Autor Wątek: NADCI|NIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA A LPG  (Przeczytany 1746 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

NADCI|NIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA A LPG
« dnia: Czerwiec 03, 2005, 18:30:46 pm »

ajk#1212

  • Gość
Miałem w moim poldim przez jaki? czas uszkodzony korek wlewu płynu chłodniczego,samochód na lpg bardzo ładnie się"zbierał" (jak wiadomo w układzie chłodzenia jest nadcisnienie) po uszkodzeniu korka panowało tam cisnienie atmosferyczne i wszystko było ok.zamontowałem nowy korek no i...gorsza dynamika samochodu i w zwiazku z tym mam pytanie CZY NADCI|NIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA MA WPŁYW NA REDUKTOR I SPOSÓB PRACY REDUKTORA? pozatym na niektórych  zł?czach pojawiły się przecieki,ale nie był to typowy płyn, wygl?dało to jak...mleko,co to może być ,czy co? wytr?ca się z płynu(petrygo jest dopiero co zalane) :?

NADCI|NIENIE W UKłADZIE CHłODZENIA A LPG
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 03, 2005, 19:22:28 pm »

aviator

  • Gość
Napisz więcej co masz na my?li ze po uszkodzeniu korka panowało tam cisnienie atmosferyczne.Układ chłodzenia jest zamknięty ale zabezpieczony przez wzrostem ci?nienia własnie korkiem który odpuszcza ewentualny nadmiar płynu do zbiorniczka.Aby panowało tam cisnienie atmosferyczne musiałoby korka nie być lub korek stale byłby otwarty do zbiorniczka - czy tak własnie masz/miałe?? Jesli chodzi o zależno?ć układ chłodzenia-parownik , jest jedna podstawowa a mianowicie - zapowietrzony układ chłodzenie nie ogrzeje parownika a dalej juz wiadomo.Zobacz czy parownik podczas pracy jest gor?cy ( ma mieć tyle stopni co woda chłodz?ca w przyblizeniu).Jesli masz kłopoty z korkiem - ukladem chłodzenia sprawd? koniecznie czy woda nie przedostaje się do cylindra lub olej do wody kłopoty bowiem o jakich piszesz czasem s? spowodowane uszkodzeniem uszczelki pod głowic? co w następstwie moze uszkodzić korek jesli był juz stary - moze zapowietrzać układ (spalinami z cylindra) a zapowietrzony układ... Wszystko o czym piszę nie jest teoretycznym wywodem - sprawdzone niestety na zywo.Padła uszczelka - zniszczyła korek - zapowietrzał się układ - zamarzał parownik - woda szła do cylindra ...ech.. Sprawdż czy olej nie ma sladów obnecnosci płynu i koniecznie sprawdż czy parownik grzeje się jak powienien,

pozdrwawiam.

NADCI|NIENIE W UKłADZIE CHłODZENIA A LPG
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 03, 2005, 21:31:23 pm »

ajk#1212

  • Gość
uszczelka pod głowicę jest nowa, a korek był całowicie rozwalony,reduktor przed i po jest gor?cy,olej jest i był ok,ale czy CISNIENIE PŁYNU WPŁYWA NA MEMBRANY W REDUKTORZE?