, skrzynia biegów, most, zawieszenie, elementy podwozia. My?le, że  udałoby się co? takiego zbudować, a efekt super. Wyobra?cie sobie czerwonego "seryjnego" Poloneza rocznik 94 pędz?cego 270km/h i przyspieszaj?cego w 5,5s do 100.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #93 dnia: Kwiecień 09, 2006, 22:47:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Rysiu#1883"

no też jestem zadowolony  :D jutro jak dolewkę wachy zrobie to jeszcze zobaczę ze 2 razy aha i filterek paliwa kupie i wymienie może jutro ja tylko mam kolektorka wyd od GSI i kata wydłubanego  ;) aha jeszcze na zimowych oponach  :mrgreen:

o widzisz
wazna informacja
umnie tez lezy na polce kolektor wydechowy z GSI ,a katalizator ustapi miejsca komorze rozpreznej
ale to w wakacje - mam zamiar robic testy po kazdej zmianie i zobaczymy ile daja poszczegolne usprawnienia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #94 dnia: Kwiecień 10, 2006, 00:10:06 am »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
Cytat: "utek"


 Nie znam dokładnie nastawów tylnego mostu, ale jest taka sprawa, że ten polonez fabrycznie w papierach (i na tylnej klapie) ma 1.5 GLE. Mechanik podczas wymiany uszczelki jednak stwierdził że to silnik 1.6.  Nie wiem jak to się ma do rzeczy, ale gdyby pozostałe elementy (skrzynia biegów i tylny most) byłyby od 1.5, to w tej wersji (1.5) s? nastawy na lepsze przyspieszenie i chyba mniejsz? prędko?ć maksymaln?. Ja na maks. jechałem nim prawie 160km/h (wskazania licznika), ale silnik miał zapas mocy (oczywi?cie 4 bieg). Po wrzuceniu 5 przy tej prędko?ci, obroty spadły do ok.4,5 tys.obr.  


ja miałem w poldku tez pojemnosc w papierach wszystkich jakie miałem od niego ze ma 1,6 a miał 1,8  :smile: nawet w na fakturze z salonu  :smile:  ale mój polonez to inna bajka  :smile: most miał załozony od 1,4  :smile: i wogóle to była hybryda i jest wsumie nadal  :smile: tylko narazie czeka na pomalowanie  :mrgreen: (juz ponad rok czasu od dzwona :P)
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #95 dnia: Kwiecień 10, 2006, 01:28:05 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Sterciu"

ja miałem w poldku tez pojemnosc w papierach wszystkich jakie miałem od niego ze ma 1,6 a miał 1,8  :smile: nawet w na fakturze z salonu  :smile:  ale mój polonez to inna bajka  :smile: most miał załozony od 1,4  :smile: i wogóle to była hybryda i jest wsumie nadal  :smile: tylko narazie czeka na pomalowanie  :mrgreen: (juz ponad rok czasu od dzwona :P)

jakie 1.8 ? DOCH fiata ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #96 dnia: Kwiecień 10, 2006, 01:53:34 am »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
Cytat: "KGB"

jakie 1.8 ? DOCH fiata ?


mój polonez to długa historia i niejeden raz opowiedziana na forum  :) był to były radiowóz a wiec silnik musiał miec troche inny  ;)
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 10, 2006, 14:25:19 pm »

strowger

  • Gość
Cytat: "utek"
Ma tylko magnetyzery i przedłużony przewód zasysaj?cy powietrze.


Wierzysz w magnetyzery? Może też kompakt masz przy lusterku? ;-)

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 10, 2006, 17:47:51 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytuj (zaznaczone)
To chyba na wsi dba się o POLONEZY. Trzody w ?rodku się nie wozi, bo zawsze można mieć hak i przyczepkę, no chyba że jakie? debile, ale to zdarza się też w mercedesach, taka mentalno?ć ludzi.
Nie chciałem nikogo urazic,pozatym tyez mieszkam praktycznie "na wsi" (12tys miasto) wiec wiem jak to w niektórych przyp wyglada...
Cytuj (zaznaczone)
bo nie wiem czemu, ale ten poldek zbiera się do 100km/h w jakie? 11s
a moj w 8s niczym jakies "wielkie" BMW,no chyba ze Ty wyluzujesz to ja tez dodam te 4s do moich 8 :D
Cytuj (zaznaczone)
Poloneza rocznik 94 pędz?cego 270km/h i przyspieszaj?cego w 5,5s do 100.
chyba stawał by na tylnich kołach :D
Cytuj (zaznaczone)
Ja na maks. jechałem nim prawie 160km/h (wskazania licznika), ale silnik miał zapas mocy (oczywi?cie 4 bieg)
wyluzuj to tylko 1.6ohv...
  • Jef
  • Czaku

Polonez Caro Plus 1.6 GSI vs. Skoda Felicia 1.3 LXi
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 10, 2006, 18:21:19 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Wierzysz w magnetyzery? Może też kompakt masz przy lusterku? ;-)[/quote]

Wierze w Boga, a magnetyzery mam zamontowane i z tego co widze jakie? efekty przynosz?, choćby to że mój poledek nie zatruwa tak bardzo ?rodowiska.

Przy lusterku to mam super Słoneczko od mojej panny. Widać z daleka i też ma działanie antyradarowe, bo o?lepia swoim blaskiem panów z suszarkami. Co do kompaktu, to mój pooonez ma wymaiary prawie kompaktowe.

[ Dodano: 2006-04-10, 18:27 ]
Cytat: "mastah22#1900"
Cytuj (zaznaczone)
To chyba na wsi dba się o POLONEZY. Trzody w ?rodku się nie wozi, bo zawsze można mieć hak i przyczepkę, no chyba że jakie? debile, ale to zdarza się też w mercedesach, taka mentalno?ć ludzi.
Nie chciałem nikogo urazic,pozatym tyez mieszkam praktycznie "na wsi" (12tys miasto) wiec wiem jak to w niektórych przyp wyglada...
Cytuj (zaznaczone)
bo nie wiem czemu, ale ten poldek zbiera się do 100km/h w jakie? 11s
a moj w 8s niczym jakies "wielkie" BMW,no chyba ze Ty wyluzujesz to ja tez dodam te 4s do moich 8 :D
Cytuj (zaznaczone)
Poloneza rocznik 94 pędz?cego 270km/h i przyspieszaj?cego w 5,5s do 100.
chyba stawał by na tylnich kołach :D
Cytuj (zaznaczone)
Ja na maks. jechałem nim prawie 160km/h (wskazania licznika), ale silnik miał zapas mocy (oczywi?cie 4 bieg)
wyluzuj to tylko 1.6ohv...


A BMW M3 staje na tylnych kołach??????????????????? Ten pojazd miałby tylko wygl?dać jak seryjny POLONEZ.