Pare postów niżej pisałem o moich problemach z autem (post Kolektor). Wczoraj na spocie sprawdzili?my z Gordem dodatkowo czujnik położenia wału (tzn sprawdzone ze nie jest uszkodzony bo nie wiem jak mozna ustawic szczelinę.) oraz moduł z cewkami. Oba dobre. No i teraz pytanie: co jeszcze może mieć wpływ na zapłon bo autko ewidentnie gubi zapłon przy tych 4k obrotów (i na gazie i na benzynie). Ma kto? jak?? sugestie?
Wkleje tylko to co wymieniłem/zrobiłem (znowu
)
- remont silnika (jakies 4k temu)
- wymieniany wtrysk
- wymieniany komp
- nowa sonda lambda
- podemieniany modul z cewkami
- nowe kable WN i swiece
- nowy filtr paliwa/gazu
- nowy filtr powietrza
- wymieniony czujnik położenia wału.
- sprawdzone cisnienie pompy paliwa (0,6-0,7)
- nowy wydech od kolektora az po tlumik (oryginal nie rzemieslniczy) jakies 3 miesiace temu (ale teraz bez katalizatora)