Autor Wątek: V-mmax  (Przeczytany 52447 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #280 dnia: Sierpień 01, 2011, 00:50:07 am »

Offline Sobek24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 298
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 Gli
U mnie pomiary przeprowadzone na gazie i posiada wtrysk BOSCH-owski, na benzynie nie ma tyle pary.
Bo prawdziwy facet musi mieć WAŁ, a nie jakieś tam PRZEGUBY! :)
Polonez Caro+
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/99597

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #281 dnia: Sierpień 01, 2011, 02:05:05 am »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Ja jeżdżę najwyżej 4000-4500obr na piątce ale nigdy nie zdawałem sobie sprawy że mogę jechać aż tak szybko.
Ja też abimexem z Warszawy darłem między 3000-4500 obr/min, nie wiem ile było na liczniku bo nie działał :D
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #282 dnia: Październik 22, 2011, 16:01:40 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Były jakies blokady zakładane fabrycznie czy coś takiego w plusach?
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #283 dnia: Październik 22, 2011, 16:33:27 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Były jakies blokady zakładane fabrycznie czy coś takiego w plusach?
Nigdy nie słyszałem o czymś takim w Polonezie... Blokady fabryczne zakłada się zwykle ograniczając prędkość auta do 250 km/h, a żaden fabryczny Polonez tyle nie wyciąga, a tym bardziej Plus, w którym od 1998 r. były tylko OHV'ki. Ale i PlusoRoverom do tego daleko, więc... Nie, nie było żadnych blokad. ;)
« Ostatnia zmiana: Październik 22, 2011, 16:35:49 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #284 dnia: Październik 22, 2011, 20:03:11 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Jakieś 70% BOSCHów ma blokadę. :-)

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #285 dnia: Październik 22, 2011, 20:11:45 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
do 140 km/h?
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #286 dnia: Październik 22, 2011, 20:45:30 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Jakieś 70% BOSCHów ma blokadę.
Ta blokada nazywa się Aerodynamiczna :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: V-mmax
« Odpowiedź #287 dnia: Październik 22, 2011, 21:58:23 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
poprawia hamowanie ;) to dobre hamulce aero ;) w sumie nigdy o tym nie myślałem ;) może dlatego w starszych poldkach montowano te spowalniacze :D bo resztę miał wykonać hamulec aero ;D
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)