Autor Wątek: V-mmax  (Przeczytany 53987 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

V-mmax
« Odpowiedź #240 dnia: Styczeń 17, 2010, 12:58:42 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Cytat: "danio-1979"
a jakbym wstawil jednopunkta od vectry 1.8 to zmieni sie cos na lepsze. tam jest wieksza przepustnica i wtryskiwacz podaje inna dawke paliwa.

Kolego , po co te kombinacje ? Z jakiegoś powodu fiat pakował do DOHC tylko  wielo punkty nie ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

V-mmax
« Odpowiedź #241 dnia: Styczeń 17, 2010, 13:31:52 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
to 1.8 powinno bezproblemu rozwijac 100KM, a jednopunkt maksymalnie je zamuli większosc aut 1.8 na jednopunktowym wtrysku niema wiecej niz 90KM, jesli juz to tylko wielopunkt, napewno bedzie troche kombinacji i kosztów, chociaz wtrysk z GSi mozna wyrwac za niewielkie pieniądze, ale gra warta świeczki
Powered by Lpg.

V-mmax
« Odpowiedź #242 dnia: Styczeń 17, 2010, 17:22:33 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Cytat: "radzio_1991"
to 1.8 powinno bezproblemu rozwijac 100KM

no bez przesady ,mój 2.0 miał coś koło stówki , a nie znamy stanu tego silnika oraz modelu z którego pochodził ( z tego co pamietam to były 2 wersje mocowe 1.8 czymś różniące sie ) , 100 KM troche zadużo , załóżmy ze jeżeli silnik nie był nie dawno remeontowany to biorąc pod uwage wiek powinien mieć coś koło 90 paru km na orgi gaźniku ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

V-mmax
« Odpowiedź #243 dnia: Luty 15, 2010, 06:36:13 am »

danio-1979

  • Gość
ten silnik wedlug ksiazki ma okolo 111km to jest ten mocniejszy

V-mmax
« Odpowiedź #244 dnia: Luty 15, 2010, 20:18:59 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Danio ja mam Dohca na  wtrysku MPI z argenty. Już po twoich fotkach widzę że przeróbka nie będzie tania jeżeli chodzi o wielopunkt,  no chyba że masz dostęp. Na twoim miejscu puki co nie bawił bym się w to, kup sobie oryginalny gaźnik od Dohca i zobacz jak to chodzi, może to nie wina zasilania a czego innego ? mierzyłeś sprężanie sprawdzałeś wyprzedzenie zapłonu ? Jak mieszanka, czy na pewno jest odpowiednia, co mówi sonda lambda ? Ile auto tobie spala ? jakie ciśnienie oleju ? Auto z tym silnikiem powinno śmiało chodzić powyżej 180, hamulce ci nie trzymają ? :P  Co do książek to są bardzo dawno napisane po tylu latach to już kwestia egzemplarza i jego stanu, ja ci powiem że gdyby mój trzymał fabryczną moc, to ja nie wiem co by się działo. Przy obecnym stanie nie mogę narzekać na osiągi,  ja szybciej wymiękam jak on  :twisted:

V-mmax
« Odpowiedź #245 dnia: Luty 16, 2010, 14:42:29 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Cytat: "danio-1979"
ten silnik wedlug ksiazki ma okolo 111km to jest ten mocniejszy

tyle koni to on miał seryjnie ....jakieś 30 lat temu na porządnym osprzecie ...
jak chcesz by to dobzre działało to zrób jak pisze kolega nademną albo przerób to na wtrysk argi bo z g*wna bata nie ukrecisz
pozdrawaiam
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

V-mmax
« Odpowiedź #246 dnia: Listopad 19, 2010, 21:47:37 pm »

Offline pigini

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Caro+/- ? 1,4 16v 1994
Pozwólcie że odgrzeje :D  
Niedawno miałem  robioną uszczelkę pod głowicą, po wsadzeniu klawiatury  i pierwszym odpaleniu wypadała laska popychacza. popychacz zdązył się napełnić i potem trzeba było bawić się tymi śrubkami przy zaworach.

 Koleś orzekł że wszystkimi zaworami się już kompleksowo  zajmie i tak właśnie zrobił...

 Do tej pory jeździłem raczej spokojnie po wiosce ale dzisiaj leciałem do Krakowa, kawałek A4 jechałem i jakie było moje zdziwienie że vmax  na jakimkolwiek biegu 120 w porywach 130km/h
  (przedtem bez większego problemu przełamywał 150km/h)
Silniczek powyżej 4000 od 3 biegu przestaje ciągnąć tak na gazie jak i paliwie :cry:

Teraz moje pytanka.
Czy powodem tej mułowatości mogą być:
- jakoś przeregulowane zawory?
-zapchany katalizator?
-czujnik podciśnienia? (kilka razy fukną mi w dolot na gazie tak że aż wężyki pospadały)

 jakieś inne powody?
Jeśli nie potrafisz naprawić czegoś młotkiem, masz problem natury elektrycznej.

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #247 dnia: Marzec 07, 2011, 12:03:32 pm »

Offline TranceEternity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 451
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1.6 Orciari 1995r.
Moim zdaniem jeśli krótko przed naprawą silnika jechałeś 150 km/h a po naprawie tylko 130 km/h to prawdo podobnie coś nie tak jest zrobione

U mnie kiedyś powodem był wał napędowy ale to u mnie było :)
Polonez 1.6 Rover Orciari
Mercedes w116 300SD
Mercedes W124 250TD

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #248 dnia: Marzec 07, 2011, 17:04:22 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
2.0 DOHC GSI 190 km/h przełozenie mostu 11/43. ale to chyba nie koniec
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #249 dnia: Marzec 07, 2011, 20:11:20 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
moje OHV na Bosch na gazie przy przebiegu 81kkm na 195 oponach nie całe 160km/h na 5 biegu. Czytałem gdzieś kiedyś ze v-max w polonezie sprawdza się na 4 biegu ale coś mi się nie podoba ta teoria

A GTi na tych samych kołach 170km/h i jeszcze miał zapas pod nogą ale za słabe miał heble i mokro było szedł jak czołg :) ale to była jego ostatnia przejażdżka...
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2011, 20:18:32 pm wysłana przez RSilak »
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #250 dnia: Marzec 07, 2011, 20:15:01 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Czytałem gdzieś kiedyś ze v-max w polonezie sprawdza się na 4 biegu ale coś mi się nie podoba ta teoria
Ja się zgadzam z tą teorią.
4 bieg, 5500obr/min - 160km/h - LPG - 165/80/13
Po zapięciu piątki samochód zwalnia.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #251 dnia: Marzec 07, 2011, 20:16:08 pm »

Buszek

  • Gość
Mój bosch licznikowe 180km/h oczywiście na prostej wyłączonej z ruchu drogowego

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #252 dnia: Marzec 07, 2011, 20:17:14 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Czytałem gdzieś kiedyś ze v-max w polonezie sprawdza się na 4 biegu ale coś mi się nie podoba ta teoria
Tak, ale jak samochód jest pod obciążeniem. Rozpędza się na 4 do dechy, potem zapina 5 i albo zwolni albo jeszcze trochę przyspieszy, zależy jaki silnik, obciązenie, wiatr, opony oraz oczywiście jaka długa droga :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #253 dnia: Marzec 07, 2011, 20:22:06 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
na gazie ostatnio sprawdzałem na 4 to 130km/h 5 wsadziłem i to samo... Ale przeprowadziłem znowu regulację gazu i chciałem sprawdzić w sobotę ale śnieg po padał w następną sprawdzę, bo umyty to lżejszy będzie powinien lepiej iść :D
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #254 dnia: Marzec 07, 2011, 20:38:37 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
v-max w polonezie sprawdza się na 4 biegu
może to się tylko odnosi do silników OHV bo w DOHC to piątki zaczyna brakować. Ja swojego na piątce dociągnąłem prawie do 6000 obr, i tu przydała by się szóstka albo dłuzszy most. Mój powyżej 130km/h najlepiej na piątce przyspiesza bo są niższe obroty w których silnik na większy moment.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #255 dnia: Marzec 07, 2011, 20:51:30 pm »

piciek

  • Gość
u mnie wg GPS na LPG V-max - 164km/h, na PB 182 i poszedłby więcej... tylko strach już było Leopolda cisnąć ;) Przy zapiętej piątce, c+ z roverkiem pod maską.

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #256 dnia: Marzec 07, 2011, 21:07:32 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
ja na PB nie sprawdzałem bo jak chciałem sprawdzić to w tym momencie nie chciał jechać na benzynie :P ale czuć różnice i teraz jak wyprzedzam przy większej prędkości to redukcja w zależności albo na 4 albo na 3 magiczny guzik i ogień na tłoki :D
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #257 dnia: Marzec 07, 2011, 23:17:07 pm »

myambo

  • Gość
Mój staruszek licznikowe 165, na IV, V brak.
Obroty gdzieś na żółtym polu, było głośno jak cholera :one:

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #258 dnia: Marzec 08, 2011, 00:15:32 am »

e1mo

  • Gość
Ja najszybciej moim Roverkiem jechałem.. hmm na obrotomierzu na IVce było ok 7 tys RPM :) Po porównaniu w tabelce wyszło, że było coś kolo 195 :) a Honda jeszcze przyspieszała skubana :(

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #259 dnia: Marzec 08, 2011, 00:36:44 am »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez

1.6GSi z przebiegiem 74.5tys. km. Autostrada z Krakowa do Katowic. Nie było to z górki.
Nie działał tylko pływak od paliwa. :P
Dla tych co zaraz będą gadać że przekłamanie,że jechałem 160 itd. Powiem że nawigacja pokazała 179km/h.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'