kupiłem 2 szklanki po 36 pln(jakiej? angielskiej firmy) i mam wielk? nadzieje że sie uda znale?ć i wyeliminować ten denerwuj?cy stukot
Tylko problem będzie z wymian?.
Blokada koła zamachowego, zdjęcie rozrz?du (przynajmniej z góry), zdjęcie górnej pokrywy, rozkręcenie górnej cżę?ci głowicy (polecam wkrętarkę elektryczn? z kluczem nasadowym bo to tylko :lol: 26 srub), wyjęcie wałków wymiana szklanek, umycie dobrze poł?czenia górnej i dolnej czę?ci głowicy, wysmarowanie tego poł?czenia specjaln? uszczelk? w płynie (naprawdę polecam wydac kilka zł więcej i kupić co? dobrego pod żadnym pozorem sylikon :!: :!: :!: ), włożenie wałków, skręcenie głowicy (i tu przyda się wkrętarka :mrgreen: ), założenie rozrz?du, założenie pokrywy (tu sylikon jak najbardziej wskazany :lol: ).
To tak zgrubsza co trzeba zrobić. oczywi?cie sprawę typu kolejno?ć czy siły dokręcania pomijam bo to w tym silniku to oczywisto?ć. Zabawa na cały dzień i kilka-dziesi?t-set złotych w zalezno?ci od tego co i ile i jak wymienimy.
Kilka słów na temat samych uszczelek. Głowicę skręcałem na uszczelkę w płynie o nazwie AFD2000 (czy jako? podobnie) koloru jaskrawo-zielonego do?ć gęsty. POkrywę rozrz?du (t? czarn?) złożyłem na sylikon i pozostało?ć po uszczelce rzemie?lniczej (blacha z poobdzieranymi warstwami kartonu). Od dnia wyoknania tego zabiegu mój silnik jest nieprzyzwoicie :lol: suchy nawet nad kolektorem wydechowym :mrgreen: . Naprawdę polecam.