1 jak sie wymienia końcówke dolengo wachacza trudna sprawa co jakies patenty moze górna mam przyspawana to i z tym se poradzę ale moze cos doradzicie
2 czy jak ona ma luz to moze mieć coś do machania sie kierownicy przy hamowaniu
3 jak patrząc na tarcze hamulcowa i jak ona sie krzywo obraca według mocowania zacisku i niejest to wina tarczy to czego piasty czy łozyska to moze mieć to cos wspólnego z tym trzepotaniem kierownicy przy hamowaniu
4 układ kierowniczy i hamulce sparawne poza tym co napisałem to moze macie jakies inne pomysły na trzepotanie kierownicy i mogło to sie tak po małej kraksie stac odrazu
1.Co rozumiesz pod pojęciem końcówka dolnego wachacza? Chodzi Ci o przegub kulowy zwrotnicy? Musisz odkręcic nakrętki na obu przegubach i przy pomocy ściągacza zdjąć z nich zwrotnice. Potem niestety musisz odciąć 3 nity łączące przegub z wachaczem. Nowy przegub przykrecasz na śruby (ale kup sobie fabryczne, specjalne!!), a potem zakładasz zwrotnice. Przy nakrecaniu nakretek podeprzyj wachacz dolny podnośnikiem, to się nie bedzie sworzeń przegubu krecił. Robota na jakieś 2 godziny, ale da się zrobić.
2. może, ale moze to być też problem z czymś innym.
3. piasty, łożyska, albo sworznia zwrotnicy. Jak już ściągasz zwrotnice, to możesz wymienić ten cały kram. Chociaż bezpiecznie zacząć od sprawdzenia prawidłowego luzu łożyska (porusszaj podniesionym kołem we wszystkie strony, nie powinno nic stukać).
Jak cchesz to ja mam całą zwrotnice z piastą i łozyskami, całkowicie sprawne (przejchane 120 tysiaków, ale są ok), mam na obie strony, z tym że z prawej to łozysko zewnętrzne moze nie być najlepsze (było dokręcane, bo łapało luzy, jest ok, ale lepiej dać nowe - 14 zł).
4. ciężko powiedzieć, zwłaszcza jak napisałeś o tej kraksie, ale krzywo kręcąca się tarcza mówi mi że to coś własnie związanego z pkt 1 albo 3.