Autor Wątek: ZBIORNIK PALIWA  (Przeczytany 5692 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ZBIORNIK PALIWA
« dnia: Kwiecień 22, 2005, 20:52:28 pm »

ajk#1212

  • Gość
Cze?ć!!!
Wła?nie wymontowałem zbiornik paliwa i rzucilem w k?t, bo miał nieszczelny (przepruchniały) króciec na który zakłada sie przewód ssacy paliwa i bena sikała mi troche do pompy a troche na zbiornik. Na razie nie ma biedy bo ciepło i na LPG odpalam, ale przed zima musze zd?zyć. Nie wiem czy lepiej kupić na szrocie cały zbiornik czy sam pływak poziomu paliwa (te male srubki mocujace go dookoła sa tez pordzewiale i nie wiem czy uda misie je wykrecic nie uszkadzajac szpilek).
Ile moga zawołać za zbiornik na szrocie??? POMÓZCIE PODJAĆ DECYZJE!!!!!!

P.S.
Przy okazji  stwierdzilem brak korka do spuszczania paliwa i cale szczescie ze mialem tylko 5 literkow beny ktora zlalem po wymontowaniu zbiornika :lol:

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 22, 2005, 21:11:10 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Bak uzywany kosztuje około 50-60zł, wiec wolalbym kupic "nowy" niz bawic sie w naprawe starego.
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 22, 2005, 22:45:48 pm »

marek 80

  • Gość
Witam, ja chciałem przełożyć ze starego zbiornika do nowego to urz?dzenie z pływakiem coby naprawa mi taniej wyszła - odkręcić sie nie dało (albo sie urywały ?ruby albo były tak zapieczone ze nie szło odkręcić bo sie łeb sruby niszczył i trzeba było ?cinać dłutem  :twisted: ) Kup nowy bak tylko uważaj bo ja zakupiłem rzemie?lniczy wyrób i okazało sie ze on jest taki jakby z lekka nadmuchany, niby nic ale założyć na taki bak obejmy to juz trochę gorzej (troszke siły i samozapatcia potrzeba  :D )

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 22, 2005, 22:50:27 pm »

Czaku

  • Gość
Ja proponuje wam dac miedzy opaski a  bak kawalek np starego linoleum aby opaska nie przetarla baku

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 22, 2005, 23:28:08 pm »

ajk#1212

  • Gość
jak nie ma sie kasy to trzeba używany ale napewno lepiej jest nowy

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 22, 2005, 23:28:36 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
Do borewicza Bak kosztował 20 żł w swietnym stanie na szrocie. 70 kosztuje nowy do wtrysku a 50 nowy w sklepie.

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 22, 2005, 23:58:09 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Lodówa#1826"
Do borewicza Bak kosztował 20 żł w swietnym stanie na szrocie. 70 kosztuje nowy do wtrysku a 50 nowy w sklepie.

To widocznie u mnie wszyscy sie zgadali  ;) bo tam gdzie byłem szukaj?c baku do gaznikowca(z dobrymi obejmami, bo moje juz powiedziały czesc) to krzyczeli mi 50 zł. No ale byłem tylko na 3 złomach bo pózniej zastosawałem patent z trójnikiem do gaznika i zostawiłem bak od wtryskowca z pompa. Z ogłoszenia pewnie da rade wyrwac taniej, tylko ze wciaż mam bak na drutach :?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 23, 2005, 17:28:09 pm »

odiss

  • Gość
Zaraz, co to za ceny ? u mnie na szrocie wołali swego czasu 10-15 zł jak też mi przepprochniał...

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 15, 2005, 23:43:42 pm »

ajk#1212

  • Gość
Zbiornik uratowany!!!  :lol: Tzn. nie byl w zlym stanie-po wyczyszczeniu do golasa i pokryciu farba antykorozyjna przezyje polo. Do plywaka dorobilem brakujacy krociec ( przy okazji okazalo sie ze to jednak zwrotny z pompy paliwa a nie ssacy). Połamane szpilki mocujace plywak zastapilem blachowkretami samowiertnymi i gitara. Troche roboty zero kasy a jaka kupa satysfakcji !!!!! :roll:

[ Dodano: 16-05-2005, 00:48 ]
Przy renowacji zbiornika wpadlem na patent jak zabezpieczyc pasy mocujace zbiornik zeby nie kaleczyly zbiornika. Stara detka rowerowa i po kaczakach.mozna ja podlozyc miedzy zbiornik i pasy lub po prostu naciagnac detke na pasy mocujace. Na dodatek na spod zbiornika linoleum na butapren i nie zedrze sie farba na najwiekszych nawet wertepach i na uszkodzenia mechaniczne tez odporniejszy. zamiast drzec zbiornik  - lepiej linoleum jak mowia starzy indianie :mrgreen:

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 17, 2005, 14:09:05 pm »

Cyneq

  • Gość
Miałem ten sam dylemat niedawno. Krociec powrotny przerdzewiał zupełnie przy samym pływaku. Próba odkręcenia tych szpilek  zupełnie się nie powiodła, więc wymiana pływaka nie wchodziła w grę. Bak z pływakiem na szrocie, w ?rednim stanie, 50 zł a wieć nie mało (nowy 70 chyba, ale jeszcze nowy pływak - 60), zważywszy ze je?dzi się prawie tylko na LPG. Dlatego użyłem "metody Marginesa". Czyli rurka gumowa na resztki kroćca na pływaku, i zalanie żywica. wyglada ok. nie wiem jak działa, od tego czasu zrobiło się cieplej, beny nie potrzebuję wcale.

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 17, 2005, 15:41:37 pm »

ajk#1212

  • Gość
Cyneq#1748  zgadzam sie z przedmowca w calej rozciaglosci. Polo i tak niezle szarpie po kieszeni a nigdy sie za to nie odwdzieczy :cry:  Nic nie wroci utopionej w nim salaty wiec jesli tylko sie da to "metoda Marginesa" jest najbardziej wskazana (prawo ekonomii :? )

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 17, 2005, 15:52:51 pm »

Płaski#1866

  • Gość
Moj poldek ma 12 lat i juz 3 bak zalozony. plywak naszczescie nie byl wymieniany bo ma sie dobrze. za pierwszym razem nie wiem gdzie byla dziura, ale za 2 byla pod paskiem. zbiornik byl pomalowany miniom i hydrobitem. niestety nie pomoglo po 4 latach wypadla dziura. na to chyba nie ma rady :/

w clio ojca bak jest z jakiegos tworzywa, i tak sie zastanawiam dlaczego do poldkow takich nie robia.

Problem zbiornika zakonczony!!!!
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 26, 2005, 18:59:30 pm »

ajk#1212

  • Gość
No!!!!!!! Z dniem wczorajszym skonczyly sie moje bole ze zbiornikiem. Przypomne ze: po oczyszczeniu do golasa cortanin dalem, na to czerwoniutka minie, zgrzewy silikonem zabezpieczylem choc sam zbiornik byl ok (profilaktyka) a na calosc pojechalem Bitexem. Teraz moj zbiornik na bank przezyje poldasa. Wczoraj zamontowalem dziada i rewelka!!! Poziom paliwa pokazuje, rezerwa swieci i co najwazniejsze hula na benie czyli pompa wytrzymala dwa miechy krecenia na sucho bez zbiornika ktory przebywal w "sanatorium".
A sceptykow Cortaninu zapewniam ze farba nawet jednego platka nie puscila. Trzyma sie i nie mysli puscic. Aha krociec zwrotu paliwa z pompy zastapilem rurka gwintowana+ dwie nakretki od spodu i od gory uszczelnione klejem 2 skladnikowym.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczow i sukcesow zycze w walce ze swoimi brykami!!!

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 26, 2005, 17:11:56 pm »

Biały

  • Gość
CZe?ć!!
Wła?nie dzisiaj wymieniłem zbiornik paliwa. Cennik:
zbiornik paliwa: 78pln
tasma mocujaca zbiornik:2x5 pln
zł?cze gumowe: 8pln
opaski zaciskowe: 4x1pln
uszczelka czujnika paliwa: 2pln
i nakrętki M-4 : 6x 0,10pln
Nie było mi łatwo wymienić bak - sam nie poradziłbym sobie.
Wzi?łem się za to sam tylko dlatego, ze napisali?cie, że jest ł?two-żartownisie!!
Pozdrawiam!!

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 29, 2005, 19:32:49 pm »

tomallus1

  • Gość
ja dzisiaj wymieniłem opaski trzymaj?ce zbiornik paliwa (8zł 2szt, dla mnie z rabatem za 7zł), chciałem też zajrzeć do pływaka, ale nie chciało mi się cudować z odkręcaniem haka. A tak wogóle to wie kto? jaki jest pływak w roverku?

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 10, 2006, 00:37:35 am »

wlados

  • Gość
Zbiorniki paliwa nowe, kupione w sklepie sa w ?rodku zadzerwiałe. CZy macie jakies pomysły jak je zakonserwować od ?rodka?

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 10, 2006, 02:26:30 am »

Chomal#1856

  • Gość
Cytat: "wlados"
Zbiorniki paliwa nowe, kupione w sklepie sa w ?rodku zadzerwiałe. CZy macie jakies pomysły jak je zakonserwować od ?rodka?

Nie ma co konserwowac. Kup troche benzyny wupłucz troche kamieni, gubych, zwir... wsyp do baku wlej bene i wymieszaj.
Wylej bene, usun kamienie i to co miao się z baku oczyscic to się oczysciło :!:
jak bedziesz miał zawsze te 10l benki to bedzie git. Zalany zbiornik nie rdzewieje od ?rodka :!:
PAMIETAJ ZEBY USUNˇC WSZYSTKIE KAMIENIE,  jezeli oczywiscie skozystasz z tej metody.
Ja w malcu tak czysciłem zbiornik od kumpla.
|wicił się po tym zabiegu jak po kamieniach  :mrgreen:

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 10, 2006, 09:06:18 am »

Czaku

  • Gość
Lepszy jest olej opalowy do czyszczenia a najlepiej zrobisz jak pojedziesz na myjnie i umyja ci go chemia  karcherem

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 28, 2006, 20:21:26 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
a zeby zakonserwowac zbiornik to mozna uzyc fluidolu w spreyu ??
czy lepszy bedzie bitex ??
a z ta guma na opaski to niezly pomysl :-)
bo w przypadku baku Senna to one wlasnie chyba przetarly w nim dziure od spodu
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

ZBIORNIK PALIWA
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 28, 2006, 22:11:58 pm »

Chomal#1856

  • Gość
ja sobie wymysliłem ze zrobie zbiornik w miejsci wlewu w tylnym błotniku.
pytanie tylko z czego :?:
w miejsce starego zaadaptuje butle z gaziem a koło zapas. powroci na swe miejsce ;)
na co mi wiecej niz 10 litrowy zbiornik :)