Autor Wątek: ZBIORNIK PALIWA  (Przeczytany 5679 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 21, 2006, 12:55:26 pm »

PAWLOS

  • Gość
witam mam pytanie czy mozna łatać zbiornik paliwa takim specyfikiem jak plastelina (2 składnikowy) służy do doszczelniania np. rur, zbiorników metalowych (tylko nie pisze nic czy mozna stosowac to przy benie) czy ktos kiedys probowal latac czyms takim ??? bo niechętnie widzi mi sie wymieniac bak - wole zalać gazu i troche benki :D , na opakowaniu pisze ze po 15min osi?ga twardo?ć metalu a po 1godzinie mozna obrabiać mechanicznie :) co wy na to zeby niewielkie dziurki tym latać ??(chodzi o te przy pasach - bo mi sie przetarł :cry: )

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 21, 2006, 13:25:28 pm »

Arnold

  • Gość
Ja nie łatałem, bo po pierwsze miałem nie mał? dziurę, z reszt? bak był stary i dzi? bym załatał jedno, a jutro by się mogło w innym miejscu przetrzeć. Poza tym słyszałem, że na takim ładaniu długo się nie poje?dzi. Ja zmieniłem i na Twoim miejscu też bym zmienił dopóki jeszcze zimy nie ma. Chociaż ja inaczej do tego podchodziłem, bo nie mam LPG :)

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 21, 2006, 13:47:36 pm »

PAWLOS

  • Gość
wiem ze najtrwalsze rozwiazanie to wymiana ale ten bak byl wymieniany juz (ma max 2 lata :cry: ) wazne zebym zime jakos przejezdzil bez dziurek :)

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 21, 2006, 22:07:23 pm »

Bodzioo

  • Gość
podstawa to obedrzeć bak z fabrycznej farby zaraz po kupnie, pod ta czarn? ładn? farb? jest rdza! trzeba to obczy?cic ładnie i albo zamalować i zabezpieczyć albo po prostu zabezpieczyć czyms sensownym

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 23, 2006, 12:49:22 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
jak masz male przecieki to mozesz probowac latac tym czyms jak poxilina, ale pamietaj tam sa drgania i do tego powierzchnia musi byc czysta sucha i pewnie zmatowiona, a jak sie saczy benzyna to chyba to klejenie nie bardzo wyjdzie, ale probuj bedziesz pionierem oczywiscie rezultaty opisz tu   :D
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 23, 2006, 12:57:26 pm »

PAWLOS

  • Gość
no wlasnie tez mi przez mysli przechodzi fakt ze powierzchnia latana musi byc dokladnie wyczyszczona, odtluszczona itp a przy s?czeniu lekkim (praktycznie kapie tylko gdy silnik pracuje na benie, a tak to tylko jest w 2och miejscach wilgotny ale nie kapie) to raczej mi sie nie uda i bedzie odłazic  :?  w sumie wiecej zachodu z tym niz kupno nowego(badz uzywke) i zamontowanie na jakis gumach miedzy pasami a zbiornikiem :D (slyszalem ze detka spisuje sie idealnie :) -wystarczy jakas zwykla stara rowerowa ?? nie bedzie za cienka ?? poradzcie)

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 23, 2006, 13:16:37 pm »

Russell

  • Gość
no kawałek gumy. dentka rowerowa będzie git. Ino masz dwie opcje. albo znajdziesz na tyle duż? dentkę ze wsuniesz pas trzymaj?cy zbiornik do jej srodka, albo znajdziesz za mał? dentkę i poprostu wsuniesz j? pomiędzy pas a zbiornik. i tyle.

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 25, 2006, 22:10:35 pm »

Arnold

  • Gość
Ja mam dętkę od jakiej? opony od ci?gnika :) Podłożon? pod paski i dodatkowo jeszcze na silikon. Ale ja miałem tak? dziurę, że na 5 litrach benzyny robiłem 20 km... Tak naprawdę w rzeczywisto?ci ona nawet nie miała centymetra ?renicy, ale to wystarczyło aby skutecznie ogołocić mój portfel.
Muszę to w przyszłym roku rozebrać i porz?dnie zabezpieczyć, bo słyszałem o nie oryginalnych bakach same złe rzeczy (jak zreszt? o wszystkim). Dlatego jak co? kupuję do Poldusia, to zwykle wolę kupić 10 razy starsze ale oryginalne niż tańsze ale nowe rzemie?lnicze. Np. nowe maski i błotniki potrafi? po 2 latach rdzewieć. Jedyne co kupować nowe to co? plastikowego :)